داستان و بازیگران فیلم روشنایی+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی روشنایی

0

“فیلم روشنایی″، فیلم ایرانی به نوسندگی و کارگردانی کامشاد کوشان و تهیه کنندگی کامشاد کوشان است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی روشنایی که به تازگی فیلمبرداری آن آغاز شده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم روشنایی+ داستان ، بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی روشنایی

 

فیلمبرداری فیلم سینمایی«روشنایی » به نویسندگی و کارگردانی کامشاد کوشان در جریان است.

کامشاد کوشان کارگردان ایرانی _امریکایی بعد از ۲۰ سال چندی پیش این فیلم سینمایی را در سکوت خبری جلوی دوربین برده و فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد.

کامشاد کوشان آخرین فیلم سینمایی خود را ۲۰ سال پیش در آمریکا با نام «راز بهشت» Surviving Paradise ساخت با نگارش فیلمنامه سینمایی «روشنایی »، نگاه جدیدی به زندگی شهری و مشکلات آن کرده است؛ موضوعی که بعد از ۲۰ سال او را دوباره به ساخت فیلم کشانده است.

خلاصه داستان فیلم روشنایی

فیلم “روشنایی” روایتگر ماجرای درام با مضمون اجتماعی دارد. این فیلم نگاهی متفاوت به زندگی شهری و مشکلات آن داشته است و به زودی مراحل فنی آن آغاز می شود. هنوز جزئیات بیشتر از داستان این فیلم منتشر نشده است.

داستان و بازیگران فیلم روشنایی+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی روشنایی

کوشاد در سال های اخیر بیشتر به نوشتن فیلمنامه های متعدد، نگارش و نشر مجموعه داستان های کوتاهش با عنوان “قصه های سانفرانسیسکو” و بازی در آثاری همچون “من و دبورا” ساخته ضیاالدین دری، “نارنجی پوش” و مستند – داستانی “همه دانا” داریوش مهرجویی و “برادرم خسرو” احسان بیگلری مشغول بوده است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم روشنایی

اسامی بازیگران فیلم روشنایی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: کامشاد کوشان، مشاور فیلمنامه: کریستن لازاریان، مشاور هنری: ملک جهان خزاعی، مشاور هنری کارگردان: فرهاد آییش، مشاور تهیه: میرولی مدنی، مشاور پروژه: سعید آرمند، مدیر فیلمبرداری: بهروز طاهری، مدیر صدابرداری: اشکان طلوعیان، مدیر تولید: لیلا شهید ثالث، طراحی گریم: پیام ابوالحسنی، جلوه های ویژه بصری: کامبیز طاهری، عکاس: مژده لباسچی، پویان به حق، برنامه ریز: سیما داوری، منشی صحنه: ندا کریمی، دستیارگریم: محمد ذوقی، مدیر تدارکات: فاطمه اختیاری، فیلم پشت صحنه: مسعود منصوری، مشاور امور رسانه ای: منصوره بسمل، کمپانی تولید خارج از کشور: نیولایت انترتینمنت.

نظرات