داستان و بازیگران فیلم قطع فوری+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی قطع فوری

0

“فیلم قطع فوری″، فیلم ایرانی به نوسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مریم بحرالعلومی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، هیجان انگیز و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی قطع فوری که به تازگی تولید آن به پایان رسیده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم قطع فوری+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی قطع فوری

موضوع و خلاصه داستان فیلم قطع فوری

فیلم “قطع فوری” روایتگر قصه‌ای در یک شب کرونایی است که زمین لرزه‌ای تهران را می‌لرزاند و در پی آن موجب اتفاقاتی می شود. هنوز جزئیات بیشتری از داستان ان فیلم منتشر نشده است.

خلاصه داستان فیلم قطع فوری

مریم بحرالعلومی، کارگردان این فیلم، پیش از این فیلم های “پاسیو” در سال ۹۶ و “شهربانو” را در سال ۹۹ در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. گفتنی است پس از نهایی شدن موسیقی متن توسط یوگنی گرینکو (Evgeny Grinko) آهنگساز اهل روسیه و انجام امور لابراتواری،

داستان فیلم قطع فوری

این فیلم آماده نمایش شده است و پس از دریافت مجوزهای لازم، برای پخش داخلی و خارج از کشور آن برنامه‌ریزی خواهد شد.

 

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم قطع فوری

اسامی بازیگران فیلم قطع فوری به همراه نقش

 

دیگر عوامل تولید و پشت صحنه

تهیه کننده و کارگردان: مریم بحرالعلومی، نویسندگان فیلمنامه: مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاق دوست، صدابرداران: ارسلان کیان‌ارثی و اردلان کیان‌ارثی، طراحی و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی‌نژاد، تدوین: محمدحسین کشاورز و مریم بحرالعلومی، طراح چهره‌پردازی: مهدیه اعرابی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، طراح لباس: مریم بحرالعلومی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: کتایون درخشان وزیری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، اصلاح رنگ و نور: سامان مجدوفایی و آرش کاظم‌زاده، طراح عنوان‌بندی: ابراهیم خبازی، عکس: علی یعقوبی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: بهمن صدیق، مجری طرح و جانشین تولید: علیرضا کیان‌ارثی.

نظرات