ساناز قاضی زاده کیست بیوگرافی ساناز قاضی زاده خبرنگار و همسرش + جزئیات

0

ساناز قاضی زاده کیست بیوگرافی ساناز قاضی زاده خبرنگار و همسرش + جزئیات

ساناز قاضی زاده کیست و اهل کجاست بیوگرافی ساناز قاضی زاده مجری و خبرنگار سابق منوتو و کارمند فعلی شبکه ایران اینترنشنال و همسرش با عکس و تصاویر شخصی و خانواده و همسرش و پسرش همراه سوابق از ایران تا مهاجرت در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید:

ساناز قاضی زاده کیست

بیوگرافی ساناز قاضی زاده

ساناز قاضی زاده متولد دهه ۶۰ در ایران، خبرنگار سابق شبکه من و تو و کارمند فعلی ایران اینترنشنال است. که در حال حاضر به عنوان یکی از کارکنان شبکه ایران اینترنشنال فعالیت می کند. او فارغ التحصیل لیسانس رشته دیجیتال مدیا از دانشگاه متروپولیتن لندن و خواهر کوچکتر فرناز قاضی زاده خبرنگار بی بی سی فارسی است.

بیوگرافی ساناز قاضی زاده

سوابق

قاضی زاده، از ۱۷سالگی کار خود را در مجلات و روزنامه‌های تهران آغاز کرد و پس از مدتی نیز از ایران مهاجرت کرد. او دوره روزنامه نگاری را در مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها گذارند و سابقه همکاری در صفحه‌های فرهنگی و هنری روزنامه همشهری و خبرگزاری میراث فرهنگی را در حیطه خبرنگاری در کارنامه خود دارد.

همسر ساناز قاضی زاده کیست

ازدواج همسر ساناز قاضی زاده کیست

سانازقاضی زاده تجربه ازدواج دارد و مدتی متاهل بود، اما در حال حاضر مجرد است و یک پسر دارد. او سال هاست از همسر خود جدا شده و با پسرش سورن زندگی میکند. عکسی از همسرش تا کنون منتشر نشده است.

مهاجرت به لندن

او در سال ۲۰۰۷ توانست پروژه «آی لرن» را به پایان برساند و با فعالیت در گروه زیگزاگ و با تهیه گزارش‌های آنلاین و صوتی این مجموعه با کار رادیو آشنا شد. او در ادامه مسیر خبرنگاری با هدایت گروه زیگزاگ به خبرنگاران ایرانی و افغانستانی تهیه و تولید پادکست‌های رادیویی را آموزش داد و به دلیل دارا بودن تجربه در زمینه فرهنگی و اجتماعی، در سایت جدید آنلاین به تهیه گزارش های مالتی مدیا مشغول شد.

خانواده ساناز قاضی زاده

همکاری با شبکه منوتو

قاضی زاده پس از مهاجرت و فارغ التحصیلی به عنوان خبرنگار با شبکه من و تو همکاری کرد. او برای اولین بار در یک برنامه خبری در شبکه ماهواره ای من و تو با نام اتاق خبر وارد عرصه فعالیت های خبرنگاری شد، البته پس از مدتی از اجرای خبر به دلیل به دنیا امدن فرزندش و دلیل شخصی فاصله گرفت

بیماری سرطان ساناز قاضی زاده

بیماری

انتشار عکس های این خبرنگار بدون مو با سر تراشیده حاکی از بیماری سخت و شیمی درمانی وی می دهد. اما تا کنون اشاره ای به نوع بیماری و سرطانش نکرده است.

عکس های ساناز قاضی زاده

فایل صوتی ساناز قاضی زاده

نظرات