بهترین مبل چستر برای خانه کوچک کدام است؟

0

مبل چستر برای خانه کوچک از انتخاب های ایده آلی می باشد که عدم توجه به استانداردها می تواند نتیجه کاملا عکس داشته باشد. با توجه به ساختار و شکل کلی این نوع مبلمان و لمسه کاری های انجام شده بر روی آنها، لازم است در چیدمان، تعداد و مدل و رنگ بندی آنها شرایط خانه های کوچک را در نظر بگیرید تا در نهایت بهترین نتیجه را دریافت کنید. بهترین نوع مبل چستر مناسب خانه های کوچک و آپارتمان های نقلی را در ادامه معرفی می کنیم.

 مبل چستر فیلد

مبل چستر چیست؟

مبل از مهم ترین وسایل مورد استفاده در دکوراسیون می باشد و انواع مختلف راحتی و استیل یا سلطنتی را در بر میگیرد که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی هستند. مبل چستر یکی از قدیمی ترین مدل های مبلمان منزل و مبل های اداری می باشد که اصالت و شیک بودن را در خود حفظ کرده است. لمسه کاری های بسیار هنرمندانه و پلیسه هایی که روی بخش های مختلف آن شکل میگیرد، باعث شده است تا در محیط هایی با چیدمان مدرن و کلاسیک کاربرد داشته باشد. این مبلمان دارای انواع مختلف قایقی، مکعبی، مکعبی، خرچنگی و تاشو بوده و از نظر طرح های اجرا شده با لمسه کاری و پلیسه نیز با تنوع بالایی از آنها روبرو هستیم.

مدل مبل چستر خانه های کوچک

کوچک بودن آپارتمان ها یکی از مشکلات رایج در زندگی امروز بوده و چالش های زیادی را در انتخاب وسایل منزل و چیدمان آنها به همراه دارد. در علم دکوراسیون داخلی برای خانه های کوچک باید به فاکتورهای متعددی انتخاب کرد تا در نهایت زیبایی مبلمان به خوبی حفظ شده و در عین حال کاربردی باشند. به عنوان مثال، یکی از نکات بسیار مهم برای انتخاب مبل چستر در خانه های کوچک، توجه به مدل آنها می باشد. با ورود به فروشگاه مبل چستر کارانا دکور به آدرس karanadecor.com می توانید چند مدل کاربردی برای منازل کوچک را مشاهده کنید که برخی از آنها عبارتند از:

مبل چستر قایقی برای خانه های کوچک

با توجه به شکل ظاهری مبلمان شک نکنید که مبل چستر قایقی یکی از بهترین انتخاب ها برای فضاهای کوچک و کم جا به شمار می رود. این نوع مبل برای محیط های کاری و همچنین منازل با متراژ کم کاربرد دارد و تنوع رنگ در آنها بسیار زیاد است. مبل چستر قایقی برخلاف چستر فیلد ظاهری رسمی و کلاسیک ندارد و بیشتر به عنوان مبل راحتی می توان از آنها استفاده کرد. با توجه به اینکه در این نوع مبلمان گوشه ها حذف شده اند، به همین دلیل در محیط های کوچک می توان به راحتی از آنها استفاده کرد.

مبل های چستر

از دیگر دلایلی که باعث میشود مبل چستر قایقی برای خانه های کوچک کاربرد داشته باشد، حذف لسمه کاری و پلیسه کاری های روی آنها است. البته به طور کامل این لمسه کاری ها از روی بدنه مبل حذف نمیشود، بلکه تا حد امکان کم شده اند. کم بودن لمسه کاری روی بدنه مبل چستر قایقی به خوبی با کمبود فضا در اتاق پذیرایی و دفتر کار تناسب دارد و شلوغی را از بین میبرد.

مبل چستر ال

از دیگر مدل های کاربردی مبل چستر برای خانه های کم جا می توان به مدل ال اشاره کرد. این نوع مبلمان از فضای گوشه اتاق به خوبی استفاده می کند و باعث میشود در پشت مبل و گوشه های آن فضای پرت بوجود نیاید. کافیست مبل چستر ال را به دیوار تکیه داده و از قسمت گوشه، بخش دیگر آن را قرار داد و زاویه ۹۰ درجه بین آنها ایجاد کرد. در اغلب مواقع با یک مبل تک نفره در کنار مبل ال می توان به خوبی فضا را برای نشستن افراد در فضاهای کوچک فراهم کرد.

