بازیگر نقش کشور در سریال زیرخاکی ۲ کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

5

عکس و بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر نقش کشور در سریال زیرخاکی ۲ که در ادامه بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون را قرار دادیم. گیتی قاسمی در سریال زیرخاکی ۲ نقش کشور، صاحبخانه فریبرز باغ بیشه و پری و همچنین زن حاج آقا مروت پور را ایفا می کند.

بازیگر نقش (کشور) در سریال زیرخاکی 2 کیست + بیوگرافی و عکس خانوادگی گیتی قاسمی

بازیگر نقش کشور در سریال زیرخاکی ۲ کیست؟ بیوگرافی و عکس جنجالی

گیتی قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون که به زیبایی نقش کشور خانم را در سریال زیرخاکی ۲ با لهجه لری و ملایری ایفا کرده است را بیشتر بشناسیم.

گیتی قاسمی بازیگر قدیمی و باسابقه کشورمان که یکی از چهره های عرصه تئاتر می باشد و در چند نمایش و فیلم و سریل تلویزیونی نیز هنرنمایی کرده در سریال طنز به نام زیرخاکی ۲ در نقش کشور زن حاج آقا مروت پور در کنار بازیگران مطرح این مجموعه به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش کشور ، زن دوم مروت پور در سریال زیر خاکی نیر این بانوی هنرمند است. زیرخاکی۲ نام فصل دوم یک مجموعهٔ تلویزیونی در سبک خنده دار، تاریخی و سیاسی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که نخستین فصل این سریال در رمضان ۱۳۹۹ پخش شد. فصل دوم این مجموعه از جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش شد.

او در این سریال با پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی همبازی است.

به گزارش مجله حرف تازه، سریال زیرخاکی ۲ از ۷ خرداد ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک رفته و در حال پخش است و بازیگر نقش (کشور) با لهجه جنوبی و بسیار شیرین که بازیگران جدید فصل دوم زیرخاکی ایت نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. این نقش را گیتی قاسمی بازیگر با سابقه و قدیمی تئاتر و سینما بازی میکند. با او آشنا شوید

گیتی قاسمی متولد ۱۶ آذر سال ۱۳۵۵ در ملایر دارای مدرک کارشناسی کارگردانی ازدانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و پدرش حیدر قاسمی آزاده و جانباز جنگ ایران و عراق است

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر نقش کشور در سریال زیر خاکی 2 کیست

سوابق بازیگری

قاسمی بازیگری را از تئاتر شروع کرده و تاکنون چندین جایز جشنواره تئاتر را از آن خود کرده است. او اولین بار در سال ۱۳۸۶ با سریال پیامک از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم وارد قاب تلویزیون ش و پس از آن در سریال های رستگاران، پایتخت۱، چک برگشتی و سقوط آزاد، و … بازی کرد.

وی در سال ۱۳۹۲ با ایفای نقش مادربزرگ در فیلم سینمایی جابه جا وارد سینما شد و به تازگی نیز در فیلم ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی و سد معبر به کارگردانی محسن قرایی و کم تجدید نظر و متری شش و نیم … بازی کرده است

در سال ۱۳۸۶ بعد از نزدیک به ۱۰ سال تجربه تئاتر اولین بار با سریال «حیاط خلوت» از مرکز سیمای قم وارد قاب تصویر شد

او سپس در نوروز ۱۳۸۷ با مجموعه «پیامک از دیار باقی» کنار محمدرضا شریفی نیا ، افسانه بایگان و حمید لولایی حضور موفقی را تجربه کرد و این تجربه همکاری موفق با سیروس مقدم بار دیگر در سریال هایی چون رستگاران، پایتخت ۱ و چک برگشتی تکرار شد.

گیتی قاسمی در سریال های دیگری چون جراحت، سقوط آزاد، مخمصه، گاهی به پشت سر نگاه کن، در قصه ها زندگی میکنند، نامه آخر، روزهای بهتر، کامیون و زیرخاکی ۲ به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر کشورمان بازی در سینما را از سال ۹۲ با فیلم سینمایی جابه جا آغاز کرد و بعد از آن در فیلم هایی چون حراج، امروز، چهارشنبه، ویلایی ها، والدراما، سرطان، سد معبر، آقای سانسور، کلمبوس، جان دار، متری شیش و نیم و خروج به ایفای نقش پرداخت. اخیرا هم در سریال سیاوش در نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است.

ازدواج و همسر گیتی قاسمی

گیتی قاسمی برای بازي در فیلم” ویلایی ها” نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

این بازیگر سالها پیش ازدواج کرده است و دارای یک فرزند پسر به نام مهیار است.

عکس جدید اینستاگرام گیتی قاسمی و پسرش مهیار

بیوگرافی بازیگر نقش کشور در سریال زیرخاکی ۲

گیتی قاسمی بازیگر نقش کشور ، همسر دوم مروت پور با بازی اصغر نقی زاده است که با لهجه خاص جنوبی در این فصل در کنار بازیگرانی چون پژمان جمشیدی (فریبرز باغ بیشه) و ژاله صامتی (پری همسر فریبرز) ، رایان سرلک (کاوه) ، نادر فلاح اسکندر مسعودی هم سلولی فریبرز ، اصغر نقی زاده حاج آقا مروت پور همسایه فریبرز و شوهر کشور ، هومن برق نورد ، نسرین نصرتی در نقش حوریه زن فرهاد ، خسرو احمدی همسایه اکبر ف فروغ قجابگلی در نقش طلا زن جنگ‌زده و … ایفای نقش میکند.

زیرخاکی۲ نام فصل دوم یک مجموعهٔ تلویزیونی در سبک خنده دار، تاریخی و سیاسی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که نخستین فصل این سریال در رمضان ۱۳۹۹ پخش شد. فصل دوم این مجموعه از جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش شد.

5 دیدگاه در “بازیگر نقش کشور در سریال زیرخاکی ۲ کیست بیوگرافی و عکس جنجالی

  1. رامین آبادان گفت:

    به کدوم لهجه جنوب حرف میزنه بگید تا ما هم بدونیم شاید ما داریم اشتباهی حرف میزنیم یه چیزی بگید با منطق توهین به قومیت ها نمیکنم ولی درست اطلاعات بدید.

  2. الیسا آرش گفت:

    عاششششقشم خانم گیتی قاسمی، بازیگر بی نظیر،خیلی دوستتون دارم،بسیار عالی نقش آفرینی می کنید 👏

  3. حمید گفت:

    سلام لهجه ایشون لهجه ملایری می باشد و ربطی به جنوب ندارد

  4. مصطفی گفت:

    خانم گیتی قاسمی با لهجه ی خاص ملایری_ که رگه هایی از لری در آن وجود دارد _صحبت میکند نه با لهجه ی جنوبی_ که عمدتا لهجه ی بختیاری ست_

  5. شهریار بروجردی گفت:

    با سلام و ارادت .لهجه این بازیگر خاص جنوبی نیست عزیزم .بلکه دارد مخلوطی از لهجه لری البته از نوع ملایری -نهاوندی-بروجردی صحبت میکند.لطفا اول تحقیق کنید بعد مطلب بنویسید.با تشکر شهریار از بروجرد.

نظرات