بیوگرافی و عکسهای رعنا آزادی ور بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای رعنا آزادی ور بازیگر

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران می باشد و ۳۴ سال سن دارد.

رعنا آزادی ور

وی فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی آغاز نمود و بعد از آن در سال ۸۵ در فیلم پارک وی جیرانی در نقش اصلی ظاهر گردید . او همچنین در فیلم درباره الی اصغر فرهادی حضور یافت.

وی تاکنون در هیچ سریالی در تلویزیون حضور نداشته است.

رعنا آزادی ور

 

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور و همسرش

رعنا آزدی ور مجرد می باشد و تاکنون ازدواج نکرده است . چندی پیش عکسهایی از وی در کنار امیرعلی نبویان و مهدی پاکدل منتشر شده بود که شایعه ازدواج شان در مقطعی پخش شده بود اما این عکسها مربوط به تئاتر و مراسمات مختلف بوده است.

رعنا آزادی ور

کارهای سینمایی رعنا آزادی ور

خیابان دیوار (بهمن کامیار، ۱۳۹۶) مرداد (بهمن کامیار، ۱۳۹۵) خشم و هیاهو ( هومن سیدی ، ۱۳۹۴) وقتی برگشتم (وحید موسائیان، ۱۳۹۴) این سیب هم برای تو (سیروس الوند، ۱۳۹۳) خانه دختر (شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۳) داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳) محمد رسول‌الله (مجید مجیدی، ۱۳۹۳) نخودی (جلال فاطمی، ۱۳۸۸) تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، ۱۳۸۷) درباره الی (اصغر فرهادی، ۱۳۸۷) خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، ۱۳۸۶) پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، ۱۳۸۴) کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، ۱۳۸۴) هوو (علیرضا داوودنژاد، ۱۳۸۴) مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، ۱۳۸۲)

رعنا آزادی ور

 

رعنا آزادی ور

شبکه خانگی

ماه
تی تی (داود میر باقری ۱۳۹۵)

رعنا آزادی ور

شایعه مهاجرت رعنا آزادی ور

پس از پایان بازی اش در محمد (ص) (مجید مجیدی) نزدیک به یک سال در هیچ فیلمی بازی نکرد و همین اتفاق شایعه مهاجرت او را بر سر زبان ها انداخت: «کلا یک ماه و نیم به سفر رفتم و بعد دیدم چنین شایعه ای راه افتاده است.

نه مهاجرت کرده ام و نه چنین قصدی دارم.» محمد (ص) نخستین تجربه رعنا آزادی ور در بازی در یک نقش تاریخی بوده است: «بازی در آن نقش و حضور در آن گروه،‌تجربه بسیار ارزشمندی بود و خیلی دوستش دارم.» آزادی ور بیش از یک سال درگیر فیلم تاریخی مجیدی شد و پس از آن خبری از حضور او درهیچ فیلمی منتشرنشد: «واقعا دلیل خاصی نداشت.

فیلم نامه هایی هم پیشنهاد شد که برخی از آنها قابل تامل بودند ولی ترجیح دادم کاری را که بیش تر با سلیقه و نگاهم منطبق است قبول کنم.» وقتی درباره کارنامه اش اشاره می کند: «من هیچ وقت بازیگر پرکاری نبوده ام. در این یازده سالی که در سینما حضورداشته ام، به طور میانگین سالی یک فیلم بازی کرده ام که رقم زیادی نیست. الان هم عجیب نیست که به همان روال پیش بروم و کم کار باشم.»

    رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور

نظرات