بیوگرافی و عکس های جدید پریسا گلدوست

0

پریسا گلدوست، بازیگر کم کار و کم حاشیه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او که بیشتر در حوزه تلویزیون فعالیت داشت، حالا به عنوان یک چهره کم کار در حوزه تلویزیون و سینما شناخته شده است. حالا به تازگی پخش سریال جدید “زیر همکف ۲” را از رسانه ملی دارد. به همین مناسبت، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی پریسا گلدوست گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید پریسا گلدوست

 

بیوگرافی پریسا گلدوست

پریسا گلدوست، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سال ۹ آبان ماه ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. او که با ورود به سینما و تلویزیون خوش درخشید، حالا بشدت کم کار شده است.

 

سالهای فعالیت

پریسا گلدوست نخستین بار در سینما در سال ۱۳۷۴ در فیلم “پاکباخته” به کارگردانی غلامحسین لطفی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند “خواهر غریب”، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پریسا گلدوست محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علیرضا خمسه، اکبر عبدی، حمیده خیرآبادی را تجربه کرد.

سالهای فعالیت

گلدوست در سال ۱۳۹۱ در سریال “زمانه” به کارگردانی حسن فتحی، هنرنمایی کرد. او در سال ۹۸ با سریال “زیر همکف” دوباره به قاب تلویزیون بازگشت.

 

همسر پریسا گلدوست

از وضعیت تاهل پریسا، اطلاعات موثقی وجود ندارد. ولی او یک دختر و یک پسر دارد که عکسهای آنها را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

پریسا گلدوست و پسرش

 

علت کم کاری

گلدوست در بخشی از یکی از گفتگوی هایش در رابطه با کم کاریش در حوزه سینما، اینگونه می گوید:” ۲۲ سال به حرفه بازیگری اشتغال داشته ام، اما متاسفانه به دلیل بی توجهی و قدرنشناسی، اکنون در جایی که باید باشم، قرار ندارم. امثال ما که سال ها در این عرصه زحمت کشیده ایم به شدت با بی عدالتی مواجه هستیم.”

پریسا گلدوست و پوری بنایی

او همچنین اضاف می کند: “خیلی از مسائل دست به دست هم داده است تا این اتفاق برای من و خیلی از بازیگران دیگر رقم خورده است. من نیز جزو بازیگرانی هستم که باج نداده ام و در مهمانی های شبانه حضور نداشته ام و این باعث شده است تا حقم خورده شود….”

 

مجموعه های تلویزیونی

  • زیر همکف ۲ (۱۳۹۹)
  • زیر همکف (۱۳۹۸)
  • زمانه (۱۳۹۱)
  • هزاران چشم (۱۳۸۲)
  • یکی مثل من (۱۳۸۲)

 

فیلم های سینمایی

  • تو را دوست دارم (۱۳۷۸)
  • خواهران غریب (۱۳۷۴)
  • پاکباخته (۱۳۷۴)

 

دیگر عکسهای پریسا گلدوست

عکسهای جدید پریسا گلدوست 99

عکسهای جدید پریسا گلدوست 99

عکسهای جدید پریسا گلدوست 99

عکسهای جدید پریسا گلدوست 99

عکسهای جدید پریسا گلدوست 99

عکسهای جدید پریسا گلدوست 99

عکسهای جدید پریسا گلدوست 99

با ما همراه باشید.

نظرات