دانلود و تماشای آنلاین سریال زخم کاری بازگشت قسمت ششم فصل دوم

0

بنابر آخرین گزارش ها قسمت ۶ سریال زخم کاری ۲ آماده تماشا و دانلود قانونی شده است. لینک دانلود قسمت دوم سریال مرداب، قسمت ششم فصل دوم زخم کاری و فیلم کمدی فسیل در این نوشتار جهت استفاده و بهره برداری شما کاربران عزیز درج شده است. همزمان با این آثار باید منتظر پخش قسمت های جدید سریال های چیدمانه، پدرخوانده ۲، ضد و زودیاک (فصل پنجم و جدید شب های مافیا) نیز در این هفته باشیم. دانلود سریال های جذاب و روز نمایش خانگی با کیفیت بلوری و ترافیک نیم بها در سایت کول دانلود.

–        قسمت ۶ سریال زخم کاری ۲

به گزارش وبسایت CoolDl فصل دوم سریال زخم کاری جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی است که به تازگی در این سایت آغاز به پخش کرده است. پس از موفقیت فصل نخست زخم کاری، سازندگان تصمیم به ساخت فصل دوم گرفتند. در فصل اول استقبلال مخاطبین و بینندگان به قدری زیاد بود که درست یکی دو هفته پس از پخش قسمت آخر (پاییز ۱۴۰۰) محمدحسین مهدویان کارگردان و نویسنده اثر در پاسخ به خبرنگاری که در این باره از او پرسش کرده بود، اظهار کرد که نمی توانم بگویم که زخم کاری فصل دوم ندارد! از همین شیطنت و امکان باز گذاشتن ادامه داستان در همان روزهای نخستین هم می شد لااقل حدس زد که پرونده زخم کاری بسته نشده است و عوامل تولید در سر سودای بازگشت با فصل دوم را دارند.

به هر شکلی که بود پس از فراز و نشیب های بسیار، قسمت نخست زخم کاری ۲ در سایت کول دانلود پخش شد و با استقبال باورنکردنی و شدید هواداران روبرو شد. در فصل دو نیز ضرباهنگ کوبنده و ریتم تند سریال که با چاشنی های اتفاقات ناگهانی و هیجان انگیز توام بود، حفظ شده بود و حقیقتا مخاطب از تماشای زخم کاری نه تنها خسته نمی شود که مدام در ولع و حرص تماشای بیشتر و پیدا کردن سرنخ های بیشتر و حقایق دیگر از داستان در قسمت های بعد می ماند.

ما برای تماشای فصل دوم سریال زخم کاری همانند سایر فیلم و سریال های روزی که پخش می شوند به شما سایت کول دانلود را پیشنهاد و معرفی می کنیم. یک وبسایت جامع، به روز و مطمین در خصوص سریال ها و فیلم های شبکه نمایش خانگی ایرانی و همچنین آثار روز خارجی اعم از سینمای هالیوود، بالیوود، سریال های کره ای، انیمه های جذاب و انیمیشن های روز دنیا! با کول دانلود همیشه به روز باشید! لازم به ذکر این آثار به گونه کاملا رایگان تقدیم شما کابران گرامی می شود.

 سریال زخم کاری 2

–     شما می توانید از لینک زیر جهت دانلود قسمت ۶ و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و هیجانی زخم کاری ۲ اقدام کنید:

–     لینک دانلود قانونی: قسمت ششم فصل دوم زخم کاری

موضوع سریال زخم کاری ۲ درباره چه چیزی است؟

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می رسد!

چه هنرپیشه هایی در فصل دوم زخم کاری حضور دارند؟

الناز ملک , الهه حصاری , جواد عزتی , جواد هاشمی , رعنا آزادی ور , سعید چنگیزیان , کامبیز دیرباز , مرتضا امینی تبار , مهران غفوریان , امیر دژاکام و مه لقا باقری

