خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پادری

0

سریال “پادری″، سریال ایرانی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی است. این سریال در ژانر طنز-اجتماعی در سال ۹۵ ساخته و برای اولین بار دررمضان همان سال از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “پادری” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پادری

 

خلاصه داستان

سریال “پادری” روایتگر ماجراهایی در رابطه با قالیشویی “مشتاق” است که تعطیل شده ‌است، و “فیروز مشتاق” در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد، او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.

داستان سریال پادری

از طرفی “نصرت” برخلاف گذشته دارای وضع مالی خوبی می‌شود… اما این ظاهر قضیه است و به نظر می‌رسد همهٔ این امکانات الکی و دروغی است… “فیروز” که از یک طرف درگیر پیدا کردن قالیشویی جدید است از طرفی دیگر با مشکل “نصرت” رو به رو می‌شود و مجبور می‌شود آن را هم حل و فصل کند همهٔ این مشکلات فضای طنز گونه ای ایجاد میکنند که با نقش افرینی “هومن برق نورد” خیلی بامزه روایت می‌شود.

 

اسامی بازیگران سریال پادری

اسامی بازیگران سریال پادری

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدحسین لطیفی، تهیه کننده: سید محمود رضوی، نویسنده کوروش نریمانی، سرپرست گروه کارگردانی: علیرضا نجف زاده، مشاور اجرایی کارگردان: امیر عباس لطیفی، مدیر تولید: مرتضی متولی، مدیر تصویر برداری: امیر کریمی، طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی، طراح گریم: ایمان امیدواری، صدابردار: علی عدالت دوست، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، دستیار تهیه: فیاض هوشیار، منشی صحنه: رضا بقایی و عکاس: مهدیه لطفی.

 

زمان پخش سریال پادری

سریال “پادری” قرار است از چهارشنبه  (مصادف با ۸ مرداد) راس ساعت ۲۴:۰۰ از شبکه تماشا پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۲:۰۰ و ۱۸:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود. همچنین قرار است از روز پنجشنبه، ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه آی فیلم فارسی پخش شود. تکرار آن نیز در ساعات ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات