داستان و بازیگران فیلم کوزوو+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی کوزوو

2

“فیلم کوزوو″، فیلم ایرانی به کارگردانی میثم هاشمی طبا و تهیه کنندگی حسن کلامی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی (کوزوو) که به تازگی تولید آن به پایان رسیده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم کوزوو+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی کوزوو

 

فیلم سینمایی کوزوو به کارگردانی میثم هاشمی طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی با حضور فرهاد آییش در مقابل دوربین کلید زده شد.

کوزوو بر اساس فیلمنامه‌ای از میثم هاشمی‌طبا در ژانر کمدی ساخته می‌شود.

خلاصه داستان فیلم کوزوو

فیلم “کوزوو” روایتگر ماجرایی جذاب با مضمون کمدی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “معدنچیا میگن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کمتر پیداش می کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می کنه. اونه که تصمیم میگیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه…”

خلاصه داستان فیلم کوزوو

میثم هاشمی طبا، کارگردان این فیلم، پیش از این فیلمهای “سامورایی” و “نفس های آرام” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. لازم به ذکر است، دیگر بازیگران این فیلم پربازیگر که از چهره‌های شناخته شده سینما هستند نیز طی روزهای آتی معرفی می‌شوند.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم کوزوو

لیست اسامی بازیگران ای مفیلم عبارتند از:

اسامی بازیگران فیلم کوزوو به همراه نقش

 

دیگر عوامل سازنده فیلم و پشت صحنه

از جمله عوامل تولید و پشت صحنه این فیلم سینمایی عبارتند: کارگردان: میثم هاشمی طبا، تهیه کننده: حسن کلامی، جانشین تهیه‌کننده: مهدیا عابدی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جواد گنجی، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، صدابردار: امید عاشوری، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: محسن دارسنج، جانشین تولید: حسین فرضی‌زاد، منشی صحنه: مارال فتحی، جلوه‌های ویژه: سعادت بسطام مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، عکاس: کوروش جوان، گرافیست و مدیر تبلیغات: محمدرضا بهشتی‌نژاد و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

2 دیدگاه در “داستان و بازیگران فیلم کوزوو+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی کوزوو

  1. حمید علیزاده گفت:
    5
    2

    چطور روتون میشه اینجور فیلم ها تولید کنین؟؟؟؟؟

  2. حمید علیزاده گفت:
    3
    3

    با احترام

    ولی یکی از ضعیفترین فیلم ها به معنای واقعی

نظرات