بیوگرافی آریانا سعید خواننده افغان و همسرش حسیب + زندگی شخصی و آثار هنری

0

با بیوگرافی آریانا سعید (Aryana Sayeed) خواننده پاپ متولد ۱۳۶۴ اهل کابل افغانستان ، عکس ها و تصاویر شخصی و هنری و مدلینگ آریانا سعید خواننده زن افغان و همسرش حسیب ، زندگینامه آریانا سعید خواننده پاپ افغان و همسرش حسیب سائد ، زندگی شخصی و خانواده آریانا سعید و ماجرای ازدواج و همسر و سوابق هنری و آهنگ ها و ماجرای خواننده شدن تا فرار از کابل از ترس طالبان و پیج اینستاگرامش در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی آریانا سعید خواننده افغان و همسرش حسیب + زندگی شخصی و آثار هنری

بیوگرافی آریانا سعید

آریانا سعید متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۴ (۱۴ ژوئن ۱۹۸۵) در کابل، افغانستان می باشد و یکی از خوانندگان افغانی است که در سبک پاپ، ریتم اند بلوز، هیپ پاپ فعالیت میکند و طرفداران زیادی در بین مردم افغانستان دارد. او در این اواخر در کابل زندگی میکرد، اما مقیم بریتانیا می باشد.

خانواده و زندگی شخصی آریانا سعید

آریانا متولد کابل است، مادر آریانا دری زبان و پدرش پشتو زبان است. او در کودکی به همراه خانواده‌اش بعد از استقرار به پاکستان به اروپا مهاجرت کردند و بعد از سپری کردن چند سال در سوئیس، در شهر لندن سکونت کردند و دوران تحصیلش را در زوریخ در کشور سوئیس گذراند و عضو گروه سرود بود. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت تجارت می باشد.

خانواده و زندگی شخصی آریانا سعید

سال های فعالیت

آریانا سعید خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای متولد کابل اهل کشور افغانستان است. ترانه‌های او در میان افغان‌ها بسیار محبوب و مشهور است

وی سابقه حضور در مسابقات ستاره افغان و مسابقه بین‌المللی بهترین جهان The Best World’s به عنوان داور را در کارنامه هنری خود دارد.

علاقهٔ وی به موسیقی از همان کودکی شروع شد و پس از فارغالتحصیلی از دانشگاه تصمیم گرفت به عنوان یک هنرمند در عرصهٔ موسیقی فعالیت خود را آغاز کند.

او در ابتدای فعالیت خود در زمینه موسیقی با مشکلاتی مواجه شد، اما پس از تلاش و پشتکار توانست جوایز زیادی را کسب کند و در بین مردم مطرح شود و به یکی از سرشناس‌ترین هنرمندان افغان تبدیل شود.

اریانا سعید در سال ۲۰۰۸ ، اولین تک آهنگ خود را “MashAllah” منتشر کرد، اما مورد استقبال قرار نگرفت و با ترانه پسرک افغان، در میان افغان ها محبوب شد.

اکثر شعرها و آهنگ‌های ترانه‌هایی که می‌خواند، از ساخته‌های خود او است و جوایزی چون: بهترین خوانندهٔ زن جوان، بهترین خواننده زن، بهترین اجرا کنندهٔ زنده و بهترین ویدیوی سال را دریافت کرده است.

ازدواج و همسر آریانا سعید خواننده زن افغان

این خواننده زن افغانی در ۱۴ جولای ۲۰۱۸  بعد از خواستگاری حسیب سائد، در هنگام اجرای کنسرت در ملبورن استرالیا با او نامزد کرده و سپس ازدواج کرد.

حسیب سائد قبلا ازدواج کرده بود دارای فرزند می باشد، او مدیر برنامه های آریانا سعید بود که پس از سالیان طولانی آشنایی در نهایت با هم ازدواج کردند.

عکس جدید آریانا سعید و همسرش حسیب سائد

اجراها و کنسرت ها

آریانا سعید در افغانستان اجراهایی در تلویزیون و بعدها در کنسرت‌هایی برگزار کرد ، اولین اجرای او در تلویزیون طلوع، آهنگی از خواننده افغانستانی فقید احمد ظاهر بود که اجرا کرد و در این اجرا لباسی سفید بر تن داشت که تنگ بودن آن باعث بحث و جنجال بسیاری در میان مردم افغانستان در شبکه‌های اجتماعی شد.

بعد از این ماجرا آریانا لباسش در فیلمی در فیس بوک اتش زد و گفت “اگر از بین بردن این لباس، مشکلات افغانستان را حل می‌کند”، او حاضر است، برای افغانستان این لباس را آتش بزند.

عکس های جدید آریانا سعید

اینستاگرام آریانا سعید

صفحه رسمی وی با نشانی در دسترس عموم قرار دارد

آثار و ترانه شناسی

بانوی آتش‌نشی
مادر افغان
قهرمان

ماشاالله
لحظه‌ها
زن هستم
بچه کابل

ساعت برند

گیتار

جانم جگرم نرو ۲۰۱۹
افغان پسرک

کمک کمک ۲۰۱۸
یار بامیانی ۲۰۱۸
بی آغوش تو

زخم زبان ۲۰۱۸
دلم تنگ است

همت کن ۲۰۱۸
مسافر انار
غم تو آهسته‌ برو
الله گل دانه دونه

جوایز و افتخارات

۲۰۱۵ جایزه موسیقی «بیگ اپل موزیک» در شهر هامبورگ آلمان
۲۰۱۱ جایزه بهترین هنرمند زن در جوایز بین‌المللی تلویزیون آریانای افغانستان
۲۰۱۱ برنده جایزه بهترین اجرای زنده مجری تلویزیون بین‌المللی افغانستان
۲۰۱۰ بهترین هنرمند جدید زن توسط “ATN” (شبکه تلویزیونی آریانا)
۲۰۱۷ جایزه (نماد) یا الگوی افغانستان از طرف جشنواره موسیقی در هامبورگ “بیگ اپل میوزیک”
۲۰۱۷ جایزه بهترین هنرمند زن از طرف جشنواره موسیقی هامبورگ “بیگ اپل میوزک”
۲۰۱۷ جایزه آواز افغانستان از طرف تلویزیون ملی افغانستان

عکس های جدید اینستاگرامی آریانا سعید

عکس های جدید اینستاگرامی آریانا سعید

آریانا سعید خواننده پاپ افغانی

آریانا سعید قبل از عمل زیبایی

اینستاگرام آریانا سعید افغانی

سوابق هنری و ترانه های افغانی آریانا سعید

نظرات