بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۲ + جدیدترین بازی اندروید

0

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که با گوشی همراه خود بازی می کنید به شما پیشنهاد می کنیم این پست را تا انتها مطالعه کنید. زیرا یک سری از بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۲ را معرفی کرده ایم.

بهترین بازی های اندروید 2022

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۲

صنعت موبایل و تکنولوژی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود، با پیشرفته‌تر شدن صنعت موبایل، سیستم عامل‌های اندروید و ios نیز رو به جلو حرکت می‌کنند. موفقیت چشمگیر این سیستم عامل‌ها موجب شد اکوسیستم گسترده‌ای ایجاد شود و از همین رو صنعت بازی و گیم پا به عرصه گذاشت و هر روز به طرفدارانش نیز اضافه می‌شود.

Among Us

بهترین بازی های اندروید 2022

Among Us در سال ۲۰۲۰ با شیوع ویروس کرونا محبوبیت زیادی پیدا کرد. در واقع این بازی در سال ۲۰۱۸ هدف این بازی سرگرم شدن افراد به هنگام قرنطینه بود. این بازی یک بازی آنلاین بوده که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید ۲۰۲۲ معرفی شده است.

بازی کال اف دیوتی موبایل

بهترین بازی های اندروید 2022

مقاله بهترین بازی های اندروید را با نسخه موبایل کال اف دیوتی شروع می‌کنیم. بازی کال اف دیوتی موبایل را می‌توانیم یکی از بهترین بازی های اول شخص منتشر شده روی اندروید معرفی کنیم. کال اف دیوتی موبایل از جنبه‌های مختلف یک بازی فوق‌العاده است. کال اف دیوتی موبایل گرافیک بسیار زیبایی دارد و به‌لطف تنظیمات متنوعی که ارائه می‌دهد روی گوشی‌های بالارده تا پایین‌رده پشتیبانی می‌شود.

Oddmar

بهترین بازی های اندروید 2022

Oddmar یکی از بازی های اندرویدی است که به راحتی می‌تواند با جدیدترین رقبای کنسولی خود رقابت کند. در این بازی آدمار، یک وایکینگ خنده‌دار است که اطرافیانش به او محل نمی‌گذارند. اما وقتی این اطرافیان ناگهان ناپدید می‌شوند، آدمار یک قارچ سحر آمیز را می‌خورد و تبدیل به یک قهرمان می‌شود و به دنبال نجات خویشاوندانش می‌رود.

Arena of Valor

بهترین بازی های اندروید 2022

در بازی‌های کامپیوتری، بازار MOBA همان Multiplayer online battle arena کاملاً تحت تسلط دو بازی Dota 2 و League of Legends است. با این حال، در تلفن همراه، زمین بازی به مراتب کمی یکنواخت‌تر است، این بازی تم مبارزه‌ای دارد.

Arena of Valor، متعلق به شرکت بزرگ چینی Tencent بوده که به شکل رایگان در گوگل پلی در دسترس است. این بازی که آنلاین بوده، یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید از این سبک استراتژی بازی که بسیار عجیب و غریب است، لذت ببرید.

بازی فورتنایت

بهترین بازی های اندروید 2022

فورتنایت بدون شک بزرگ‌ترین بازی رایگان آنلاین روی کنسول‌ها، پی‌سی و موبای است. بازی بتل رویال فورتنایت بازیکنان را در حالت‌های مختلف از جمله بتل رویال ۱۰۰ نفره با اسکود‌های یک، دو و چهار نفره می‌برد، جایی که می‌توانید با پیدا کردن سلاح‌ها و جمع‌آوری منابع درکنار یک اکشن هیجان‌انگیز، ساخت و ساز را نیز تجربه کنید.

نظرات