مبل چستر مکعبی

همان طور که از نام این مبلمان مشخص است، ساختاری شبیه به مکعب داشته و حالت رسمی تری نسبت به نوع قایقی دارند. برای فضاهای کوچک می توانید با انتخاب یک مبل سه نفره و دو تک نفره آنها را براحتی جلوی تلویزیون قرار داد. در اغلب مواقع مبل سه نفره جلوی تلویزیون قرار میگیرد و دو تک نفره در سمت راست و چپ چیده میشود.

مبل چستر کارانا

مبل چستر تاشو

به دلیل کمبود فضا در فضای منزل و اتاق خواب و نشیمن و پذیرایی در دنیای امروز، وسایل چند منظوره و تاشو کاربرد زیادی پیدا کرده اند. اگر در منزل خود با کمبود فضا مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم مبلمان چستر تاشو را از دست ندهید. این نوع مبلمان که به چستر تخت شو نیز معروف است، براحتی باز و بسته شده و تغییر کاربری می دهد. به طوریکه می توان برای استراحت آنها را به تخت خواب تبدیل کرد.

رنگ مبل چستر برای خانه های کوچک

علاوه بر مدل، لازم است حتما به رنگ بندی مبل نیز توجه شود تا فضا بزرگتر جلوه کند. خوشبختانه تنوع در جنس روکش و رنگ بندی مبلمان چستر بسیار زیاد است و هر یک از انواع مبل های قایقی، ال و خرچنگی و مکعبی را می توانید در رنگ بندی های مختلف تهیه کنید. اما توجه داشته باشید که رنگ مبل می تواند به شدت بر بزرگ یا کوچک جلوه دادن فضای اتاق تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، از بهترین رنگ ها برای مبلمان چستر در خانه های کوچک و نقلی و کم جا می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

مبل چستـر طوسی

با توجه به اینکه طوسی رنگی خنثی می باشد، به همین دلیل با سبک های مختلف چیدمان تناسب داشته و کوچک بودن فضا را نیز تا حد زیادی پنهان می کند. طوسی که برای مبل در فضاهای کوچک و کم نور انتخاب می کنید، باید روشن باشد و پیشنهاد می کنیم خاکستری را فراموش کنید. در کنار مبل طوسی، استفاده از تعداد کم اکسسوری طلایی یا نقره ای می تواند نتیجه فوق العاده ای داشته باشد.

مبل چسـتر سفید

سفید از گزینه های عالی برای فضاهای کوچک به شمار می رود و براحتی می توانید آن را با سایر رنگ ها ست کنید. اما دقت داشته باشید که مبل چسـتر فیلد سفید در صورتیکه می تواند در فضاهای کوچک مناسب باشد که نور در سطح ایده آلی قرار داشته باشد. رنگ سفید در محیط های کم نور نمی تواند بازتاب کننده باشد و به همین دلیل کوچک بودن خانه را نمی پوشاند. مبل سفید چستر در کنار پرده های صورتی در منزل کوچک محیطی بسیار رویایی و آرامش بخش و بدون شلوغی را فراهم می کند.

رنگ های دیگری همچون صورتی، آبی، سبز نیز می توانند گزینه های ایده آلی برای مبل چسـتر در منزل کوچک به شمار روند.

برای خرید انواع مبل چستـر فیلد در رنگ بندی های متنوع و سبک های مدرن و کلاسیک می توانید از محصولات کارانا دکور استفاده کنید. محصولات این مجموعه با حفظ کیفیت در قیمت های مناسب و ارزان ارائه شده و دارای گارانتی می باشند. برای مشاهده نمونه کارها کافیست نام کارانا دکور را در اینترنت جستجو یا با شماره تلفن ۰۲۱-۷۷۵۲۳۸۹۸ تماس بگیرید.

نظرات