بیوگرافی صفا آقاجانی بازیگر و همسر و فرزندانش + خانواده و اینستاگرام و آثار

0

بیوگرافی و سوابق صفا آقاجانی بازیگر و همسرش و فرزندانش + عکس های خانوادگی و اینستاگرام صفا آقاجانی بازیگر سینما و تلویزیون و آثار بازیگری و فیلم ها و سریال های صفا آقاجانی همراه با زندگی شخصی و خصوصی صفا آقاجانی و همسرش با عکس و ماجرای ازدواج و فرزندانش در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی صفا آقاجانی بازیگر و همسرش و فرزندانش + خانواده و اینستاگرام و آثار

بیوگرافی صفا آقاجانی بازیگر

صفا آقاجانی, گوینده و بازیگر سینما و تلویزیون ایران با نام اصلی صفیه آقاجانی متولد سال ۱۳۳۵ در شهر ارومیه است. او که دارای مدرک تحصیلی دیپلم ادبیات فارسی است، یکی از گویندگان قدیمی و باسابقه رادیو و دوبلورهای پیشکسوت و خوش صدای سینما و تلویزیون است که در زمینه بازیگری در سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده است.

زندگی شخصی صفا آقاجانی

خانواده و زندگی شخصی

خانم صفا آقاجانی خواهر بزرگتر معصومه آقاجانی بازیگر ایرانی است. او در خانواده ای با ۶ فرزند در ارومیه به دنیا آمد .خواهرش معصومه ۳ سال از او کوچکتر است و بعد از شش سالگی همراه با خانواده و خواهر و برادرانش از ارومیه به تبریز کوچ کردند و سپس به تهران آمدند.

خانواده صفا آقاجانی

او درباره خانواده و خواهر و برادرانش گفته: ما شش خواهر و برادر بودیم، خیلی با هم مهربان بودیم و در کنار هم خوش می‌گذشت. ما به دلیل شغل پدرم دور از فامیل و اقوام زندگی کردیم، اما به نظرم رفت و آمد‌‌های فامیلی و دوستانه فرهنگ اجتماعی ما را ارتقاء می‌دهد، بخصوص برای بچه‌‌ها خیلی خوب است چون آنها را از انزوا درآورده و بعد اجتماعی‌ شخصیت‌شان را تقویت می‌کند.

همسر صفا آقاجانی کیست

او سال ها پیش ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک دختر و یک پسر به نام غزال و کیارش است.

عکس دختر و پسر صفا اقاجانی

همسر صفا آقاجانی کیست

آغاز بازیگری

آقاجانی فعالیت هنری خود را از قبل از انقلاب آغاز کرد و وارد تئاتر شد. او اولین بار در سال ۱۳۵۴ در نمایشنامه بام ها و زیر بام ها ایفای نقش کرد و در طول دو سال در نمایش های زیادی بازی کرد و سپس وارد رادیو شد و به عنوان بازیگر نمایش های رادیویی و گوینده مشغول به کار شد.

ایشان به تازگی در سریال ترور خاموش و قرعه و دردسرهای عظیم ۱ و ۲ و روزهای بیقراری و  ایفای نقش کرده است. او می گوید: «من همیشه عاشق کارم هستم و برای آن وقت می گذارم چرا که معتقدم اگر بازیگر برای کارش انرژی و عشق لازم را خرج نکند، بازی اش برای مخاطب جذاب نخواهد بود.»

سوابق و آثار صفا آقاجانی

ورود به رادیو

بانو آقاجانی از سال ۶۳ وارد رادیو شد و بیش از ۳ دهه سابقه فعالیت در رادیو دارد. او می گوید: من از همان سال تا حالا کارمند رادیو هستم، بازنشسته نشدم برای اینکه از ابتدا استخدام نشدم، بیمه هم ندارم ولی همچنان مشغول به فعالیت در این زمینه هستم.

ورود به سینما

صفا آقاجانی از سال ۱۳۶۴ وارد سینما و تلویزیون شد و با بازی در فیلم سینمایی تمام وسوسه‌های زمین در سال ۱۳۶۸ به کارگردانی استاد سمندریان وارد سینما شد.

فیلم ها و سریال های صفا آقاجانی

آثار بازیگری در سینما

۱۳۹۴- آب‌ نبات چوبی
۱۳۹۳ – دو عروس
۱۳۹۰ – میگرن
۱۳۹۰ – گواهینامه
۱۳۸۶ – به همین سادگی
۱۳۶۸ – تمام وسوسه‌های زمین

سریال های صفا آقاجانی

۱۳۶۳ آئینه
۱۳۶۴ آقای همه فن حریف
۱۳۶۸ خیالاتی (آقای دلار)
۱۳۷۲ باغ گیلاس
۱۳۷۸ ویروس ۲۰۰۰
۱۳۷۹ امواج جادویی
۱۳۸۲ طلسم شدگان
۱۳۸۳ اگه بابام زنده بود
۱۳۸۴ پیله‌های پرواز
۱۳۸۶ سایه تنهایی بیژن
۱۳۸۷ پس از سال‌ ها
۱۳۹۰ تا ثریا
۱۳۹۰ سی امین روز
۱۳۹۱ زمانه
۱۳۹۲ ستایش ۱ و ۳
۱۳۹۲ ستاره حیات
۱۳۹۳ قهر و آشتی
۱۳۹۳ دردسرهای عظیم (فصل اول و دوم)
۱۳۹۴ قرعه
۱۳۹۵ دوردست‌ ها
۱۳۹۵ پرستاران
۱۳۹۶ بازی نقاب‌ ها
۱۳۹۶ خانواده دکتر ماهان
۱۳۹۷ روزهای بی‌ قراری ۲
۱۳۹۷ ترور خاموش
۱۳۹۸ ملکاوان

عکس های شخصی صفا آقاجانی با خواهر و دختر و پسرش غزاله و کیارش

صفحه اینستاگرام خانم این بازیگر با سابقه را نشانی

safaaghajani دنبال کنید

عکس های صفا آقاجانی و خواهرش معصومه آقاجانی

عکس های صفا آقاجانی

عکس های فرزندان صفا آقاجانی

عکس های جدید صفا آقاجانی

 

نظرات