دانلود کامل آهنگ بیعت عبدالرضا هلالی (نماهنگ و صوتی) برای امام زمان (عج)

0

دانلود کامل مداحی و آهنگ بیعت با صدای عبدالرضا هلالی و سجاد محمدی در دو نسخه MP3 ، MP4 با متن برای امام زمان (عج) و نیمه شعبان ۱۴۰۱ در ادامه مطلب می توانید به صورت صوتی و کلیپ دانلود کنید. این آهنگ کار مشترکی از عبدالرضا هلالی و سجاد محمدی به مناسبت ولادت  امام زمان حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان در اسفند ۱۴۰۱ منتشر شد.

نماهنگ بیعت عبدالرضا هلالی

نماهنگ بیعت مداحی جدید عبدالرضا هلالی با همکاری سجاد محمدی و گروه سرود نجم الثاقب و گروه احسان و رسانه اوج برای اولین بار در اسفند ماه ۱۴۰۱ به مناسبت ولادت امام زمان عج منتشر شد. نماهنگ بیعت، سرود جدید درباره بیعت با حضرت مهدی امام زمان عج است.

در آستانه نیمه شعبان ۱۴۰۱؛ نماهنگ «بیعت با امام زمان» با صدای عبدالرضا هلالی و سجاد محمدی توسط سازمان هنری رسانه ای اوج در آستانه میلاد با سعادت امام زمان (عج) در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

جالب است بدانید در این نماهنگ با حضور هزاران نفر از کودکان و نوجوانان همراهی گروه های سرود «نجم الثاقب» و «احسان» و صدای عبدالرضا هلالی و سجاد محمدی تولید و منتشر شده است. سجاد محمدی شاعر، آریا شمس تنظیم کننده این سرود و آهنگ هستند.

نماهنگ بیعت عبدالرضا هلالی را ببینید:

دانلود آهنگ بیعت عبدالرضا هلالی برای امام زمان عج (صوتی)

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

همچنین ببینید: دانلود کامل آهنگ موندنی ترین رفیق من امام حسین عبدالرضا هلالی (نماهنگ و صوتی)

دانلود کامل آهنگ سلام فرمانده ۲ ابوذر روحی با متن (نماهنگ و صوتی)

متن و شعر

اگه بیای
دنیا رو به پات میریزم
اگه بیای
دیگه تموم میشه پاییزم
اگه بیای اگه بیای

یه روز میای
سامون میدی این دنیا رو
یه روز میای
کاش ببینم اون روزا رو
یه روز میای یه روز میای

بیعت میکنم همین ساعت
همین لحظه
دنیای بدون تون اصلان
نمی ارزه

بیعت میکنم همین ساعت
همین لحظه
دنیای بدون تو اصلا نه
نمی‌ ارزه

سربازات آمادن
بیا ببین که پای عهدشون وایسادن
ایران کشور امام زمانه
این مردم ساکن عشق آبادن

عوامل

مرکز موسیقی مأوا از مجموعه های مرتبط با سازمان هنری رسانه ای اوج در آستانه میلاد حضرت مهدی (عج) نماهنگ «بیعت» را پیش روی مخاطبان قرار داد.

محتوای نماهنگ بیعت با موضوع مهدویت و انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) انتشار می یابد. این اثر تهیه شده در مرکز مأوا و با نوای حاج عبدالرضا هلالی، سجاد محمدی و همراهی گروه سرود نجم الثاقب تهران است که برای اولین بار در اجتماع خانواده‌ ها و دهه‌ نودی‌ ها، در برنامه بزرگ سلام فاطمه در پاکدشت اجرا شد و نماهنگی از آن تهیه شد.

نظرات