فیلم کامل ماجرای خودکشی پدر سیما جهانباز چیست و آیا واقعیت دارد؟

0

فیلم کامل ماجرای خودکشی پدر سیما جهانباز چیست و آیا واقعیت دارد؟

ماجرای خبر خودکشی پدر سیما جهانباز چیست و آیا واقعیت دارد که پدر سما جهانباز خودکشی کرده یا صحت ندارد از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی چون توئیتر و یوتیوب در حال انتشار است همراه جزئیات خبر و واقعیت ها را بخوانید:

فیلم خودکشی پدر سیما جهانباز

انتشار خبر خودکشی پدر سیما جهانباز دختر گمشده اصفهانی از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی چون توئیتر و یوتیوب در حال انتشار است و باعث نگرانی کاربران شده است. در حالیکه این خبر صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست. اخرین مصاحبه و گفتگوی پدر سما جهانباز با چشمان گریان و حالت پریشان در شهریور ماه امسال (۱۴۰۱) پس از گذشت ۳ ماه از گمشدن دختر سما بود و از آن تاریخ تاکنون خبری از این خانواده نشده است و رسانه ها دیگر به دلیل اغتشاشات و اعتراضات سراغی از این خانواده نگرفتند.

از تیرماه ۱۴۰۱ خبر گمشدن سما جهانباز در خبرها منتشر شد و حالا پس از گذشت ۴ ماه هنوز خبری از وی نشده است و با توجه به اعتراصات و شلوغی ها نیز بطور کلی سما جهانباز و پدرش به دست فراموشی سپرده شدند و البته پلیس به دنبال عوامل گمشدن و ربودن و یا قتل این دختر در حال بررسی و تحقیقات روی پرونده اش هستند.

اما بطور دقیق نگرانی و اوضاع روحی این خانواده به ویژه پدر و مادرش بد بوده و هر روز با چشمان اشک آلود منتظر دختر جوانشان هستند تا شاید خبری از به دست آورند. حتی پدر سما مژدگانی نیز برای پیدا کردن دخترش تعیین کرد. اما با همه احوال، ناپدید شدن سما جهانباز در هاله ای از ابهام است و به یکی از پیچیده ترین پرونده های پلیس تبدیل شده است.

این دختر ناپدید شده از ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ در معالی آباد شیراز گمشده و حالا در برخی صفحات مجازی نوشتند که پدرش دست به خود کشی زده است، در حالیکه بررسی ها نشان می دهد این اخبار شایعه است و دروغی بیش نیست

نظرات