اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم به صرف شربت و شیرینی با نقش+ داستان عکس واقعی بازیگران

0

تاریخ تولید فیلم به صرف شربت و شیرینی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی هادی مقدم دوست تولید شد. این فیلم اولین بار در عید فطر بر روی آنتن شبکه ۲ پخش شد و بعدها تکرار آن از شبکه های دیگر نیز پخش شد. داستان این سریال از این قرار بود که زوج جوانی قرار بود با هم ازدواج کنند و برای خرج ازدواجشان دنبال پول بودند و هر دو مشغول کار شدند اما برخی اتفاقات تلخ سرنوشت آنها را تغییر داد. برای آشنایی بهتر با بازیگران و داستان این تله فیلم با ما همراه باشید.

فیلم به صرف شربت و شیرینی

اسامی بازیگران فیلم به صرف شربت و شیرینی با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

عباس غزالی در نقش امید است که قرار است با فیروزه با بازی نفیسه روشن ازدواج کند. نفیسه روشن بازیگر شخصیت فیروزه باید از آن طرف به موقع وارد کادر شود، تقویمش را در بیاورد و درباره تاریخ عروسی با امید حرف بزند.

در ادامه با اسامی تمامی بازیگران زن و مرد و خردسال فیلم به صرف شربت و شیرینی با نقش ها و عکس و بیوگرافی کامل بازیگران فیلم سینمایی به صرف شربت و شیرینی با بازی عباس غزالی، نفیسه روشن، زنده یاد عزت الله مهرآوران، مهرناز بیات، فرهاد شریفی، همراه با خلاصه داستان و لیست عوامل و تصاویر و عکس های بازیگران فیلم به صرف شربت و شیرینی شما را آشنا می کنیم.

فیلم به صرف شربت و شیرینی

موضوع و داستان فیلم به صرف شربت و شیرینی

این فیلم داستان زوج جوانی است که برای جور کردن خرج عروسی‌شان دو نفری و حدود دو سال کار می کنند و همه درآمد این دو سال را یکجا فقط خرج عروسی می کنند. از جمله بازیگران این فیلم تلویزیونی عبارتند از عباس غزالی، نفیسه روشن، فرهاد شریفی، عزت‌الله مهرآوران، پریچهر موسوی، مهرناز اکبری، ناصر شهریاری و…

 

نفیسه روشن

اسامی بازیگران فیلم به صرف شربت و شیرینی

نفیسه روشن (زاده‌ی ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱، تهران)

نفیسه روشن، دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی فعالیت هنری‌اش را از سال دوم دبیرستان، با ایفای نقش در نمایش «به سوی سعادت» آغاز کرد و موفق به دریافت لوح تقدیر از آموزش و پرورش منطقه گردید.

او در یک دوره‌ی کلاس‌های آموزش بازیگری شرکت کرد و در سال ۱۳۸۲ با ایفای نقش در مجموعه‌ی «روزهای به یاد ماندنی» ساخته‌ی همایون شهنواز پا به عرصه‌ی تصویر گذاشت.

روشن در مجموعه‌هایی چون «تب سرد» (۱۳۸۲)، «روزگار قریب» (۱۳۸۳)، «کلانتر» (۱۳۸۴)، «خوش‌رکاب» (۱۳۸۴)، «سال‌های برف و بنفشه» (۱۳۸۵)، «اغماء» (۱۳۸۶)، «مثل هیچ‌کس» (۱۳۸۷)، «ماه عسل» (۱۳۸۸)، «ساختمان ۸۵» (۱۳۸۹)، «دارا و ندار» (۱۳۸۹)، «پنج کیلومتر تا بهشت» (۱۳۹۰)، «زمانی برای عاشقی» (۱۳۹۲) و «برابر با اصل» (۱۳۹۳) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

 

شخصیت فیروزه تا اینجا که با کار همراه بودم، شادی و لبخند همیشگی او بر لب‌هایش است. ایفاگر این نقش درباره‌اش توضیح می‌دهد: فیروزه یک دختر خیلی پرانگیزه و مصمم است که حتما عروسی‌اش را مختصر بگیرد به این خاطر که دختر مادی گرایی نیست و همسرش را هم به این موضوع تشویق می‌کند. خیلی جالب است که در دنیای واقعی مردها دوست دارند عروسی نگیرند و مراسم کم هزینه باشد و دخترها دوست دارند بریز و بپاش کنند اما اینجا فیروزه خلاف این عمل می‌کند!

 

عباس غزالی

داستان فیلم به صرف شربت و شیرینی

عباس عزالی (زاده‌ی ۱۴ بهمن ۱۳۶۳، تهران)

عباس غزالی دارای مدرک دیپلم ادبیات و علوم انسانی است.

وی فعالیت هنری‌اش را با تئاتر آغاز کرد و بازیگری را در کانون فرهنگی هنری «حر» فرا گرفت.

او با ایفای نقش در مجموعه‌ی «وضعیت سفید» (۱۳۹۰-۱۳۸۷) به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل شد.

غزالی در فیلم‌های «انتظار سرخ» (۱۳۸۳)، «اعترافات ذهن خطرناک من» (۱۳۹۳) و «دلبری» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

به علاوه وی در مجموعه‌هایی نظیر «انتظار سرخ» (۱۳۷۶)، «زمان شوریدگی» (۱۳۷۶)، «داستان یک شهر» (۱۳۷۸)، «خبرنگار» (۱۳۸۳)، «حضرت یوسف (ع)» (۱۳۸۴)، «رستگاران» (۱۳۸۸) و «مادرانه» (۱۳۹۲) حضور داشته است.

او بعد از ایفای شخصیت بهروز در سریال “وضعیت سفید” فقط در دو تله فیلم دیده شده و برای انتخاب نقش‌هایش وسواس زیادی دارد: “به صرف شربت و شیرینی” یکی از کارهایی است که با خواندن فیلمنامه‌اش لذت زیادی بردم. از طرفی به این گروه اشراف داشتم و یک سال و هفت ماه در خدمت حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست عزیز بودم.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم به صرف شربت و شیرینی

عباس غزالی بازیگر نقش امید
نفیسه روشن بازیگر نقش فیروزه
عزت الله مهرآوران
فرهاد شریفی
سعید نقد‌زاده
افشین رئوفی داماد خانواده

فیلم به صرف شربت و شیرینی

لیست اسامی برخی عوامل

کارگردان هادی مقدم‌دوست

مدیر تدارکات افشین رئوفی

دستیار برنامه‌ریز سعید نقد‌زاده

تهیه کننده محمدرضا شفیعی

نظرات