طلوعی کیست؟ اضافه شدن سه بازیگر جدید

طلوعی که نام او از زبان بسیاری از شخصیت ها در فصل اول زخم کاری می آمد و مدام از او ذکر نام و یاد می شد ولی هیچ گاه تصویر یا ردی از او دیده نمی شد (این البته از تیزهوشی های نویسنده سریال بود که سرنخ ها و نکته های کشف نشده ای را برای باز شدن و تشریح در فصل دوم در گوشه ای گذاشته بود.) یکی از شخصیت های بسیار بانفوذ و قدرتمند این دستگاه عریض و طویل شرکت ها و هولدینگ های ریزآبادی ها می باشد. به هر روی در قسمت ۱ زخم کاری ۲ از وی رونمایی شد. طلوعی در جلسات شرکت حضور فعال و نفر اولی دارد و به نظر می رسد که هد و راس این تشکیلات نیز باشد و حتی در جایی که به انتقاد از مالک برخاست با حملات تند میثم نیز روبرو شد! شخصیت طلوعی را کامبیز دیرباز بر عقده دارد! به نظر می رسد طلوعی از دشمنان سرسخت مالک باشد و عناد و دشمنی خاصی با او دارد! درباره شباهت سریال به «هملت» شکسپیر فعلا نمی توانیم دقیق اظهارنظر کنیم جز این که اواخر قسمت اول، به این مساله اشاره می‌شود که طلوعی به سمیرا علاقه مند است و این علاقه تا حدودی در سمیرا هم دیده می شود. اختلافی که میان طلوعی و میثم پیش می آید می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای شروع داستان «هملت».

در این بین شفاعت کیست؟ شفاعت با بازی مهران غفوریان در واقع دست راست طلوعی و مجری اصلی فرامین اوست. به این ترتیب با ورود طلوعی به داستان با شفاعت و البته سومین بازیگر جدید فصل دوم زخم کاری یعنی همسرش ( با بازی الناز ملک) نیز آشنا شدیم!

آیا مالک در این فصل مرده است یا زنده؟ بررسی شاعبه مرگ مالک!

در سکانس پایانی اپیزود نخست زخم کاری ۲ با صحنه ای روبرو هستیم که فردی در حال مرور عکس های میثم و خواهرش است. در آغاز و به ویژه به دلیل مچ بند طبی که بر دست دارد بیننده این گونه تصور می کند که این شخص میثم است! ولی اگر این فرض را بگیریم پس چرا بر روی عکس های میثم زوم می کند؟؟ و نکته مهم تر چرا قصد شماره گیری تلفن میثم و تماس با او را دارد؟ شاید بتوان گفت که این شخص مالک است و بنابراین او نمرده است و به فکر ارتباط گرفتن با میثم است. این چیزی است که در قسمت های آینده مشخص خواهد شد. نظر شما چیست؟ سوال دیگری که دز این بین پیش می شود، شخصی ست که در انتهای ویدیو مالک را از تماس با میثم منصرف می کند. صدای او تنها برای یکی دو ثانیه به گوش می رسد. به عقده برخی وی همان دستمالچی (جواد هاشمی) است. نظر شما چیست؟

زمان دقیق پخش سریال زخم کاری ۲ چه روزی است؟

سریال زخم کاری ۲ ساعت ۰۸:۰۰ آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

در قسمت های پیشین فصل دوم زخم کاری چه گذشت؟

قسمت پنجم فصل دوم زخم کاری با رویدادغیر منتظره ای آغاز شد. منصوره که همگان می دانیم به دلیل عدم تمایل همکاری هانیه توسلی در هیچ پروژه سینمایی حضور ندارد و به طبع در فصل دوم زخم کاری نیز غایب است، به میثم پیام می دهد و از او می خوادهد که به باکو بیاید تا با او مذاکره کند. ظاهرا منصوره این گونه بیان می کند که اطلاعات محرمانه ای دارد که به میثم کمک می کند تا بر علیه طلوعی اقداماتی را انجام دهد. در همین حال است که میثم به دیدار شیدا و مادر ناتنی او می رود و با دادن هدایایی به آن ها خبر سفر خود به باکو را می دهد. درست در زمانی که میثم در حال آماده شدن برای سفر به باکو بود در شرکت، مادرش را می بیند. او از قصد پسرش برای سفر به آذربایجان مطلع است. چیزی که جای سوال دارد. و درست در همین زمان است که خبر خودکشی منصوره از باکو منتشر می شود! مساله ای که جای ابهام و سوال دارد. کسی که یکی دو روز پیش به فکر انتقام از طلوعی و همکاری با میثم بوده است چگونه می شود که دست به خودکشی بزند. دستمالچی که از اتفاقات رخ داده با خبر است به دیدار سمیرا در خیریه طلوعی می رود تا او را از مسایلی آگاه کند. این که طلوعی آدمی با حسن نیت نیست که خیریه داشته باشد و این موسسه را تنها برای پوششی برای کارهای غیرقانونیش ساخته است یا حتی دور زدن مالیات و… ولی گوش سمیرا به این مسایل بدهکار نیست و با لحن بد و منفی دستمالچی را از موسسه بدرقه می کند.

