انواع ایمپلنت و قیمت آن (قیمت ایمپلنت در سال ۱۴۰۱)

0

انواع ایمپلنت دندان متفاوت است و هرکدام از انواع ایمپلنت قیمت های متفاوت و جنس های مختلفی دارند.  قیمت ایمپلنت در انواع آن متفاوت است مثلا  ایمپلنت آمریکایی زیمر قیمتی حدود ۱۲ الی ۱۳ میلیون تومان دارد اما ایمپلنت کره ای DIo 5 میلیون تومان است.

همچنین ایمپلنت سوئیسی قیمت های متفاوتی دارد که از مبلغ ۶ میلیون تومان تا ۱۴ میلیون تومان است. انواع ایمپلنت دندان فقط در هزینه نهایی ایمپلنت متفاوت نیست و برخی از ایمپلنت ها مدل درمانی متفاوتی دارند.

 قیمت انواع ایمپلنت دندان

انواع ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان معمولی

ایمپلنت دندان فوری (ایمپلنت یکروزه)

ایمپلنت دیجیتال (ایمپلنت با لیزر)

هرکدام از  انواع ایمپلنت دندان  قیمت های مختلفی دارند، ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان از دست رفته استفاده می شوند و امروزه درمانی بسیار مناسب و مطمئن برای کاشت دندان است.

ایمپلنت دندان برای کاشت دندان طبیعی بکار می رود و جنبه درمانی و زیبایی دارد. اما مدل کاشت ایمپلنت و مدت زمان آن متفاوت است که انواع مختلفی را بوجود آورده است. مثلا  ایمپلنت دندان فوری یا یکروزه که معمولا در یک جلسه انجام می شود و …

در ادامه تمامی مدل های ایمپلنت دندان را توضیح می دهیم:

ایمپلنت دندان معمولی و سنتی: در این روش سیستم ایمپلنت دندان به اینصورت است که در ابتدا و پس از معاینه توسط متخصص ایمپلنت دندان جراحی بر روی دندان قرار انجام می شود و پس از آن نیازمند زمان بهبودی حدودا ۲ ماه هستید.

پس از این روش عمل کاشت ایمپلنت دندان و قرار گرفتن روکش و تاج دندان انجام می شود این روش بسیار مطمئن و موفق است اما حدودا ۴ الی ۶ ماه زمان میبرد.

ایمپلنت دندان فوری ( ایمپلنت یکروزه)

کاشت ایمپلنت دندان فوری که با نام ایمپلنت دندان یکروزه نیز شناخته می شود، روشی بسیار جدید و مدرن است که امروزه برای کاهش هزینه های جانبی و همچنین مدت زمان بهبودی ایمپلنت دندان انجام می شود.

ایمپلنت دندان فوری شرایط خاصی دارد که در صورت این شرایط میتوان از این روش درمانی ایمپلنت استفاده کرد. ایمپلنت فوری یکروزه معمولا برای کاشت ایمپلنت دندان جلو استفاده می شود، زیرا دندان های جلو تاثیر بیشتری در زیبایی افراد دارند و جایگزینی دندان جلو بصورت فوری بهتر است.

ایمپلنت دندان فوری با معاینه توسط متخصص شروع می شود و اگر شرایط دهان و دندان و استخوان فک شما مناسب می توانید با نظر و تشخیص پزشک ایمپلنت دندان می توانید کاشت دندان یکروزه را انجام دهید.

کاشت ایمپلنت دندان فوری بصورت کامل در یک روز انجام میگیرد به همین دلیل ایمپلنت یکروزه هم نام دارد. به این صورت که جراحی لثه و کاشت ایمپلنت دندان در یک جلسه تقریبا ۴۵ دقیقه ای انجام می شود و پس از آن روکش دندانی موقت بر روی ایمپلنت قرار می گیرد تا ظاهر زیبای صورت شما حفظ شود.

قیمت انواع ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت فوری دندان در تهران

قیمت ایمپلنت دندان فوری حدودا از مبلغ ۶ میلیون تومان تا ۱۴ میلیون تومان برای هر واحد ایمپلنت دندان است که می توانید بهترین قیمت ایمپلنت فوری دندان را با دندانپزشکی آیریک تجربه کنید.

می توانید با تماس با دندانپزشکی آیریک به شماره  ۰۹۳۹۷۷۷۷۰۴۲  از مشاوره رایگان و تخفیف ویژه قیمت  ایمپلنت فوری بهره مند شوید و همچنین از طریق ورود به وبسایت دندانپزشکی آیریک و پرکردن فرم موجود در سایت از بهترین خدمات توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری استفاده نمائید.

قیمت انواع ایمپلنت دندان

ایمپلنت دیجیتالی یا کاشت دندان با لیزر

این روش کاشت دندان بصورت دیجیتالی و کاملا دقیق انجام می شود که به جهت کاهش ریسک عدم موفقیت ایمپلنت دندان و همچنین دقت بالاتر انجام می شود. در روش ایمپلنت دیجیتال میزان جراحی و آسیب لثه بسیار کم شده و در ادامه میزان رضایت افراد بیشتر است و دوره بهبودی بسیار کاهش می یابد.

با استفاده از ایمپلنت دندان دیجیتال که به روش کاشت ایمپلنت دندان با لیزر نیز معروف است، اسکن سه بعدی و بسیار دقیق از دهان و دندان و استخوان فک بیمار تهیه می شود و با ابزارهای دقیق دیجیتالی محاسبه و جانمایی می شود.

پس از آن از طریق قالب های دیجیتالی که ساخته شده است ایمپلنت دندان درون فک قرارداده می شود که با استفاده از این روش ایمپلنت با دقت بسیار بالایی در جای اصلی خود قرار میگیرد و امکان اشتباه در این روش بسیار کم است.

عوامل موثر بر موفقیت ایمپلنت دندان

روش ایمپلنت دیجیتال گرانتر از روش های دیگر است همچنین این روش به تبحر پزشک متخصص ایمپلنت دندان و همچنین ابزارهای دقیق و بروز نیاز دارد که باید حتما در انتخاب پزشک متخصص و دندانپزشکی مورد نظر خود دقت کنید.

عوامل مهمی در موفقیت ایمپلنت دندان نقش دارند مانند وعیت سلامت استخوان افراد، بیماری های زمینه ای مانند دیابت و …، بهداشت فردی و استعمال دخانیات همگی از موارد موثر در موفقیت کاشت دندان هستند.

اما مهمترین عاملی که امروزه باید بسیار به آن توجه کنید، پزشک متخصص ایمپلنت دندان و دندانپزشکی مورد نظر است که از عوامل بسیار تاثیرگذار برای کاشت ایمپلنت دندان است.

بهتر است برای انجام کاشت ایمپلنت دندان طبیعی پزشکی متخصص و باتجربه را انتخاب کنید تا بتوانید از درمانی خوب و با کیفیت بهره مند شوید. برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران دکتر صادق آقاجری کافیست به وبسایت دندانپزشکی آیریک مراجعه نمائید و ایمپلنت دندانی باکیفیت و بدون دغدغه را در محیطی حرفه ای و بروز تجربه کنید.

قیمت انواع ایمپلنت دندان

متخصص ایمپلنت در تهران دکتر صادق آقاجری دارای بورد تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت دندان است که با بیش از ۱۰ سال تجربه در سطح کشور (اهواز و تهران) دارای سابقه بیش از هزاران واحد ایمپلنت با موفقیت است که می توانید با خیالی آسوده کاشت دندان خود را در کلینیک دندانپزشکی آیریک انجام دهید.

نظرات