معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم آنتلرز Antlers

0

فیلم “شاخ ها” یا با نام شناخته شده “آنتلرز” Antlers, فیلم آمریکایی به کارگردانی اسکات کوپر و تهیه کنندگی گیرمو دلتورو، دیوید اس گویر و جی مایلز دل است. این فیلم در ژانر ترسناک-فراطبیعی در سال ۲۰۱۹ ساخته و به مدت یک سال است که در انتظار اکران است. این فیلم به عنوان یک فیلم ترسناک پیچیده و هیجان انگیز، پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای از سمت مردم و منتقدین رو به رو شود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان اکران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و خلاصه داستان فیلم آنتلرز Antlers

 

خلاصه داستان

داستان جذاب و مهیج فیلم ترسناک Antlers با اقتباس از کتاب “پسربچه خاموش” اثر نیک آنتوسکا توسط یکی از فیلمنامه‌نویسان مشهور هالیوود یعنی هنری چایسون به کمک نویسنده کتاب و کارگردان این پروژه نوشته شده است.

داستان فیلم antlers

 این فیلم روایتگر موجودی عجیب و غریب و اسرارآمیزی است که با فرار، دست به اعمال شومی در یک شهر کوچک می‌زند. جولیا میدوز که در شهر کوچک اورگان معلم است، متوجه رفتارهای عجیب یکی از دانش‌آموزانش می‌شود.

داستان فیلم آنتلرز

نگرانی‌های او روز به روز بیشتر می‌شود و تلاش می‌کند سر از کار پسرک مرموز در آورد. او و برادرش پاول که کلانتر شهر است متوجه می‌شوند که آن دانش‌آموز از موجودی اسرارآمیز نگهداری می‌کند که بسیار خطرآفرین است. آن‌ها با مشاهده اتفاقات ناگواری که در جریان است تصمیم می‌گیرند با این موجود مقابله و از شهرشان محافظت کنند.

 

اسامی بازیگران فیلم شاخ ها Antlers

  • کری راسل در نقش جولیا میدوز
  • جسی پلمونس در نقش پاول میدوز
  • گراهام گرین در نقش وارن اسکتاکس
  • جرمی توماس در نقش لوکاس ویور
  • اسکات هیز در نقش فرانک ویور
  • روری کوچرین در نقش دن لکروی
  • ایمی مدیگان

کری راسل در فیلم antlers

 

زمان اکران فیلم آنتلرز

فیلم آنتلرز Antlers قرار بود در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ (۲۹ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود، ولی بحران کرونا اکران آن را تا مدت زمان نامشخصی عقب انداخته است. هنوز زمان اکران رسمی این فیلم اعلام نشده است.

 

نظرات