فیلم کامل زندگی پس از زندگی اکبر بابامرادی درباره امام حسین جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲

0

فیلم کامل زندگی پس از زندگی اکبر بابامرادی درباره امام حسین ع در قسمت ۲۲ برنامه زندگی پس از زندگی جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شد در شبکه های اجتماعی بسیار سروصدا کرده و پربازدید شده است. در ادامه دانلود کامل و تماشای آنلاین قسمت ۲۲ زندگی پس از زندگی فصل چهارم تجربه گر اکبر بابامرادی به نام اکبر در این صفحه قرار دادیم

فیلم کامل روایت تکان دهنده اکبر بابا مرادی در زندگی پس از زندگی 25 فروردین 1402 قسمت 22

فیلم کامل زندگی پس از زندگی اکبر بابامرادی درباره امام حسین جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲

اکبر بابامرادی تجربه گر مرگ جانباز ۷۰ درصد است که قسمت ۲۲ زندگی پس از زندگی جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مهمان فصل چهارم برنامه زندگی پس از زندگی در بیست و سومین روز ماه رمضان ۱۴۰۲ به نام اکبر بود که درباره امام حسین ع پرونده ام را دید و مرا برگرداند و درباره تجربه نزدیک مرگ و عملیات نصر و جدا شدن روح از بدن و عالم برزخ گفتگو کرد. او در لشگر سیدالشهدا تیپ نینوا به عنوان فرمانده تیپ فعالیت می کرده در صورتیکه ۱۸ سال سن داشته است.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

ویدیوی کامل زندگی پس از زندگی اکبر بابامرادی از تلوبیون و شبکه ۴ ببینید

آقای بابازاده جانباز ۷۰ درصد است درباره عملیات نصر و نحوه جانباز شدن و به کما رفتن و دیدن امام حسین علیه السلام سخن گفت: امام حسین پرونده م را دید و مرا برگرداند و ….

فیلم کامل زندگی پس از زندگی اکبر بابامرادی درباره امام حسین ع جمعه 25 فروردین 1402

بیوگرافی اکبر بابامرادی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

اکبر بابامرادی ۵۵ ساله و متولد و ساکن تهران است. دو فرزند پسر دارد و خودش جانباز ۷۰ درصد است. بیکار است و به دلیل وضعیت جسمانی نمی تواند کار کند. او از رزمندگان دفاع مقدس است که در عملیات نصر حضور داشته است.

💠بیشتر بخوانید : فیلم کامل روایت تکان دهنده باقر حسین زاده در زندگی پس از زندگی ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

معرفی برنامه

💠 زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

نظرات