آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ به دلیل کرونا و بارش برف

0

تعطیلی مدارس ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ فردا شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در شهرهای تهران ، ، یزد ، قم اصفهان ، کرمان ، تبریز ، ارومیه ، کرج ، قزوین ، مشهد ، کردستان ، سلماس ، آذربایجان غربی ، شرقی و … بدلیل شیوع کرونا امیکرون و قرمز شدن شهرها و آلودگی هوا و بارش برف و آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و آلودگی هوا و بارش برف در برخی استان ها اعلام شد و آیا شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۱/۱۶) مدارس برخی استان ها تعطیل است؟ وضعیت تعطیلی ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 16 بهمن 1400 بعلت کرونا امیکرون و بارش برف

 

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ بعلت کرونا امیکرون و بارش برف

🔹 فوری: تعطیلی مدارس یزد و قم و تبریز ، همدان ، سنندج ، زنجان ، تهران ، ارومیه ، کردستان ، سنندج ، کرمانشاه ، قزوین و کرج ، اراک و یزد و گلستان و … در روز شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد تا ساعاتی دیگر بعد از اعلام تعطیلی مدارس بروزرسانی خواهد شد….

توجه: بروزرسانی ۱

مدارس آذربایجان غربی از شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ به دلیل شیوع اومیکرون غیرحضوری شد

🔹برابر تصمیم ستاد کرونای استان آذربایجان غربی، کلیه مدارس شهرهای نارنجی و قرمز استان از روز شنبه ۱۶ بهمن به مدت ۱۰ روز بصورت غیرحضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.

🔹همچنین آموزشگاه های علمی در این شهرها می‌توانند حداکثر با ۲۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

🔹شایان ذکر است؛هم اکنون،وضعیت شهر خوی در استان قرمز، ارومیه بوکان، پلدشت نارنجی و دیگر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند.

توجه: بروزرسانی ۲

تعطیلی مدارس شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در بناب

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب

با عرض سلام و احترام و عرض تبریک حلول ماه رجب المرجب و ایام الله دهه مبارک فجر

🔻برابر جلسه و تصمیم اخیر در اداره کل آموزش وپرورش استان ، مقرر گردیده است در مدارس روستایی به لحاظ مشکلات زیرساختی از قبیل عدم دسترسی به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و شکننده بودن کیفیت تحصیلی و در جهت برقراری عدالت آموزشی در مدارس مذکور، از اعلام تعطیلی در اطلاعیه ها و اطلاع رسانی ها مستثنی شده و به فعالیت عادی خود همچون ماه های گذشته ادامه دهند مگر در شرایط مشاهده و شیوع بالای بیماری به صورت کلاسی و یا مدرسه ای که اعلام تغییر مدل آموزشی از حضوری به مجازی یک کلاس و یا یک مدرسه مطابق پروتکل با اقدام شورای مدرسه و با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و بخشداری و فرمانداری مقدور خواهد بود.

🔻قطعا و حتما سلامتی اولی تر هست و چنان چه دانش آموزی با علائم سرماخوردگی باشد اولیا و مدیر نباید اجازه ورود به کلاس درس بدهند تا جلوی شیوع بیماری گرفته شود…و چنانچه شیوع در کلاس از دو نفر بالاتر رفت شورای مدرسه باید با هماهنگی آموزش همان کلاس را از حضوری به مجازی تغییر دهد.

🔻ضمناً در خصوص وضعیت آموزشی کلاسها در مدارس #شهری برای هفته آینده اطلاعیه ای از سوی ستاد مدیریت کرونای شهرستان و یا استان تا این لحظه اعلام نگردیده است که به محض وصول، از طریق کانالهای رسمی روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش بناب به اطلاع عموم خواهد رسید.

✔️ روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب

توجه: بروزرسانی ۳

غیر حضوری شدن مدارس ابتدایی شهر ورزنه

🔹مدارس ابتدایی شهر ورزنه از فردا شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ به مدت یک هفته غیر حضوری می‌شود.
🔹روابط عمومی آموزش وپرورش شهر ورزنه اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای استان از فردا شنبه ۱۶ بهمن به مدت یک هفته تمام فعالیت‌های آموزشی پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهر ورزنه بصورت غیر حضوری برگزار خواهد شد

توجه: بروزرسانی ۴

وضعیت فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

🔹️مدارس شهرستان‌های شهرکرد (ناحیه یک و دو)، بروجن، فارسان، سامان، بن، اردل، کوهرنگ، کیار و مناطق لاران، گندمان و بلداجی در همه مقاطع تحصیلی، فعالیت آموزشی خود را از از فردا شنبه ۱۶ بهمن طریق فضای مجازی انجام می دهند.
🔹️مدارس شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و مناطق فلارد و میان‌کوه و آموزش و پرورش عشایر، فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تأخیر آغاز می‌کنند.

