زمان پخش و تکرار سریال دودکش ۱ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال دودکش ۱ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دودکش ۱ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال دودکش 1

  این مجموعه به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی برزو نیک نژاد و حسن وارسته محصول سال ۱۳۹۲ و در ژانر خانوادگی،طنز و اجتماعی است.این سریال برای تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۲ تولید شده و قرار بوده در صورتی که سریال پایتخت آماده نشود، روی آنتن برود و پخش آن پس از تعطیلات نوروز نیز ادامه یابد. اما با آماده‌شدن آن سریال، شبکه یک با انجام تغییراتی در سریال دودکش، این سریال را در ۲۴ قسمت برای ماه رمضان در نظر گرفت.

این سریال پر مخاطب برای اولین بار در رمضان ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا جایی که فصل دوم و سوم آن نیز ساخته شد البته کارگردان فصل سوم را برزو نیک نژاد بر عهده دارد . حالا قرار است این سریال از ۶ مهر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم مجدد پخش شود،ناگفته نماند این مجموعه طنز جایگزین سریال تنها ترین سردار می شود.

لوکیشن اصلی داستان یک قالیشویی است که اتفاقات با مزهٔ زیادی در آنجا رخ می‌دهد. از جمله بازیگران این سریال می توان به هومن برق نورد،بهنام تشکر،نگار عابدی،سیما تیرانداز،امیر حسین رستمی و… اشاره کرد.

این داستان درباره فیروز مرد خانواده‌دوست و زحمت‌کشی است که به همراه خانواده و آشنایانش، یک قالی‌شویی را اداره می‌کند؛ اما با پلمپ شدن درب محل کار و زندگی او توسط مأموران شهرداری و دردسرهایش با برادر زنش با مشکلاتی مواجه می شود ….

زمان پخش سریال دودکش 1 از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال دودکش ۱

این مجموعه ۲۴ قسمتی قرار است از ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲ و تکرار آن ساعت ۶ صبح و ۱۴ روز بعد هرشب به جز پنج شنبه ها از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله بازیگران آن می توان به الناز حبیبی،جواد عزتی،محمدرضا شیر خانلو،یاس نوروزی،اردشیر کاظمی،نصرت میر عظیمی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات