بهترین مرکز انجام لابیاپلاستی در اصفهان | دکتر لیلا مقاره عابد

0

دکتر لیلا مقاره عابد یکی از بهترین متخصصان و جراحان زنان، زایمان و زیبایی در اصفهان است. کلینیک دکتر مقاره عابد مجهز به به روز ترین دستگاه ها برای جراحی های زیبایی زنان، از جمله لابیاپلاستی در اصفهان است و این دو موضوع، یعنی تبحر پزشک و امکانات پیشرفته، در کنار هم به مراجعان اطمینان خاطر می دهند که پزشک و کلینیک درستی را برای انجام جراحی زیبایی خود انتخاب کرده اند. برای دریافت مشاوره لابیاپلاستی و نوبت عمل، به وبسایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه فرمایید و با کارشناسان کلینیک در ارتباط باشید.

 عمل لابیاپلاستی

پزشکی تعریف می کرد که زنی جوان با شکایت درد در ناحیه تناسلی به او مراجعه کرده. بعد از معاینه‌ی این زن مشخص می شود که او یک بار پیش از این، تحت عمل لابیاپلاستی قرار گرفته؛ عملی که به دلیل انتخاب پزشک غیرمتخصص و کارنابلد، موفق نبوده. طی این عمل بخشی از لابیای زن جوان به طور کامل از بین رفته بود و حالا بعد از انجام این عمل، بیمار با عفونت بسیار شدید، درد غیرقابل تحمل و از فرم افتادگی واژن دست و پنجه نرم می کرد.

دقیقاً به همین دلیل است که انتخاب کلینیکی مطمئن و متخصص در این زمینه مهم ترین اقدامی است که پیش از انجام این عمل باید انجام دهید. اگر ساکن استان اصفهان هستید و می خواهید لابیاپلاستی کنید، با ما در این مطلب همراه باشید تا بهترین مرکز انجام لابیاپلاستی در اصفهان را به شما معرفی کنیم.

عمل لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی اصفهان

لابیاپلاستی که طی آن لبه های بیرونی واژن تحت عمل جراحی قرار می گیرند، عملی حساس است که برای کاربردهای درمانی و زیبایی متعددی انجام می شود. با توجه به افزایش تقاضا برای این عمل، افراد زیادی اقدام به انجام لابیاپلاستی در مراکز و کلینیک های مختلف می کنند؛ افرادی که بسیاری از آن ها حتی پزشک نیستند، یا اگر هم باشند، پزشکانی هستند که در زمینه جراحی های زنان تخصص ندارند. این موضوع باعث شده است تا روزانه تعداد بسیار زیادی از مراجعان و بیماران با شکایت لابیاپلاستی ناموفق به مطب متخصصان زنان مراجعه کنند.

لابیاپلاستی به دلایل متعددی به بیماران پیشنهاد می شود. برای مثال ممکن است پزشک شما عمل لابیا را برای از بین بردن عفونت های واژینال یا برطرف کردن عارضه لابیای بزرگ به شما پیشنهاد کند. حالا تصور کنید که اگر این عمل حساس را در مراکز نامعتبر و تحت نظر افراد غیر متخصص انجام دهید، چه خطراتی را به جان می خرید و تا چه اندازه سلامت خود را به خطر می اندازید.

کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد، با داشتن سال ها سابقه در زمینه عمل لابیاپلاستی موفق، بهترین مرکز انجام عمل لابیاپلاستی اصفهان است. در این مرکز جراحی شما توسط بهترین متخصص زنان اصفهان و با پیشرفته ترین امکانات انجام می شود.

عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستـی اصفهان

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لابیاپلاستی نوعی عمل زیبایی است که طی آن لبه های خارجی واژن تحت جراحی قرار می گیرند و کوچک می شوند. از آن جا که بزرگی لابیا در بسیاری از موارد با درد در ناحیه واژن همراه است، زندگی روزمره افراد را مختل می کند. در نتیجه این عمل می تواند به زنان کمک کند تا به تجربه بهتری از رابطه جنسی، فعالیت های روزانه، ورزش و … داشته باشند.

همان طور که دیدید، عمل لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن یکی از حساس ترین جراحی هایی است که این روزها بسیاری از زنان به انجام آن مشتاق شده اند. این عمل را از این رو حساس می دانیم که بر روی واژن انجام می گیرد؛ عضوی از بدن زن که نقش به سزایی در سلامتی او دارد و آسیب به آن می تواند زندگی فرد را به شدت و به طرز جبران ناپذیری تحت تأثیر قرار دهد. انتخاب یک مرکز معتبر و تخصصی برای انجام لابیاپلاستی آن قدر ضروری است که توصیه می کنیم مدت زمان زیادی را برای آن صرف کنید.

دکتر لیلا مقاره عابد با داشتن سال ها سابقه در زمینه لابیاپلاستی می تواند به شما کمک کند تا این عمل را با اطمینان کامل انجام دهید. مشاوره‌ی پیش از عمل با دکتر مقاره عابد این امکان را برای شما فراهم می کند تا ببینید که آیا واقعاً به این عمل یاز دارید یا نه. در صورتی که انجام عمل برای شما ضروری باشد، تیم متخصصان کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد، عمل شما را در شرایطی کاملا بهداشتی و با به روز ترین تجهیزات انجام خواهند داد.

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت عمل لابیاپلاستی در اصفهان، به وب سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجه کنید.

نظرات