اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم خدا نزدیک است با نقش+ داستان و سرنوشت بازیگران

0

بازیگران فیلم خدا نزدیک است محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی و نویسندگی علی وزیریان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی + موضوع و داستان کامل فیلم سینمایی خدا نزدیک است + عکس و بیوگرافی بازیگران فیلم خدا نزدیک است با الناز شاکردوست (نقش اصلی)، بابک حمیدیان (نقش اصلی)، سعید نیک پور ، مینا جعفرزاده، میثم رازفر و تعدادی بازیگر سرشناس معروف ساخته و تولید شد. در ادامه مطلب با اسامی بازیگران و داستان این فیلم آشنا شوید

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم خدا نزدیک است با نقش+ داستان و سرنوشت بازیگران

اسامی بازیگران فیلم خدا نزدیک است با نقش

“فیلم خدا نزدیک است”، فیلمی ایرانی محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی و نویسندگی علی وزیریان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است. این فیلم در ژانر درام – اجتماعی در سال ۱۳۸۵ ساخته و پخش شد. این فیلم را جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ از شبکه در ساعت ۱۹ از شبکه نمایش تماشا کنید. ”خدا نزدیک است” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر آشنا و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم و خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران فیلم خدا نزدیک است با عکس و بیوگرافی تمامی نقش ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

لیست بازیگران این فیلم عبارتند از: بابک حمیدیان (رضا) ، الناز شاکردوست (لیلا) ، سعید نیک‌پور ، مینا جعفرزاده ، صفر روحی ، الهه باوند ، رضا ترکمان ، مجید بابایی ، میثم رازفر سیده خدیجه موسوی ، قربان درویش ، شمیم السادات میرجانی و … که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کردند.

اسامی بازیگران فیلم خدا نزدیک است

خلاصه داستان فیلم خدا نزدیک است

رضا با موتور مسافرکشی می‌کند. او در نگاه اهالی، شیرین عقل است، لیکن در باطن جوانی با عاطفه و مهربان و برخوردار از سلامت کامل ذهنی است. در نزدیکی محل زندگی رضا، روستای کوچکی است که بخشی از جاده آن در مسیر سیل ویران شده‌است.

اهالی برای تردد به آنجا ناچارند با موتورهای مسافرکش و از راه جنگلی عبور کنند. روزی رضا به صورت اتفاقی متوجه آمدن معلم خانمی به مدرسه از زبان فراش مدرسه میشود ، لیلا معلم جدید روستا از راه می‌رسد و برای رفتن به مدرسه جویای راه میشود که ناچار می‌شود با موتور سفر کند و رضاچون از امدن خانم معلم باخبر میشود و برای اوردن وی به پایانه میرود و او را با موتور خود به روستا میاورد و زمان پایان مدرسه منتظر میشود تا وی برگردد و او را با دروغ به اینکه فراش مدرسه به او گفته بیاید لیلا را راضی میکند تا او را بازگرداند.

روزها او را میاورد و میبرد بی انکه محبوبه متوجه قصد رضا از محبت بی ثمر وی به خود شود اری رضا دلباخته لیلا معلم مدرسه شده ولی لیلا رضا را به حساب نمی آورد و با شخص ثروتمندی ازدواج میکند و رفته رفته احوالاتش به گونه‌ای تغییر می‌یابد که مادرش او را برای شفا به امامزاده می‌برد ولی رضا شفا نمیگیرد و از دست می رود.

داستان فیلم خدا نزدیک است

عکس ها و بیوگرافی بازیگران فیلم خدا نزدیک است

بازیگرانی که در این ایفای نقش کردند عبارتند:

  • بابک حمیدیان (رضا)
  • الناز شاکردوست (لیلا)
  • سعید نیک‌پور ()
  • مینا جعفرزاده ()
  • صفر روحی
  • الهه باوند
  • رضا ترکمان
  • مجید بابایی
  • میثم رازفر
  • سیده خدیجه موسوی
  • قربان درویش
  • شمیم السادات میرجانی
  • و … که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کردند.

 

این در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینما و دین در کشور ایتالیا و دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا در کشور بنگلادش نیز حضور داشته‌است. برنده جایزه دون تونینو بلو در سال ۲۰۰۷ از جشنواره فیلم‌های مذهبی ایتالیا شده و تمام صحنه های این فیلم در شمال کشور و حوالی شهر گرگان فیلمبرداری شده است.

الناز شاکردوست در نقش لیلا

بیوگرافی بازیگران فیلم خدا نزدیک است

الناز شاکردوست در ۶ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران به‌دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد. پدرش تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در سن نوزده سالگی (سال ۸۳) با اولین فیلم سینمایی خود «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی پا ..

 

بابک حمیدیان در نقش رضا

بازیگران فیلم خدا نزدیک است

بابک حمیدیان متولد سال ۱۳۵۹ در تهران بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را در سینما در سال ۱۳۸۲ با فیلم «قدمگاه» شروع کرده‌است. حمیدیان فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

مینا جعفرزاده در نقش مادر رضا

دانلود فیلم خدا نزدیک است

مینا جعفرزاده متولد ۱۳۲۵ بازیگر و دوبلور است. وی همسر مرحوم بهمن زرین پور، کارگردان و بازیگر بود و آن‌ها یک دختر دارند که تنها در سریال «آوای فاخته» بازی کرد و اکنون معلم پیانوست. مینا جعفرزاده در رابطه با ازدواجش با بهمن زرین‌پور، گفت: “والا در اون زمان وقتی دو نفر از هم خوششون می‌آمد، باهم ازدواج می‌کردند.

سعید نیک پور

بازیگران فیلم خدا نزدیک است

الهه باوند

عکس های فیلم سینمایی خدا نزدیک است

عوامل فیلم:

کارگردان علی وزیریان
تهیه‌کننده جواد نوروزبیگی
نویسنده علی وزیریان
موسیقی بردیا کیارس
فیلم‌بردار محمدتقی پاک‌سیما
تدوین‌گر حسن حسندوست

مدیر فیلمبرداری: محمدتقی پاک سیما، صدابردار: مهران ملکوتی،

طراح گریم: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی،

منشی صحنه: منیر قیدی، جلوه ای ویژه: محسن روزبهانی.. .

نظرات