بیوگرافی و عکس های جدید عطیه معصومی | بازیگر

0

عطیه معصومی، بازیگر توانا و کم حاشیه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او که بیشتر به عنوان بازیگر در سینما فعالیت دارد، کمتر در تئاتر و یا در قاب تلویزیون دیده شده است. حالا با خبر پخش سریال “بزنگاه“، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی یعنی عطیه معصومی گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید عطیه معصومی | بازیگر

 

بیوگرافی عطیه معصومی

عطیه معصومی، بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایرانی در ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. او چند سالی است که از دنیا بازیگری فاصله گرفته و مشغول کار در مغازه شخصیش با عنوان لوازم کادویی “چارلی و لورل هاردی” است.

 

سالهای فعالیت

معصومی اولین بار در کودکی زمانی که ۸ سال داشت با بازی در فیلم “پرنده کوچک خوشبختی” به کارگردانی پوران درخشنده به اوج شهرت رسید. او از بین ۵ کاندید به عنوان کاندید ششم برای بازی در نقش “ملیحه” انتخاب شد.

کودکی عطیه معصومی

وی در این باره می گوید:” اولین کار حرفه‌ای من با فیلم پرنده کوچک خوشبختی ساخته پوران درخشنده آغاز شد. ایشان برای انتخاب بازیگر نقش اصلی فیلمشان به مدرسه ما آمدند. باغچه‌بان جایی بود که من و دوستانم با عشق فراوان در آنجا به معنای واقعی زندگی می‌کردیم.

عطیه معصومی و پوران درخشنده

مدیر مدرسه طبق نظر خودش پنج نفر از بچه‌ها را به خانم درخشنده معرفی کردند… چند تا تست مختلف مثل راه‌رفتن، گریه کردن و حرف زدن دادم و درخشنده گفت این نقش را تو بهتر از هرکسی می‌توانی بازی کنی.”

عطیه معصومی در پرنده کوچک خوشبختی

اولین سریال تلوزیونی وی بازی در سریال “بزنگاه” به کارگردانی رضا عطاران در سال ۸۷ بود. او بعد از “پرنده کوچک خوشبختی” در نقش های کوتاهی در سینما ظاهر شد اما هرگز تشنه شهرت نبود.

 

همسر عطیه معصومی

عطیه متاهل است. وی با جهانگیر طاهری‌اصل ازدواج کرده و با همراهی وی در یکی از مرکز خریدهای تهران فروشگاه لوازم تزئینی و کادویی دارند. حاصل ازدواج این دونفر، دو دختر به نام های “تینا” و”نیکا” است.

عطیه معصومی و همسرش

 

مجموعه های تلویزیونی

  • راه شب (۱۳۹۰)
  • بزنگاه (۱۳۸۷)

فیلم پرنده کوچک خوشبختی

 

فیلم های سینمایی

  • تنها در چند دقیقه سکوت (۱۳۹۳)
  • شمعی در باد (۱۳۸۲)
  • پرنده کوچک خوشبختی (۱۳۶۶)

 

دیگر عکس های عطیه معصومی

عکس ها جدید عطیه معصومی

عکس ها جدید عطیه معصومی

عکس ها جدید عطیه معصومی

اختصاصی از مجله اینترنتی “حرف تازه

با ما همراه باشید.

نظرات