اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مرد بازنده با نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مرد بازنده با نقش + داستان و عکس ها و بیوگرافی بازیگران زن و مرد فیلم مرد بازنده از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم سینمایی مرد بازنده، فیلم ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی امیر بنان و کامران حجازی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و معمایی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۴۰۰ است، حالا قرار است در چهلمین جشنواره فجر ۱۴۰۰ بر روی پرده های سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مرد بازنده با نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

 

خلاصه داستان

فیلم “مرد بازنده” روایتگر مردی به نام “احمد خسروی” مسئول رسیدگی به پرونده ای مشکوک به قتل است. او به سرنخ هایی دست می‌یابد که پشت پرده ی این قتل رازگونه، به کشف شبکه ی فساد اقتصادی می‌رسد.

خلاصه داستان فیلم مرد بازنده

گفتنی است این فیلم هفتمین فیلم بلند مهدویان است و هفتمین سال متوالی است که او در جشنواره‌ی فیلم فجر حضور بهم می‌رساند. مهدویان که با فیلم “ایستاده در غبار” به صورت حرفه‌ای وارد سینما شد و با فیلم‌های سیاسی “ماجرای نیم‌روز ۱” و “۲” به روند موفقیت خود ادامه داد، این بار به سراغ موضوعی متفاوت و پلیسی – معمایی رفته است تا این ژانر هم در جشنواره نماینده‌ای داشته باشد.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مرد بازنده به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مرد بازنده به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدحسین مهدویان، تهیه کننده: امیر بنان و کامران حجازی، سرمایه‌گذار: مجتبی شاهزیدی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، فیلمنامه (براساس طرحی از حسین حسنی): ابراهیم امینی، حسین حسنی، محمدحسین مهدویان، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، مدیر تولید: پیمان حمیدی، حسین فرضی‌زاد، انتخاب بازیگر و بازیگردان: مهدی زمین‌پرداز، طراح صحنه: بابک کریمی طادی، طراح لباس: آرام موسوی، مدیر برنامه‌ریزی: محسن جعفرزاده، دستیار اول کارگردان: جعفر نامنی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، فیلمبردار: بابک بذرافشان، مدیر تدارکات: سجاد نوری، منشی صحنه: محسن بهاری، عکاس: سمیه جعفری، روابط عمومی: زهرا دمزآبادی.

نظرات