–        قسمت ۲ سریال مرداب

مرداب – The Marsh جدیدترین سریال پخش شده در شبکه نمایش خانگی است که با پخش قسمت اول توانست مخاطبینی را به جهت داستان پرمایه و تودار و در هم پیچیدگی محتوایی که داشت به خود اختصاص دهد. ایت سریال خیلی سریع مراحل تولید خود را پشت گذاشته از محصولات سال ۱۴۰۲ که از تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ از سایت کول دانلود پخش شد. تهیه کنندگی مرداب با محمد شایسته ، نویسندگی بر عهده نیما اقلیما بوده است و همچنین بروز نیک نژاد نیز در مقام کارگردان با این پروژه همکاری داشته است. شما کاربران گرامی می توانید از طریق لینک هایی که در این نوشتار برای شما آماده شده است، جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

چند ماه پیش علی سرتیپی، تهیه کننده و سرمایه گذار بیش از ۵۰۰ فیلم و سریال درباره جلساتی که برای دریافت مجوز تولید و انتشار اثرهای نمایشی داشته است، گفت: در سال جدید حدود پنج کار برای تولید دارم و جلسات من با مدیران ساترا در خصوص همین موضوع بوده است. هم اکنون اعضای شورای مجوز تولید و انتشار ساترا نگاه خوبی به طرح‌ های ما داشتند و درباره یکسری مسائل محتوایی هم به ما کمک کرده اند. سرتیپی درباره تازه‌ ترین فعالیت‌ های خود در حوزه تولید فیلم و سریال، اظهار نظر نمود: قرار است یک کار طنز با سامان مقدم به نام افعی بسازیم که توافق‌ های لازم آن انجام شده، همچنین «مرداب» کار بعدی می باشد که عوامل هر دو اثر در جلسه‌ ای که با ساترا داشتند، به تعاملات نتیجه‌ بخشی رسیدند.

سریال مرداب

–     شما می توانید قسمت ۲ سریال مرداب و همچنین سایر سایر قسمت های این سریال جذاب را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

–     لینک دانلود: قسمت دوم سریال مرداب

هنرپیشه های سریال مرداب چه کسانی هستند؟

آرش ظلی پور , الهام اخوان , الیکا ناصری , امیر جعفری , حامد کمیلی , ستاره پسیانی , شهرام حقیقت دوست , صفر محمدی , مجتبا پیرزاده , مجید پتکی , محمود نظرعلیان , مهدی هاشمی , یسنا میرتهماسب

داستان و موضوع مرداب حول چه محوری است؟

سریال «مرداب» در ژانر درام معمایی تولید شده است و به زودی از سایت کول دانلود آغاز به پخش خواهد شد. همچنین نویسندگان این اثر افشین صادقی و پدرام افشار و بازنویسی فیلمنامه بر عهده نیما اقلیما می باشد!

