علت ارور سامانه اعتراض و پیگیری یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی چیست

0

علت ارور سامانه اعتراض و پیگیری یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی hemayat.mcls.gov.ir چیست و چرا در دسترس نیست را میخوانید

مجله حرف تازه – ساعاتی قبل با دستور رئیس‌ جمهور پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به خانوارها آغاز شد. این یارانه برای جبران رفاه از دست رفته مردم در مقابل افزایش قیمت برخی از کالا پرداخت خواهد شد.

علت ارور سامانه اعتراض و پیگیری یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی چیست

علت ارور سامانه اعتراض و پیگیری یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی چیست

اما اگر به این سامانه مراجعه کنید با ارور ۴۰۴ مواجه خواهید شد که در عکس زیر قابل مشاهده است. علت این ارور مشخص نشده و البته احتمالا تا ساعاتی دیگر دسترسی به آن امکان پذیر خواهد شد.

بعد از رفع ارور سامانه مذکور در این بخش به اطلاع شما می رسد

«سیداحسان خاندوزی» وزیر اقتصاد، ۷۷ میلیون یارانه‌بگیر در دو طبقه تقسیم‌بندی شده‌اند، ۳۰ درصد این جمعیت یارانه ۴۰۰ هزار تومانی، ۶۰ درصد یارانه ۳۰۰ هزار تومانی و ۱۰ درصد از مردم نیز یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. در خصوص نان و دارو، همه ایرانیان از جمله یارانه بگیران و کسانی که مشمول پرداخت یارانه نیستند، یارانه دریافت می‌کنند.

وزیر اقتصاد گفت که ۱۰ درصد از جمعیت کشور یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. وی در این خصوص گفت که به‌رغم آنکه پایگاه رفاه ایرانیان شواهد متعددی برای ۱۰ درصدی از جامعه که مشمول یارانه‌ها نیستند در اختیار دارد، این امکان فراهم شده که افراد با مراجعه به سایت‌های مربوطه که در روزهای آینده توسط وزارت رفاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، درخواست دریافت یارانه خود را ثبت کنند.

همچنین «سیدمرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی توئیتر خود اعلام کرد: به اطلاع هم‌وطنان گرامی می‌رساند پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، هم‌وطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند، می‌توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض کنند.

 

نظرات