داستان و بازیگران فصل دوم سریال سیاوش+ بیوگرافی و تصاویر سریال سیاوش ۲

0

“سریال سیاوش ۲”، سریال ایرانی به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی مهدی یاری و با بازی میلاد کی مرام است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر دارم و اجتماعی ساخته شده است. فصل دوم سریال سیاوش که در مرحله انتخاب کارگردان و انتخاب بازیگران است، قرار است به زودی ساخت آن آغاز شود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فصل دوم سریال سیاوش + بیوگرافی بازیگران و تصاویر سریال سیاوش 2

خلاصه داستان فصل دوم سریال سیاوش

تهیه‌کننده این سریال، زمستان سال گذشته از ساخت قطعی فصل دوم آن خبر داد و اعلام کرد که درحال حاضر دومین فصل «سیاوش» در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد.

صادق یاری مجری طرح «سیاوش» درباره آخرین وضعیت و برنامه‌ها برای فصل دوم  سریال سیاوش گفت: همچنان مشغول نگارش فیلمنامه فصل دوم هستیم و علت اینکه این روند طولانی شده این است که بتوانیم جذابیت‌های بیشتری را برای فصل دوم به سریال اضافه کنیم و همانطور که همه در این سال‌ها شاهد بودیم معمولاً فصل دوم سریال‌ها برای مخاطب جذابیت فصل اول را ندارد و ما نیز برای عبور از این احتمال با وسواس بیشتری درحال بررسی و نگارش فصل دوم هستیم.

این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به اینکه تعداد قسمت‌های فصل جدید «سیاوش» تقریبا به تعداد قسمت‌های فصل اول است، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های ما به این شکل است که برای ساخت هر فصل آن یک سال را درنظر بگیریم. درباره سریال «سیاوش» نیز تمام تلاش ما پخش آن برای امسال است و فکر می‌کنم همین امسال سریال مقابل دوربین برود.

سریال “سیاوش” در فصل اول روایتگر ماجرای “سیاوش ساقی” ، کشتی‌گیر و قهرمان جهان است که نامزدش “مرجان”، نیاز به عمل پیوند کبد دارد. “سیاوش” به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت هزینه‌های عمل پیش “نصرت” که یکی از میلیاردرها محسوب می‌شود می‌رود.

خلاصه داستان فصل دوم سریال سیاوش

اما “نصرت” در ازای دادن پول از سیاوش می‌خواهد که “مارال”، دخترش را عقد کند. هنوز جزئیات داستان فصل دوم این سریال منتشر نشده است. تهیه کننده این سریال ضمن تایید تغییر کارگردان و بعضی از بازیگران آن، درباره زمان تولید فصل دوم سریال تصریح کرد:

تهیه کننده فصل دوم سریال سیاوش

“ما در تلاش هستیم که امسال تولید را آغاز کنیم، اما کاری را انجام می‌دهیم که به نفع پروژه باشد و به دنبال ساخت اثر باکیفیتی هستیم که هم مخاطب را حفظ کنیم و هم تعداد آن‌ها را افزایش دهیم.”

 

اسامی بازیگران فصل دوم سریال سیاوش به همراه نقش

میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه و مجید صالحی از جمله ستاره‌های این سریال هستند که بجز کی مرام هنوز حضور بازیگران دیگر در این فصل قطعی نشده است.

 اسامی بازیگران فصل دوم سریال سیاوش به همراه نقش

 

دیگر عوامل

تهیه کننده: مهدی یاری. هنوز کارگردان، دیگر بازیگران و عوامل فصل دوم سریال سیاوش انتخاب نشده اند که به محض انتشار اسامی آنها، در این بخش از این مطلب، قرار خواهد گرفت.

نظرات