بیوگرافی بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست با عکس های جدید و جنجال ها

4

علیرضا استاد بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر نیست و یک بازیگر دیگر به نام محمدرضا مالکی در سریال پوست شیر نقش صمد را بازی کرده است که در حال پخش از شبکه نمایش خانگی می باشد در ادامه با عکس و بیوگرافی صمد در پوست شیر و سوابق این بازیگر با ما همراه باشید

عکس و بیوگرافی صمد در سریال پوست شیر, بیوگرافی علیرضا استادی بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر‌+ عکس های جدید

بیوگرافی محمدرضا مالکی بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر + عکس های جدید

مجله حرف تازه – محمدرضا مالکی از بازیگران قدیمی عرصه فیلم و سریال ایرانی است که در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده و هم اکنون در سریال پوست شیر در نقش اصلی (صمد) اولین تجربه بازیگری خود را در شبکه نمایش خانگی به نمایش میگذارد.

محمد رضا مالکی بازیگر و‌ کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۳ دی ۱۳۵۹ در تهران است. محمد رضا مالکی دستیار کارگردان در مجموعه های تلویزیونی مدار صفر درجه و میوه ممنوعه نیز بوده است. او‌ در کارهایی همچون‌ سریال تلویزیونی گاهی به پشت سر نگاه کن، سریال هیئت مدیره و سریال گمشدگان فعالیت داشته است. محمدرضا مالکی سابقه بسیار طولانی به عنوان بازیگر داشته و‌همچنین به عنوان‌ کارگردان آثار بسیاری را روی صحنه برده است که از شاخص ترین کارهای او‌می توان به ماهی و ‌گربه و دلم میخواد اشاره کرد.

اسم واقعی و بیوگرافی «صمد» در پوست شیر

آقای  محمدرضا مالکی که نقش صمد را در سریال پوست شیر برعهده دارد، از قسمت ۱۴ وارد داستان رمزآلود و پیچیده میشود تا مشخص شود که آیا او قاتل ساحل دختر نعیم است یا نه؟

بیوگرافی محمدرضا مالکی بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر + عکس های جدید

نقش علیرضا استادی در پوست شیر

او یکی از بازیگران و چهره های قدیمی و کهنه کار سینما و تلویزیون است که برای اولین بار با بازی در “فیلم هیوا” در سال ۱۳۷۷ جلوی دوربین رفت و به بینندگان تلویزیون و سینما معرفی شد. علیرضا استادی اینروزها کیی از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون شده است و به تازگی سریال آزادی مشروط به کارگردانی مسعود ده نمکی را روی آنتن شبکه یک در حال پخش دارد.

اسم واقعی صمد در سریال پوست شیر

آغاز فعالیت بازیگری

آقای علیرضا استادی متولد ۷ آبان ۱۳۵۲ در شهرری تهران است و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین بار با بازی در فیلم هیوا در سال ۱۳۷۷ وارد سینما شد .

عکس و بیوگرافی صمد در سریال پوست شیر با بازی علیرضا استادی

وی در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به روزهای نارنجی، هفت و نیم، زیر نظر، نارگیل، لاتاری، گینس، چند متر مکعب عشق، انزوا، بدون تاریخ بدون امضاء، ملبورن، سال‌های دور از خانه، چراغ های ناتمام، شکستن همزمان بیست استخوان، سال دوم دانشکده من، زیر نظر و نسل سوخته اشاره کرد.

4 دیدگاه در “بیوگرافی بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست با عکس های جدید و جنجال ها

  1. محمد حسن زاده گفت:

    علیرضا صمدی در قسمت شش فصل سه پوست شیر یه پاش میلنگه در دقیقه ۲۴ و ۵۰ ثانیه دقت کنید

  2. احمد گفت:

    جفت نظرای بالا اشتباه بود .هنوز نیومده فکر کنم علیرضا استادی

  3. رهام گفت:
    1
    1

    علی رضا استادی به نظر من در نقش منصور هست و دزد اصلی زیر خاکی و طلا هاست

  4. امین گفت:
    6
    12

    علی استادی قطعاً صمده
    در قسمت های آینده پوست شیر خواهید دید
    صمد هنوز فرار کرده و نشونش ندادن

نظرات