دانلود کامل فیلم خندوانه نیما شاهرخ شاهی بازیگر معروف را با لینک مستقیم ببینید

0

دانلود فیلم کامل خندوانه نیما شاهرخ شاهی بازیگر معروف فصل هشتم خندوانه با لینک مستقیم و کیفیت عالی و دانلود کامل بخش های خندوانه نیما شاهر شاهی با ماجرای عاشق شدن و نحوه بازیگر شدن را ببییند که ۴ اسفند ۱۴۰۰ مهمان فصل جدید خندوانه (خندوانه ۸) در شبکه نسیم بود

دانلود کامل فیلم خندوانه نیما شاهرخ شاهی بازیگر معروف را با لینک مستقیم ببینید

 

دانلود کامل فیلم خندوانه نیما شاهرخ شاهی بازیگر معروف را با لینک مستقیم ببینید

دانلود کامل برنامه خندوانه نیما شاهرخ شاهی در فصل هشتم خندوانه همراه با لینک مستقیم دانلود مستقیم برنامه خندوانه نیما شاهرخ شاهی با تیزر و بخش‌هایی از حضور شب گذشته در برنامه خندوانه و ماجرای عاشق شدن و نحوه بازیگری و تعریف از نگار جواهریان در برنامه خندوانه و گفتگوی جذاب و دیدنی او که سوژه شبکه های اجتماعی شده را در ادامه با هم ببینیم:

۴ اسفند ۱۴۰۰ برنامه خندوانه در فصل جدید که فصل هشتم خندوانه است، میزبان نیما شاهرخ شاهی بازیگر معروف و محبوب کشورمان بود که در ویدئوی زیر تماشا کنید:

نیما شاهرخ شاهی (زادهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۶۰) بازیگر و کارگردان ایرانی است. نیما شاهرخ شاهی در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم وارد سینما شد. او در رشته مهندسی عمران درس خوانده‌ است.

خندوانه نیما شاهرخ شاهی کامل

شاهرخ شاهی تا کنون در بیش از ۱۳۰ فیلم و سریال تلویزیونی و نمایش خانگی ایفای نقش کرده ‌است. وی در سال‌های اخیر در کلاس‌های کارگردانی پیشرفته اصغر فرهادی شرکت ‌کرد و به‌تازگی دو فیلم کوتاه نیز ساخته ‌است، که پخش جهانی آن‌ها به‌وسیله کمپانی بین‌المللی American Bright Light Movies شروع شده است. او همچنین در حال ساخت فیلم بلند خود با موضوعات مربوط به بیماری‌های اسکیزوفرنی و سایر بیماری‌های روان‌پریشی مشابه است.

همچنین ببینید: دانلود کامل فیلم خندوانه مصطفی راغب خواننده محبوب با لینک مستقیم ببینید

نیما که همراه دوست اش برای تست بازیگری رفته بود راه ورود به هنر را یک شبه طی کرد و با مکس سامان مقدم وارد سینما شد و به خوبی توانست در سینما و تلویزیون به جایگاهی دست پیدا کند .بازیگر جوان کشور مان در آمد اصلی خود را از راه ساخت وساز در میاورد و بازیگری را تنها برای عشقش است که ادامه می دهد. نیما شاهرخ شاهی یک کافی شاپ در مجتمع تجاری خلیج فارس محله ولنجک یه نام (الی) دارد.

نظرات