اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش ها +عکس ها و داستان

0

سریال چهار چرخ : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های سریال طنز چهارچرخ همراه با اسامی عوامل با بازی حمید لولایی (سعید)، مریم امیرجلالی (لیلا)، بهنوش بختیاری (نسرین) در ادامه مطلب میخوانید.

سریال چهار چرخ از آی فیلم

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ با نقش ها +عکس ها و داستان

سریال چهار چرخ، یک مجموعه تلویزیونی محصول ۱۳۹۰ به کارگردانی جواد مزدآبادی، نویسندگی محمد رضا فاضلی می‌باشد که از شبکه سه پخش شد. این مجموعه در ۱۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تهیه شده‌است. در این سریال طنز مجموعه ای از بهترین های طنز سینما و تلویزیون هنرنمایی می کنند.حالا قرار است این سریال  از ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش و در ساعات ۰۰:۰۰ و ۸:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد. در ادامه مطلب به معرفی سریال “چهار چرخ” و بازیگران آن می پردازیم. با ما باشید.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ

داستان مردی به نام «ذبیح» را روایت می‌کند که علاقه عجیبی به داشتن ماشین دارد و در این راه همه تلاشش را به کار می‌گیرد تا پولی جمع کند تا به مدد آن بتواند ماشینی خریداری کند و به این وسیله در زندگیش تحولی ایجاد کند. او به این آرزو عمری را چای‌فروش لب خط بوده‌است. ذبیح سرانجام موفق می‌شود پس از مدت‌ها پول ماشینش را جمع‌آوری کند اما هم‌زمان در روز خواستگاری دخترهایش پول‌ها به سرقت می‌رود و این آغاز ماجراهای «آقاذبیح» ما و دیگران است.

سریال چهار چرخ

اسامی بازیگران سریال چهار چرخ

بازیگران سریال چهار چرخ

حمید لولایی

حمید لولایی زادهٔ ۳ دی ۱۳۳۴ در تهران بازیگر ایرانی است. با مجموعه ساعت خوش حمید لولایی مانند بازیگران دیگر (سعید آقاخانی، ارژنگ امیرفضلی، یوسف صیادی، نادرسلیمانی، نصرالله رادش، مهران مدیری، فاطمه هاشمی و بسیاری دیگر از بازیگران طنز) به شهرت رسید. حمید لولایی درسالهای بعد با بازی در مجموعه مجید دلبندم برای گروه کودک و نوجوان در نقش آقای گلابچی (صاحبخانه)، مجموعه قطار ابدی به کارگردانی رضاعطاران و در سال ۸۰ با ایفای نقش «خشایار مستوفی» در مجموعه زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان دوباره به بازیگری مطرح و محبوب تبدیل شد و تا به امروز در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های پرطرفدار بازی کرده‌است.

حمید لولایی

 

مریم امیرجلالی

(زادۀ ۲۹ آذر ۱۳۲۶) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. وی از دهه هفتاد وارد عرصه بازیگری شده و فعالیتش را در در ژانر کمدی و طنز آغاز کرده است.
بیشتر کارکتری که بازی کرده است کمدی و در نقش مادر و همسر تندخو و عصبی و جیغ جیغو بوده است.
اولین سریالی که بازی کرد زیر گنبد کبود بود و سپس با عطاران و سریال های طنز وی به اوج شهرت رسید.
وی چله های شهرت و موفقیت چند ساله را یک شبه طی کرد و به یکی از محبوبترین و مطرح ترین ترین بازیگران زن سینما و تلویزیون تبدیل شد.

مریم امیر جلالی

بهنوش بختیاری

زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ بازیگر ایرانی است. کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز دارد و کارش را از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در مدلینگ و جواهرات فعال است. بهنوش بختیاری اولین بار در سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۱ ساله بود با معرفی خانوم نصیرپور در سریال هوای تازه بازی کرد و نکته جالب آن جاست که دستمزد او ۲۰ هزار تومان بیشتر نبود. بعد از چندین تجربه بازیگری به علت دستمزد کم البته بختیاری وارد حرفه منشی گری در پشت صحنه شد.سال ۱۳۸۳ سر فیلم ازدواج صورتی بعنوان منشی صحنه بود که رضا عطاران تماس می گیرد و با اصرار برای حضورش در سریال خانه به دوش وی را راضی می کند.با پخش سریال خانه به دوش به شدت بازی و چهره اش در بین مردم مورد توجه قرار می گیرد و اولین جرقه شهرت در زندگی اش روشن می شود.

بهنوش بختیاری

مجید یاسر

زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۵۵ در تهران بازیگر و مجری ایرانی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی می باشد که از ۲۹ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کار تهیه کنندگی می کند و طرفدار دو آتیشه پرسپولیس است. بصورت جدی از سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۰ ساله بود از دوران سربازی با تئاتر شروع کرد سپس در جشنواره های مختلف تئاتر حضور موفقی را تجربه کرد
گذشت تا اینکه سال ۱۳۸۴ بصورت حرفه ای با سریال «صاحبدلان» به کارگردانی محمد حسین لطیفی جلوی دوربین رفت . در سال ۱۳۸۷ با سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی در نقش سمیر دیده شد و یکسال بعد در مجموعه «نردبام آسمان» نیز درخشید.

مجید یاسر

دیگر عوامل سریال چهارچرخ

تهیه کننده (حقیقی) :محمدرضا شجاعی، مدیر تولید: سیدحسین یعقوبی،کارگردان:جواد مزدآبادی، دستیار کارگردان:هدیه نصیری،محمد حسین رمضانلو، روابط عمومی:امیر امیری،خواننده  تیتراژ:مجید اخشابی،منشی صحنه:هادی شریعتی، دستیاراول کارگردان:محمد برگ نیل، برنامه‌ریزی:سیدحسین یعقوبی،مسئول هنروران:ناصر کرمی،مشاور :سودابه طرزی،احمدمددی، فیلمبردار:حسین بذرافشان،گروه فیلمبرداری:رضا گوگانی،رضا دهدار،امیر نظیف،مهدی هفت ایوان، بهزاد فرهادی توسکی،مهیار رضاخانی، چهره‌پرداز:محمد بیننده،مونا قدمی، ترانه‌سرا:اهورا ایمان،عبدالجبار کاکایی، نوازنده:غلامرضا صادقی،پیروز ارجمند، مجید اخشابی،امید حاجیلی، پریچهر خواجه،رضا مهتدی حقیقی،اشکان مولوی،رضا مولوی، دستیار لباس:مهرناز اکبری، دستیار صدابردار:محمدجواد یمقی، علیرضا دباغ، مدیر صحنه :قاسم قاسمی، طراح لباس:ونوس ابوذری، صدابردار:احمد پولی بابایی، عکاس:مهدی حیدری، عنوان‌بندی (تیتراژ):رضا شهبازی، مرضیه محمدی،رشید عابدین، نویسنده :محمدرضا فاضلی،پیمان جزینی.

نظرات