اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی همراه نقش + داستان کامل و عکس

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی همراه نقش + داستان کامل و عکس

سریال نوبت لیلی مجموعه جدید عاشقانه‌ای جذاب در سبکی جدید به نویسندگی و کارگردانی روح الله حجازی و تهیه کنندگی روح الله حجازی و با بازی مریلا زارعی و پردیس احمدیه (لیلی) است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر ملودرام، عاشقانه و رازآلود ساخته شده است. سریال “نوبت لیلی” از فروردین ۱۴۰۱ بطور اختصاصی از پلتفرم نماوا منتشر شد. در ادامه مطلب اسامی و عکس های بازیگران سریال نوبت لیلی و بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی همراه با نقش ها و اتفاقات در قسمت جدید سریال و معرفی اسامی عوامل و تصاویر و زمان پخش تا و داستان سریال نوبت لیلی درباره چیست …می پردازیم. با ما همراه باشید.

ساخت این سریال یکسال زمان برده و در ۲۳ قسمت پخش خواهد شد و پیشنهاد نمایش آن برای گروه سنی ۱۵+ می باشد.

نوبت لیلی سریالی درام، فانتزی، رازآلود و عاشقانه با بازی حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف، مهران غفوریان، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، مسعود کرامتی، خسرو احمدی، فرزین محدث، علیرضا جعفری، علیرضا ثانی فر، مهدخت مولایی، راضیه منصوری، ساغر قناعت، افسانه کمالی و نیوشا علیپور به نویسندگی مهدی شیرزاد و سروش چیت ساز و روح الله حجازی و کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.

نوبت لیلی اولین سریال روح الله حجازی است که داستانی رازآلود و عاشقانه را در بستری خیال‌انگیز روایت می‌کند.

مجموعه جذاب و تماشایی نوبت لیلی به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی همراه نقش + داستان کامل و عکس

۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ نخستین قسمت سریال «نوبت لیلی» در نماوا منتشر شد، این سریال جدیدترین نمایش خانگی است که یکی از پر بازیگرترین سریال های اخیر معرفی شده است. اما جالب است بدانید که صفحه اینستاگرام این پلتفرم در پستی، قسمت اول این مجموعه را یک «پایلوت» خواند که در ۱۰۵ دقیقه تولید شده است.

این برای اولین بار است که در صنعت سریال‌سازی ایران، ساخت یک قسمت پایلوت (آزمایشی) رسانه‌ای می‌شود و در نهایت این اپیزود به انتشار می‌رسد.

داستان سریال نوبت لیلی

اسامی بازیگران سریال نوبت لیلی

با ادامه فیلمبرداری«نوبت لیلی» از دیگر بازیگران این سریال رونمایی شد.
خسرو احمدی بازیگر پیشکسوت تئاتر با نقش خسرو جلوی دوربین رفته است.
فرزین محدث که در این سریال نقشی خاص را برعهده دارد، شازده محمدولی میرزا را بازی می‌کند.
علیرضا جعفری نیز بازیگر نقش فرشید در این سریال خواهد بود.

راضیه منصوری در نوبت لیلی نقش تارا را بازی می‌کند، در کنار او افسانه کمالی نقش تمنا، مهدخت مولایی نقش ترمه و نیوشا علیپور بازیگر خردسالی که قرار است در این سریال نقش کودکی لیلی را بازی کند.

حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، امین شعرباف، گوهر خیراندیش و مهران غفوریان بازیگران اصلی  هستند.
حمید فرخ نژاد در نقش «همایون»، بازیگر اصلی این سریال است.
مریلا زارعی بازیگر نقش «روح انگیز»، بازیگر اصلی این سریال است.

بازیگران سریال نوبت لیلی همگی از چهره ها و بازیگران معروف سینما و تلویزیون در ایران هستند که عبارتند از: حمید فرخ نژاد ، مریلا زارعی ، پردیس احمدیه (لیلی) ،لادن مستوفی  ، امین شعرباف  ، گوهرخیراندیش ، مسعود کرامتی ، ساغر قناعت ، مهدخت مولایی (ترمه)، راضیه منصوری (تارا)، افسانه کمالی (تمنا)، نیوشا علیپور (کودکی لیلی)، فرزین محدث (شازده محمدولی میرزا)، علیرضا جعفری (فرشید)، میلاد یزدانی ، اصغر پیران و خسرو احمدی (خسرو)، محمود نظرعلیان ، مینا جعفرزاده ، ناصر علی پاشار، نادر فلاح ، مهران غفوریان ، علی ثانی فر ، علی رحیمی ، فرنام فرهادی

و … هستند که در این سریال پر بازیگر ایفای نقش کردند

 

داستان و بازیگران سریال نوبت لیلی+ بیوگرافی و تصاویر سریال نوبت لیلی با نقش ها

نوبت لیلی این روزها در شمال کشور فیلم‌برداری می‌شود و قرار است به‌زودی و به صورت اختصاصی از نماوا پخش شود.
حمید فرخ‌ نژاد به عنوان نخستین بازیگر این سریال مقابل دوربین این کارگردان قرار گرفته و به تازگی نیز مریلا زارعی به جمع بازیگران پیوسته است

زمان پخش سریال نوبت لیلی

قسمت اول سریال نوبت لیلی روز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ منتشر شد و قسمت های جدید هم به صورت هفتگی دوشنبه ها می باشد.

خلاصه داستان سریال نوبت لیلی

نوبت لیلی با توجه به داستانش که در سه برهه تاریخی میگذرد. “نوبت لیلی” روایتگر ماجرایی جذاب در ژانر عاشقانه و رازآلود است. در خلاصه داستان این سریال، آمده است:”لیلی که اتفاقات شوم زمان کودکی‌اش را ناشی از نفرینی کهن می‌داند،

خلاصه داستان سریال نوبت لیلی

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌ یابد که او و خانواده‌ اش تاکنون در زمان و مکان‌ های بسیاری زیسته‌ اند. اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌ های زیسته معنا بدهد و …

حجازی کارگردان سریال نوبت لیلی

این سریال هم اکنون در شمال کشور در مرحله فیلمبرداری به سر می برد و به زودی لیست کامل عوامل آن منتشر خواهد شد. گفتنی است، روح الله حجازی، کارگردان این سریال، پیش از این فیلم های روشن محصول سال ۱۳۹۹، اتاق تاریک در سال ۱۳۹۶، هیهات (۱۳۹۴)، مرگ ماهی (۱۳۹۳) و… در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی

این سریال تلویزیونی اولین سریال روح‌الله حجازی پس از فیلم‌های «در میان ابرها»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «مرگ ماهی»، «اتاق تاریک» و «روشن» است.

پردیس احمدیه

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی همراه نقش + داستان کامل و عکس
خسرو احمدی بازیگر پیشکسوت تئاتر با نقش خسرو جلوی دوربین رفته است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی همراه نقش + داستان کامل و عکس

امین شعرباف در «نوبت لیلی»

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نوبت لیلی همراه نقش + داستان کامل و عکس
امین شعرباف بازیگر جوان و با استعداد سینمای ایران که نخستین بار در «قورباغه» هومن سیدی جلوی دوربین رفت و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت، در دومین تجربه بازیگری‌اش جلوی دوربین «نوبت لیلی» به کارگردانی روح الله حجازی رفت.

دیگر عوامل

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: روح الله حجازی، دیگر نویسندگان: مهدی شیرزاد و سروش چیت ساز، مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، تدوین: محمود نجفی.

نظرات