توجه: بروزرسانی ۵

🔻اطلاعیه تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی

🔸بعلت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰

سراب ،هشترود ،چاراویماق ،نظرکهریزی ،مهربان ، کاغذکنان

🔹کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح و بعد ظهر تعطیل خواهد بود.

🔹آموزشها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد

توجه: بروزرسانی ۶

♦️غیرحضوری شدن مدارس شهرستان های فریدن و بویین میاندشت به دلیل شیوع ویروس کرونا

بنابراعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های فریدن و بویین میاندشت:
🔹بنابر اعلام ستاد کرونای شهرستان های فریدن و بویین میاندشت، با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت دانش آموزان ، معلمان ، اولیای دانش آموزان و شهروندان ، کلیه واحدهای آموزشی شهری و روستایی اعم از دولتی ، غیردولتی ، آموزشگاه‌ های زبان ، علمی آزاد و مراکز پیش دبستانی در شهرستان های فریدن و بویین میاتدشت در تمامی مقاطع ، از تاریخ ۱۶ بهمن تا پایان هفته جاری ، به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند نمود.

در حال تکمیل…

اسامی شهرهایی که فعالیت مدارس آنها غیر حضوری است

مدارس تهران غیرحضوری شد

معاون استاندار تهران: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی، مدارس تهران به مدت یک هفته غیرحضوری برگزار می‌شود.

وضعیت فعالیت مدارس مشهد

با توجه به وضعیت پاندمی کرونا و برابر تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد آموزش در مهد کودک‌ها و تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم در شهرهای با رنگ‌بندی نارنجی و قرمز فعلا به مدت ۲ هفته غیرحضوری باشد و این موضوع به آموزش و پرورش استان ابلاغ شده است

🔹با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدارس شهرستان‌های مشهد، تربت حیدریه، بینالود، نیشابور، سبزوار، تایباد و بردسکن دو هفته مجازی خواهد بود./ایرنا

وضعیت فعالیت مدارس اصفهان به دلیل شیوع کرونا

🔹اگر دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس درس علائم داشته باشند، کل مدرسه به مدت ۲ هفته غیرحضوری می‌شود. مدیران و معلمان در این زمینه حساسیت و توجه لازم را دارند چرا که سلامت دانش‌آموزان و سلامت کل مدرسه مطرح است.

وضعیت فعالیت مدارس استان بوشهر در شرایط کرونایی

🔹با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق زرد و نارنجی و مدارس متوسطه اول ودوم در مناطق نارنجی از تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ به شیوه غیرحضوری (مجازی) خواهد بود.

وضعیت فعالیت مدارس شهرستان های اراک و ساوه

🔹اکرمی جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان گفت: به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونا در شهرهای اراک و وضعیت نامناسب شهر ساوه، آموزش همه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دو شهرستان اراک و ساوه تا ۲ هفته به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود.

🔹 این تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان مرکزی از دوشنبه ۱۱ بهمن به مدت دو هفته ادامه دارد.

وضعیت تعطیلی مدارس خراسان جنوبی

🔸معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با توجه به وضعیت همه گیری کرونا و برابر تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و موافقت استاندار آموزش در مهد کودک‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهر‌های بارنگ بندی نارنجی و قرمز فعلا به مدت دو هفته (۱۴ روز) برای پیشگیری از همه گیری و انتقال ویروس کرونا غیر حضوری باشد.
🔸مهدی زاده افزود: تصمیم گیری در خصوص ادامه فعالیت آموزشی بعد از مدت تعیین شده بسته به شرایط بیماری است.

کلیه مدارس و تمامی مقاطع تحصیلی استان اردبیل غیرحضوری شد

🔹بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی اعضای ستاد کرونا و ضرورت مقابله با ویروس کرونا و مواجهه احتمالی با پیک ششم بنا به دستور استاندار اردبیل تمام مدارس استان از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه به مدت یک هفته صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد دایر خواهد بود./ایرنا

در بستر سیستم شاد خواهد بود سایر حوزه ها بر اساس دستور العمل ها و مصوبات ستاد ملی کرونا مدیریت می شود.

نظرات