اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ماهچراغ با نقش عوامل +عکس ها و داستان

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ماهچراغ با نقش عوامل +عکس ها و داستان

سریال ماهچراغ : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال ماهچراغ شبکه پنج با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازیآزیتا ترکاشوند،احمدنجفی،انوش معظمی،پریسا گلدوست و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال ماهچراغ

این سریال جدید به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش داودی محصول سال ۱۴۰۱ به مناسبت ایام اربعین ۱۴۰۱ در ۱۰ قسمت برایپخش در شبکه پنج ساخته شده است.

در محموعه تلویزیونی ماهچراغ بازیگران سرشناس و مطرح زیادی به ایفای نقش پرداختند که از جمله می توان به هنرمندانی چون: احمد نجفی، انوش معظمی، آزیتا ترکاشوند، پریسا گلدوست، صفا آقاجانی ، رابعه اسکویی، حسن اسدی، اتابک نادری، مجید شهریاری، شهناز شهبازی، فریبا طالبی، مهدی خزبانی، گلشید بحرایی، امید ماهر، عباس صفا و… اشاره کرد.

سریال مناسبتی ماهچراغ از ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ با مشارکت راه آهن ج.ا .ا قرار است که از ۱۵ شهریورماه از شبکه ۵ سیما پخش شود.

خلاصه داستان سریال ماهچراغ

این سریال با محوریت قصه آدم‌های مختلفی است که در زندگی چالش‌هایی برای آن‌ها پیش می‌آید، اما این چالش‌ها را با ایمان، توکل و آگاهی حل می‌کنند و داستانش پیرامون روایت و دلدادگی آدم‌های مختلف به امام حسین(ع) است که در موکبی در ایستگاه راه آهن شلمچه می‌گذرد و به گفته کارگردان آن سعی شده تا با نگاهی نو و در یک لوکیشن واحد داستان این افراد بیان شود.

اسامی بازیگران سریال ماهچراغ

اسامی بازیگران سریال ماهچراغ

مجموعه تلویزیونی ماهچراغ به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش داودی در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود که احمد نجفی، انوش معظمی، آزیتا ترکاشوند، پریسا گلدوست، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی، حسن اسدی، اتابک نادری، مجید شهریاری، شهناز شهبازی، فریبا طالبی، مهدی خزبانی، گلشید بحرایی، امید ماهر، عباس صفا و… در آن ایفای نقش می‌کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال ماهچراغ

آزیتا ترکاشوند در ماهچراغ

آزیتا ترکاشوند متولد سال ۱۳۵۹ در بروجرد، بازیگر سینما و تلویزیون، بازیگر سریال جدید «ماهچراغ» که قرار است در ایام اربعین از شبکه پنج سیما پخش شود، ضمن بیان جزئیاتی از نقش آفرینی خود در این سریال گفت: سریال «ماهچراغ» که از ۱۵ شهریور در شبکه پنج سیما پخش خواهد شد، ویژه شب‌های اربعین است که امیدوارم مورد پسند واقع شود.

آزیتا ترکاشوند در ماهچراغ

آزیتا ترکاشوند سابقه بازی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی زیادی را دارد که از جمله نمونه‌های شاخص آن می‌توان به فیلم‌های سینمایی «قلاده‌های طلا»، «سیانور»، «زهرمار» و سریال‌های «هیولا»، «گاندو»، «کلاه پهلوی» اشاره کرد. او اخیرا با نقش‌آفرینی در سریال «حکم رشد» در تلویزیون حضور داشته است.

پریسا گلدوست

پریسا گلدوست متولد متولد سال ۵۴، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «خواهران غریب»، سریال تلویزیونی «زمانه» و سریال تلویزیونی «هزاران چشم» فعالیت داشته است.

خلاصه داستان سریال ماهچراغ

انوش معظمی

انوش معظمی (زاده ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار انوش معظمی می‌توان به بازیگری در سریال مختارنامه، سریال دندون طلا و سریال آسمان من اشاره کرد.
انوش معظمی متولد ۱۳۵۰ در بروجرد، بازیگر و دانش‌آموخته بازیگری می‌باشد. وی با نقش حرمله در مختارنامه به شهرت رسید؛ وی در آثار تاریخی دیگری همچون روز رستاخیز ک در آن نقش حرمله را برعهده داشته‌است بازی کرده‌است و حالا بعنوان بازیگر تدریس می‌کند.

انوش معظمی در سریال ماهچراغ

اسامی عوامل

عوامل این مجموعه عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: آرش داودی، نویسندگان: آرش داودی و محمدرضا نعمتی، دستیار کارگردان: مجتبی احمدی، برنامه ریز: پریناز نوری، دستیار برنامه‌ریز: فریبا رشیدی، مدیر تولید: سید محمد موسوی‌، مجری طرح: حمید موسوی، تصویربرداران‌: بهزاد طیبی و حمید موسوی، نورپرداز: بابک نعمتی‌، صدابرداران: مجتبی جان ملکی وحسین توکلی، دستیاران صدا‌: علیرضا بابایی و عرشیا مطلبی، منشی صحنه: مریم محمدی، طراح صحنه: غلامرضا عربی‌، دستیاران صحنه: امید سرلک و حمیدرضا رحیمی نیا‌، ساخت دکور: دکوراسیون ناوک، طراح گریم: سوفیا نساجی، مجری گریم: کامران حیدری، طراح لباس: نگین صدرزاده، دستیار لباس: ریحانه حیدرآبادی، جامه دار: ندا غرقی، سردبیر گفت‌وگوها: محیا پارسا، سرپرست فنی: محمد موسوی، عوامل فنی: محمدحسین نداف و عرفان یوسفی، مهندس فنی‌: احمد عباسی ، واحد سیار‌: ۴K، تدوین‌گر: سهیل غفاری و محمدعلیدادی، عکاس: پریسا کرد، مدیر تدارکات: امیرحسین بصیرت، تدارکات‌: فیاض صادقی‌، پرویز روشن و حمید صادقی و روابط عمومی: افشین حیدری.

نظرات