خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال عقیق

0

سریال “عقیق″، سریال ایرانی به کارگردانی حمید تمجیدی و تهیه کنندگی جواد ظهیری است. این سریال در ژانر درام-اجتماعی در سال ۶۸ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه دوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “عقیق” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در تیر ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال عقیق

 

خلاصه داستان

سریال “عقیق” روایتگر زندگی واقعی بانویی است که به عنوان «دامدار نمونه» شناخته شده بود. این بانو که “ربابه دهقان” نام دارد، با وجود مشکلات فراوان و مخالفت فرزندان که زندگی شهری را ترجیح می‌دهند، در یکی از روستاهای اطراف اراک، یک گاوداری احداث کرده و در اطراف آن نیز یک مزرعه علوفه ایجاد نمود.

داستان سریال عقیق 1368

“حمید تمجیدی” کارگردان این سریال، بیش از این سریال “نقشه” و پس از آن سریالهای “قابیل”، “مزد ترس”، “بازی با مرگ” و “به او بگویید دوستش دارم” را در کارنامه تلویزیونی خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال عقیق

اسامی بازیگران سریال عقیق 1368

 

دیگر عوامل

کارگردان: حمید تمجیدی، تهیه کننده: جواد ظهیری، فیلمنامه: حکمید تمجیدی، فیلمبردار: حمید نصیری، تدوین: محمد ناجی، موسیقی متن: کامبیز روشن روان، طراحی صحنه: حمید تمجیدی – مریم بختیار و فرح هدایت، دستیار کارگردان: محمد زرقانی، منشی صحنه: مهرگان بختیار، گریم: مرتضی اروستانی و راضیه اروستانی، عکس: رحیم جلودار، فیلمبردار تیتراژ: زهرا علیرضایی، سرپرست گویندگان: خسرو خسروشاهی، امور صدا: احمد اسدیان، مجری طرح: منوچهر سلیمانی، مدیر تدارکات: داریوش افسر کشمیری، دستیار تهیه: رضا سبط احمدی، مباشر تهیه: ناصر ریحان صفت.

 

زمان پخش سریال عقیق

سریال “عقیق” قرار است از دوشنبه (مصادف با ۳۰ تیر) راس ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات