اسامی بازیگران سریال فرزند عزیز (کودک دلبند) با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

0

اسامی بازیگران سریال فرزند عزیز (کودک دلبند) با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

بازیگران سریال فرزند عزیز یا کودک دلبند (Dear Child) با نقش عبارتند از : کیم ریدل در نقش جاسمین، نایلا شوبرت در نقش هانا، جولیا جکینس در نقش کارین، هیلی لوئیس جونز در نقش آیدا و یوستوس فون دونانی و… که در سریال فرزند عزیز (سریال کودک دلبند) ایفای نقش کردند. در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال کودک دلبند (سریال فرزند عزیز) با نقش ها و عکس و داستان و اسامی بازیگران سریال فرزند عزیز و زمان پخش می پردازیم.

سریال فرزند عزیز

سریال “فرزند عزیز”، مجموعه تلویزیونی آلمانی به کارگردانی ایزابل کلیفلد در ژانر جنایی،‌ درام و رازآلود است که در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و برای اولین بار ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ از پلتفرم نتفلیکس پخش شد. سریال کودک دلبند بر گرفته از کتاب پرفروش بین‌المللی رومی هاسمن به همین نام اقتباس شده است . تهیه کنندگی این اثر بر عهده تام اسپیس بوده و به قلم ایزابل کلیفلد به نگارش درامده است.

سریال فرزند عزیز یا کودک دلبند محصول کشور آلمان است و برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۳ از پلتفرم نتفلیکس به نمایش درامد. این سریال در سپتامبر ۲۰۲۳ یکی پر بیننده ترین سریال های نتفلیکس شد که بازیگران برجسته و مشهور سینمای آلمان در آن مانند کیم ریدل، نایلا شوبرت، جولیا جکینس، هیلی لوئیس جونز و ….ایفای نقش کردند.

اسامی بازیگران سریال فرزند عزیز (کودک دلبند) با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

زمان پخش سریال فرزند عزیز

سریال آلمانی ”کودک دلبند” را می توانید نماوا یا فیلیمو دانلود کنید و تماشا کنید. این سریال در ۶ قسمت در قالب مینی سریال محصول کشور آلمان است.

خلاصه داستان سریال فرزند عزیز

خلاصه داستان سریال فرزند عزیز

داستان سریال کودک دلبند، درباره فرار پر رمز و راز زنی از اسارت است که به ۱۳ سال پیش برمی گردد. سریال «فرزند عزیز» ارتباط بین این خانواده عجیب و غریب و پرونده فردی را که ۱۳ سال پیش ناپدید شده را بررسی می‌کند. مدتی پس از مقدمه فوق، زن که نامش لنا است از اسارت این مرد فرار می‌کند و از خانه‌ی زندان مانند و بدون پنجره‌شان فرار می‌کند ولی در جاده با یک اتومبیل تصادف می‌کند. آمبولانس لنا را که به شدت مجروح شده همراه با دخترش هانا به بیمارستان می‌برد و بعد از آن، شبکه تاریکی از اسرار کشف می‌شود،

بیوگرافی بازیگران سریال کودک دلبند

بیوگرافی نایلا شوبرت

بیوگرافی نایلا شوبرت بازیگر نقش هانا در سریال فرزند عزیز

نایلا شوبرت بازیگر نقش هانا در سریال کودک دلبند متولد دهه ۹۰ شمسی بازیگر است و در مجموعه تلویزیونی کودک دلبند ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی جولیا جکینس

اسامی بازیگران سریال فرزند عزیز (کودک دلبند) با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

جولیا جکینس متولد ۱۹۷۱ بازیگر آلمانی است که سابقه نقش آفرینی در مجموعه های تلویزیونی تاریک و کودک دلبند را دارد.

بیوگرافی کیم ریدل

بیوگرافی بازیگران سریال فرزند عزیز

کیم ریدل متولد ۱۹۸۲ هنرپیشه اهل آلمان است که در فیلم سینمایی آسمان‌های شهر و مجموعه تلویزیونی کودک دلبند نقش آفرینی کرده است.

دیگر بازیگران

  • یولیکا جنکینس
  • هیلی لوئیز جونز
  • کریستین بیرمن
  • هنس لوف
  • یوستوس فون دونانی
  • سمی شراین

بیوگرافی بازیگران سریال کودک دلبند

داستان واقعی سریال کودک دلبند

داستان این سریال واقعی است. ناتاشا کامپوش، دختری ۱۰ ساله به نام لنا بود که در روز ۲ مارس ۱۹۹۸، زمانی‌که در راه رفتن به مدرسه بود توسط یک مرد ۴۴ ساله به نام «ولفگانگ پریکلوپیل» ربوده شد. پریکلوپیل، ناتاشا را در طول این سال‌ها در سلولی که در زیر زمین برایش ساخته بود نگه‌داری می‌کرد. این دختر جوان بالاخره در روز ۲۳ اوت ۲۰۰۶ پس از ۸ سال اسارت، توانست با استفاده از فرصتی مناسب از زندانی که برایش ساخته شده بود، فرار کند. پریکلوپیل یک تکنسین ارتباطات اتریشی بود و بعد از فرار ناتاشا، به خوبی می‌دانست که تحت تعقیب پلیس است. او همان شب در نزدیکی ایستگاه وین‌نورد با پریدن جلوی قطار در حال عبور، خودکشی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال کودک دلبند با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

درباره سریال فرزند عزیز

سریال کودک دلبند محصول کشور آلمان و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. یک زن و دو فرزندش، یک دختر ۱۲ ساله (نایلا شوبرث) و یک پسر کوچکتر (سامی شراین)، در حال بازی آموزشی هستند و از دیواری به دیوار دیگر در اتاق نشیمن می‌دوند. وقتی صدایی به آنها هشدار می‌دهد که «پدر» به خانه رسیده است، بازی قطع می‌شود و فوراً می‌توان آثار وحشت‌زدگی را در چهره زن دید. در ادامه می‌بینیم که این سه نفر در صفی می‌ایستند و دست‌هایشان را دراز می‌کنند در حالی که مرد قفل در امنیتی را باز می‌کند و آن را دوباره پشت سر خود قفل می‌کند، پشت و روی دست‌های بچه‌ها را بررسی می‌کند، صورتشان را نوازش می‌کند و به هرکدام یک شکلات انرژی‌زا می‌دهد. وقتی نوبت به زن می‌رسد، زن به خود می‌لرزد و مرد به او می‌گوید: «لنا نباید جلوی بچه ها گریه کنی. قوانین را به خاطر بسپار.» ما نمی‌بینیم که او این قوانین را چگونه اجرا می‌کند، اما می‌توانیم حدس بزنیم که چه اتفاقی می‌افتد. آنچه ما احتیاج داریم بدانیم از قبل نشان داده شده است.

عوامل

کارگردان
ایزابل کلیفلد
نویسنده
ایزابل کلیفلد
آهنگساز
خوان لوکویی
طراح چهره‌پردازی
میرجام هیملزبرگر
تهیه‌کننده
تام اسپیس
تدوین گر
کریستوف سپوک

نظرات