مانتو دخترونه جدید | عکس های مدل مانتو دخترانه اسپرت

0

“ مانتو دخترونه ۲۰۲۲ “، مانتو دخترانه دیجی کالا + مانتو دخترانه جدید + مانتو دخترانه اسپرت + مانتو دخترانه کوتاه را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. اگر مانتوها را پیراهن های مدل دار و شیکی در نظر بگیریم که مد خاص خود را دارند و پوشیدن آنها تابع اصول و قواعد خاصی است ، می توانیم به طراحی های طراحان شیک دنیا نگاه کنیم و از آنها برای خوش پوش بودن ایده بگیریم.

مانتو دخترونه

مانتو دخترونه ۲۰۲۲

به دنبال مانتو های یقه هفت باشید که نیم تنه شما را لاغرتر نشان دهد. در مورد پارچه مانتو به خاطر داشته باشید که کتان، لینن و ابریشم از بقیه پارچه ها مناسب ترند، ، زیرا احتمال اینکه بین دکمه های شما باز باقی بماند کم است. تزئینات و هر آنچه که نگاه را به بالاتنه شما جلب کند و کمربندهای پهن و جذب که شما را چاق تر از آنچه که هستید، نشان می‌دهند، برای اندام شما مناسب نیستند. شما باید مانتو متناسب با اندام خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر پایین تنه شما چاق است ، مانتویی که پایین تنه گشاد دارد برای شما مناسب است. همچنین اگر بالا تنه چاق دارید ، بهتر است مدل مانتو را صاف و گشاد انتخاب کنید.

مانتو دخترونه

مانتو دخترونه ۱۴۰۱

انتخاب رنگ مانتو به سلیقه شما بستگی دارد ، اما پیشنهادی که در این مورد داریم این است که سعی کنید از رنگ های تیره و خنثی مانند قهوه ای ، خاکستری ، زرشکی یا مشکی استفاده کنید که به شستشوی کمتری نیز نیاز دارند. برای انتخاب مانتو باید توجه زیادی به جنس آن داشته باشید. به عنوان مثال یک مانتو انتخاب کنید. به طور مداوم چروک نمی شود تا نیازی به اتو شدن نداشته باشد ، زیرا اتو کشیدن مداوم لباس باعث پوسیدگی سریع پارچه می شود. این جنس بسیار گرم است و استفاده از آن در زمستان بهتر است ، اما باید بدانید که برای محیط دانشگاه داخل سالن انتخاب مناسبی نیست.

مانتو دخترونه

مانتو دخترونه

مانتو دخترونه

مانتو دخترونه

مانتو دخترونه

مانتو دخترونه

 

مانتو دخترونه

مانتو دخترونه

 

مانتو دخترونه

 

مانتو دخترونه

مانتو دخترونه

نظرات