سوختگی شدید وحید جعفری طراح صحنه در فینال سریال خواب زده

0

سوختگی شدید وحید جعفری طراح صحنه در فینال سریال خواب زده

وحید جعفری طراح صحنه در فینال سریال خواب زده دچار سوختگی‌ شدید شده و به کما رفت .

سیروس مقدم در روزهای پایانی اولین کار نمایش خانگی خودش با یک آتش‌سوزی مواجه شد؛ آتش‌سوزی که “وحید جعفری” طراح صحنه را راهی کما کرد. الهام غفوری در راه بیمارستان درباه آخرین وضعیت طراح صحنه سریال خواب زده،‌ گفت: برایش دعا کنید که ان‌شاءالله سلامت شوند؛ به من گفتند کما رفته و من هم در راه کرج هستم تا در جریان درمانش قرار بگیرم.

وحید جعفری

جزئیات سوختگی وحید جعفری طراح صحنه

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال خواب زده  تأکید کرد که در فینال کار بودند و این اتفاق ناخوشایند افتاد.

آن‌ها قرار است بعد از پایان «خواب‌زده» راهی کار «پایتخت۶» شوند؛ امیدواریم این “وحید جعفری” طراح صحنه تلاشگر این پروژه صحت و سلامتی خودش را بدست آورد.

پس از سانحه آتش سوزی جعفری را به بیمارستان موحد کرج منتقل کردیم، من هم اکنون در راه بیمارستان هستم
الهام غفوری گفت: اما دوستان پشت صحنه در بیمارستان مستقر هستند، قرار بود که وی را به بیمارستان دیگری منتقل کنیم اما پزشکان گفتند که بی فایده است و جابجایی وی فایده ای ندارد، فقط از مردم می خواهم که برایش دعا کنند تا خداوند به جوانیش رحم کند.

وحید جعفری طراح صحنه سریال نمایش‌خانگی سیروس مقدم در حالی‌که صحنه را برای فیلمبرداری فینال کار آماده می‌کرد دچار سوختگی شدید شده است. فعلاً پروژه متوقف شده تا روند درمان این طراح جوان و تلاشگر مشخص شود.

بیوگرافی وحید جعفری

وحید دستیار صحنه سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار این هنرمند جوان می‌توان به فعالیت در سریال پایتخت ۳، سریال مدینه و سریال دیوار اشاره کرد.

وی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۹۰ در سریال سه پنج دو به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به عنوان دستیار صحنه فعالیت داشته است.

فعالیت های هنری

وی در سال ۱۳۹۳ در سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم و فعالیت در سریال پایتخت ۳ به عنوان دستیار صحنه حضور داشت

وحید را بیشتر بعنوان دستیار صحنه می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگری چون دستیار صحنه به‌ عنوان مدیر صحنه و طراح صحنه نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر این هنرمند پشت صحنه، در حرفه‌ی مدیر صحنه، سریال بچه‌های نسبتاً بد است و مهم‌ترین اثر ودیگرش در حرفه‌ی طراح صحنه، فیلم آقای الف است.

نظرات