بیوگرافی کامیار حقی بازیگر و همسرش + عکس ها و فیلم شناسی

0

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر و همسرش + عکس های شخصی و اینستاگرامی و فیلم شناسی به همراه سوابق بازیگری و فیلم ها و سریال و سن و قد و محل تولد و اطلاعات شخصی هنری وی به مناسبت بازی در نقش “یان”در سریال خاتون در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر و همسرش + عکس ها و فیلم شناسی

بیوگرافی کامیار حقی

کامیار حقی متولد دهه ۱۳۷۰ یکی از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران است که کمتر شناخته شده و اطلاعات کمی از او موجود است و با بازی در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان به شهرت رسید.

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر و همسرش + عکس

سوابق بازیگری

حقی بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و با ثبت نام در موسسه کارنامه رسما وارد بازیگری شد. او در چندین نمایش با هنرمندان مطرح همبازی بوده و اولین کار تصویری او در فیلم کوتاه خط به کارگردانی بهروز هداوند بود که برنده بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم زوروآستر شد و موفقیت خوبی را کسب کرد.

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر و همسرش + عکس ها و اینستاگرام

ازدواج و همسر کامیار حقی

این بازیگر در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است و صفحه رسمی وی با نشانی kamyarhaghi در دسترس عموم قرار دارد

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر سریال خاتون و همسرش

کامیار حقی در سریال خاتون

کامیار حقی برای اولین بار در سریالن مایش خانگی خاتون به کارگردانی تینا پاکروان در سال ۱۴۰۰ در نقش یان ظاهر شد و در کنار بازیگرانی چون نگار جواهریان و اشکان خطیبی و ستاره پسیانی و آیدا ماهیانی و مهران مدیری و … تجارب خوبی را کسب کرد.

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر

 

نگار جواهریان در صفحه اینستاگرامش درباره معرفی وی اینگونه نوشته است:

“کامیار حقی در نقش «یان»

کامیار حقی با اولین تجربه بازیگری خود در سریال خاتون، به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان به ایفای نقش می‌پردازد.

حقی در این سریال نقش «یان» را برعهده دارد که این شخصیت؛ نماینده دولت در تبعید لهستان در ایران است.

گفتنی است که خاتون یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است.

بیوگرافی عکس های کامیار حقی بازیگر و همسرش + عکس ها

از بازیگران اصلی سریال می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی و ستاره پسیانی اشاره کرد. سریال از روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.آهنگساز سریال کیهان کلهر است.

خاتون نوشته‌ای داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اوایل شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. این برهه از تاریخ ایران با همهٔ فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.

 

نظرات