زمان دقیق پخش سریال مرداب چه روزی است؟

سریال مرداد ساعت ۰۸:۰۰ چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

در قسمت های گذشته مرداب چه دیدیم؟

در قسمت ۱ مرداب بیشتر با کارکترهای اصلی قصه آشنا شدیم. ظاهرا شخصیت اصلی داستان یا شاید یکی از کارکترهای مهم سریال (با بازی مهدی هاشمی) با مرگ فرزندش مواجه می شود. پسرش که پارسا نام دارد، در دریا غرق شده است و این حادثه برای وی بسیار تلخ و ناگوار می باشد. البته این رویدار به ظاهر شبیه غرق شدن یا خودکشی می آید ولی در باطن وی به دست افرادی که فعلا مشخص نیست چه ارتباطی با او داشته اند، کشته شده است. شکیب (با بازی امیر جعفری) صاحب یک گاوداری بزرگ است. وی که فرد پرنفوذ و صاحب قدرت و ثروت است، همه افرادش از وی حساب می برند و به شدت از او می ترسند. در روزی از این روزها، به واسطه اشتباه یکی از افراد تحت امرش در آن جا و تزریق آمپول تاریخ گذشته به گاوی که از بد حادثه، باردار نیز بوده است، گاو مذکور به حالت مرگ در می آید و شکیب از قصابش می خواهد که گاو را خلاص کند تا حداقل بتوانند از گوشتش استفاده کنند. ولی قضیه به همین جا ختم نمی شود. شخصی که باعث تزریق سرنگ تاریخ گذشته به گاو شده بود را دچار مرگی دردناک می کند. شکیب به یکی از افرادش دستور می دهد که وی را با تزریق همان سوزن، به کشتن دهند! در اواخر مراسم ختم پارسا زن و دختر کودکی بر سر قبر وی ظاهر می شوند و پدر پارسا آن ها می بیند. این دو ادعا می کنند که دختر و زن صیغه ای پارسا هستند. با نشانی ها و اطلاعات خصوصی که از زندگی شخصی وی می گویند، پدر مجاب می شود که حقیقت را می گویند. هرچند که در ادامه به اصرار زن، آزمایش DNA نیز می دهند. شکیب صبا (با بازی الیکا ناصری) دختر نوجوانی است که به دلیل مشاجره و دعوایی که با پدرش داشته باعث مرگ پدرش شده است و اینک پس از تحمل شش سال حبس و البته نبود اولیا دم (منتفی بودن حکم قصاص و اعدام) از زندان آزاد شده و در بیرون از زندان با پسری آشنا می شود که همین آشنایی باعث ایجاد مخاطرات جدیدی برای او می شود. پسر جوانی (با بازی یسنا میرتهماسب) از همان در ورودی زندان سعی در نزدیک شدن به او می کند. حتی به او پول قرض می دهد و او را راهی یک خوابگاه برای استراحت می کند. در ادامه برای او جشن تولد گرفته و حتی پیشنهاد کار و شغل به او می دهد. کارهایی که هرچند با تعجب دختر می شود ولی در نهایت وی به او اعتماد می کند. اعتمادی که برای او گران تمام می شود. شب بعد که گویا شب تولد او نیز بوده است، پسر با هدایا و کیک تولد به نزد او می رود ولی کادویی که به او می دهد یک خرس بزرگ است که درون آن مقادیر زیادی مواد مخدر (احتمالا شیشه) جاساز شده است. درست فردای همان روز پلیس ها و مامورین مبارزه با مواد مخدر وارد پانسیون شده و او را دستگیر می کنند! هنوز مشخص نیست که خصومت این پسر با صبا چه بوده است و یا از طرف چه کسی به انجام این کار اجیر شده است. در ادامه این اپیزود، پدر پارسا به گونه کاملا تصادفی دختر بچه ای را که شبیه به نوه خود (سوگند) است را در چهاراهی در حال تکدی گری می بیند. از جایی که راهی برای تشخیص حتمی وی ندارد ترجیح می دهد که از او فیلم بگیرد. در همان روز که با مادر وی قرار دارد پس از رساندن آن ها به منزل، از زن می خواهد که وارد خانه شود تا برای تعمیر آن اقدام کند که با مخالفت مادر سوگند روبرو می شود. ولی در ادامه با تعقیب آن ها متوجه حقایق باورنکردنی درباره زندگی وی می شود. حال باید دید که در قسمت ۲ سریال مرداب چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت دوم مرداب می کنیم.

–        فسیل؛ پرفروش ترین فیلم سینمای ایران نیز در راه است!

فیلم کمدی و طنز فسیل – Fossil  قطعا برای هر ایرانی شناخته شده است و کمتر کسی است که چیزی درباره این فیلم نشناخته باشد. فسیل تا بدین جا توانسته است با آمار فروش افسانه ای ۲۷۰ میلیارد تومان، عنوان پرفروش ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص دهد. رکوردی که به نظر دست نیافتنی می باشد. این فیلم اگرچه در زمان تورم و قیمت بالای بلیت های سینما به دست آمده ولی از حیث تعداد مخاطب نیز وضعیت خوبی را دارد، تا جایی که با جذب تقریبا ۸ میلیون مخاطب، یک رکورد جالب را به خود اختصاص داده است. از این جهت فقط فیلم عقاب ها به جذب مخاطب ۸ میلیون ۶۰۰ هزار بیننده به سالن های سینمایی، بالاتر از فسیل قرار دارد و بعید نیست که در هفته های آینده این رکورد نیز شکسته شود.

فسیل محصول سال ۱۴۰۱ می باشد که از ۲۴ اسپندماه ۱۴۰۱ به اکران رسید. این فیلم به تهیه کنندگی: ابراهیم عامریان ، نویسندگی مشترک: آرمین طهماسبی، علی باطنی و کریم امینی و همچنین کارگردانی: کریم امینی ساخته و تولید شده است. حال خبر رسیده است که سایت کول دانلود به زودی به پخش این فیلم محبوب و پرطرفدار خواهد پرداخت و شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود اقدام به دانلود این کمدی جذاب و تماشایی کنید.

فیلم فسیل

–     دریافت لینک: دانلود فیلم فسیل

کست و بازیگران فسیل

الناز حبیبی , الهه حصاری , امید روحانی , ایمان صفا , بابک کریمی , بهرام افشاری , غلامرضا نیکخواه , هادی کاظمی , جواد هاشمی , سمانه منیری

 خلاصه داستان فسیل

این فیلم، روایت سه خواننده د‌ر دهه ۵۰ می باشد که در گذر زمان و پس‌ از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می شوند.

زمان پخش سریال فسیل

بنا بر جدیدترین اخبار واصله، قرار است که فیلم فسیل به زودی زود در سایت کول دانلود پخش شود!

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

نظرات