بیوگرافی و عکسهای آزیتا ترکاشوند بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای آزیتا ترکاشوند بازیگر و همسرش

آزیتا ترکاشوند از بازیگران خوب سینما و تلویزیون در ایران است. او یکی از هنرمندان ورزشکار ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات در مقطع کارشناسی است.

آزیتا ترکاشوند

بیوگرافی آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکـاشوند متولد سال ۱۳۵۹ در بروجرد است. بازیگر محبوب بروجردی ها، سال هاست که در این عرصه می درخشد و نام بروجرد را بیش از گذشته بر سر زبان ها انداخته است. ترکاشوند، یک نمونه عینی از خیل گسترده جوانان بروجردی است که ثابت کرد با همت و پشتکار می توان به موفقیت رسید.
بعد از مدتی زندگی در شهرستان بروجرد به تهران سفر کرد و کار بازیگری خود را در کلاس های بازیگری مختلف ادامه داد. بازی را در مقابل دوربین را بسیار خوب می دانند کاملاً حرفه‌ای عمل می‌کند در بسیاری از فعالیتهای سینمایی که داشته نقش های مهم و پررنگی را به او داده‌اند.

همسر آزیتا ترکاشوند

تاکنون اطلاعاتی در مورد همسر و ازدواج آزیتا ترکـاشوند منتشر نشد است.

آزیتا ترکاشوند

شروع فعالیت آزیتا ترکاشوند

بازیگری را در اواخر دهه هفتاد یعنی سال ۱۳۷۹ آغاز کرد با بازی در فیلم خان خانوم اولین تجربه بازیگری شرکت کرد بازی حرفه ای در مقابل دوربین سینما فیلم برهنه برمیگردد در سال ۱۳۸۹ توسط سعید سهیلی ساخته شد.

آزیتا ترکاشوند

آثار آزیتا ترکاشوند

از مهم‌ترین آثار آزیتـا ترکاشوند می‌توان به بازیگری در سریال گاندو , سریال کوبار، سریال همسفران‌باد و سریال شب شیشه‌ای اشاره کرد.

عکسهای آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

درخشش آزیتـا ترکاشوند

نحوه بازیگر شدن را باید کلاسهای بازیگری رسول ملاقلی‌پور اشاره کرد که بعد از گذراندن دوره های حرفه ای بازیگری به صورت رسمی وارد دنیای هنرپیشگی شد یکی دیگر از معروف ترین فیلم های سینمایی در سال های گذشته فیلم قلاده طلا می‌باشد فیلم سیاسی که سوپر استار های زیادی در آن حضور داشتند

این فیلم توسط ابوالقاسم طالبی ساخته شد و بازیگران مطرحی همچون امین حیایی و محمدرضا شریفی نیا و نیلوفر خوش خلق و پردیس افکاری در آن حضور داشتند

آزیتا ترکاشوند نقش یکی از زنان عضو سازمان مجاهدین خلق که ضد انقلاب را در قلاده طلا بازی میکرد این فیلم در سال ۱۳۹۰ بر روی پرده سینما رفت درباره ی اتفاقات سال ۸۸ می باشد

نظرات