اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قاتل و وحشی با نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قاتل و وحشی با نقش + داستان و عکس ها و بیوگرافی بازیگران زن و مرد فیلم قاتل و وحشی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم سینمایی قاتل و وحشی، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی حمید نعمت الله است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۸ و در ژانر درام، اجتماعی و اکشن ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۳۹۸ است، بعد از دو سال توقیف، حالا قرار است در سال ۱۴۰۰ بر روی پرده های سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قاتل و وحشی با نقش + داستان کامل و عکس بازیگران

 

خلاصه داستان

فیلم “قاتل و وحشی” روایتگر  ماجرای زنی به نام “زیبا” است. او که در حال آماده شدن برای عروسی دختر خود است که به‌طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. زیبا، برای نجات خود و دخترش می‌جنگد.

خلاصه داستان فیلم قاتل و وحشی

این فیلم که در حال حاضر در لیست توقیفی قرار دارد. فیلم در میانهٔ راه ساخت به علت مشکل بودجه برای مدتی متوقف شد و همچنین به دلیل اختلافات مالکیتی مجوز حضور در جشنواره فجر ۹۸ را نگرفت، سرانجام در پاییز سال ۱۳۹۹، با اتمام مراحل صدا و ساخت موسیقی آمادهٔ نمایش شد. حواشی فیلم همچنان ادامه یافت و با وجود دریافت نقدهایی مثبت از آنها که فیلم را در اکران‌های خصوصی دیده بودند، پروانه نمایش از طرف وزارت ارشاد برای اکران در جشنواره فجر ۹۹ را دریافت نکرد. این فیلم به جشنواره فجر ۱۴۰۰ نیست راه نیافت با اینحال زمزمه های اکران آن در سال پیش رو قوت گرفته است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قاتل و وحشی به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قاتل و وحشی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

تهیه کننده و کارگردان: حمید نعمت الله، مجری طرح و سرمایه گذار: محمدصادق رنجکشان، نویسنده: معصومه بیات و حمید نعمت الله، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، طراح گریم: بابک اسکندری، تدوین: هایده صفی یاری، طراح صحنه: محمدحسین کرمی، طراح لباس: مهرنوش شاه حسینی، صدابردار: بابک اخوان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فواد چاومه، صداگذار: احسان افشاریان، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، مشاور روانشناسی: دکتر ویدا مبشر، گرافیست و دستیار فیلمنامه: ماریا مشکات، مدیرتولید: مرتضی پیرهادی، جلوه های ویژه بصری: سینا قویدل، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، فیلمبردار پشت صحنه: محمد رسولی، مدیر تدارکات: پرویز دهناد، طراح بدلکاری: امیر بدری.

نظرات