خلاصه داستان و بازیگران سریال دختر گمشده

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال دختر گمشده

سریال دختر گمشده ، ۶ قسمتی محصول مشترک فیلم و سریال سیما فیلم و معاونت اجتماعی ناجا-موسسه ناجی هنر است که به تهیه کنندگی سعید کمانی و محمد معماریان و کارگردانی احمد کاوری به قلم حسین تراب نژاد در ژانر اجتماعی پلیسی در حال تولید است.

سریال دختر گمشده

خلاصه داستان سریال دختر گمشده

این مینی سریال درباره یک خانواده پلیس و ماجرای دختری است که گم می شود و خانواده ای که محور اصلی داستان است پرونده این دختر و دیگر دختران گمشده را دنبال می کنند. «دختر گمشده» برای سیما فیلم و در ۶ قسمت ساخته شده است.
دختر گمشده مجموعه‌ای مهیج و پلیسی است که داستان گم شدن یک دختر نوجوان را روایت می‌کند. هیچ سرنخی از سرنوشت دختر و این‌که چه بلایی بر سر او آمده نیست و در این راستا، پلیس وارد قصه می‌شود تا با همکاری یک مددکار اجتماعی، ردی از او بیابد…
کورش تهامی در این مینی سریال نقش پلیس را بازی می کند و فیلمبرداری تا پایان سال جاری ادامه دارد.

سریال دختر گمشده

بازیگران سریال دختر گمشده

کوروش تهامی ، ماه چهره خلیلی ، هومن حاج عبداللهی ، هدایت هاشمی ، شهرزاد کمالزاده ، انوش معظمی ، آوا کاوری ، کامبیز دارابی ، کرامت رودساز ، مختار سائقی ، حسین زارعی، آرش خیری، نیما صفری، علی آهنج بازیگران سریال هستند.

کوروش تهامی، هنرمند شناخته‌شده تلویزیون و سینما، از بازیگران اصلی در مجموعه دختر گمشده است که در یک نقش‌آفرینی متفاوت با دیگر نقش‌های کارنامه‌اش، این بار شخصیت یک پلیس اداره آگاهی را به تصویر می‌کشد. تهامی با اشاره به ضوابط این نقش می‌گوید: نقشم یک پلیس اداره آگاهی است که در رفتار با همکارانش دقیق و در برخورد با مجرمان سختگیر است. او با این‌که سن چندانی هم ندارد، اما می‌کوشد رفتار پخته و سنجیده‌ای داشته و الگوی خوبی برای خودش و اطرافیانش باشد.

بازیگر مجموعه‌هایی چون «زیر تیغ» و «مشق عشق» ادامه داد: تابه‌حال نقش پلیس را در کارنامه‌ام ایفا نکرده بودم و این تجربه‌ای تازه و جذاب برایم محسوب می‌شد. ضمن این‌که مهم‌ترین دلیل ایفای نقش در دختر گمشده، حضور احمد کاوری بود. من سال‌هاست که با او دوست هستم و با این حال مدت‌ها بود که فرصت نشده بود کاری مشترک با او انجام بدهم. تلاش کردم در این کار شمایلی جدید و صحیح از شخصیت یک پلیس به نمایش بگذارم و تعامل خوبی که با کاوری داشتم هم در ترسیم درست نقش به من کمک کرد.

سریال دختر گمشده

دیگر عوامل سریال

عوامل این مجموعه عبارتند از ناظر کیفی: علیرضا جوانمرد، مدیر تولید: روزبه گیلانی، کارشناس انتظامی: سرهنگ رحیم رمضانی، مدیر فیلمبرداری:فرهاد محمودی، صدابردار: کامران کیان ارثی، مدیر برنامه ریزی: سعید آهنج، دستیار برنامه ریز: فرهاد سلیمی، طراح گریم: داریوش الحیان، پشتیبانی گریم:علی اعرابی، مجریان گریم: سارا پالوزیان، مالک مالکی، طراح صحنه و لباس: شقایق الله وردی، منشی صحنه: محبوبه نظری، دستیار اول کارگردان: افشین کرم رضایی، دستیار دوم کارگردان: ایرج کریمی، دستیار اول فیلمبردار: سید حمیدرضا قطب، مدیر تدارکات: نادر محمدی، جلوه های میدانی: رضا ترکمان، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، عکاس: امیر خدّامی.

  سریال دختر گمشده

 

سریال دختر گمشده

نظرات