ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال بزنگاه از شبکه تماشا + زمان بازپخش

0

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال بزنگاه از شبکه تماشا

سریال بزنگاه ساعت ۸ شب از ۲۶ اردیبهشت از شبکه تماشا پخش میشود و مهمان خانه های مخاطبان خواهد بود. در ادامه زمان دقیق پخش سریال بزنگاه از شبکه تماشا را برای شما همراهان در مجله حرف تازه منتشر کردیم . با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال بزنگاه از شبکه تماشا + زمان بازپخش

زمان پخش سریال بزنگاه از شبکه تماشا

مجموعه تلویزیونی و سریال بزنگاه که یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیون در دهه اخیر است اکنون از شبکه تماشا پخش میشود. این مجموعه تلویزیونی از ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه تماشا رفته و در حال پخش است و هر شب ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

پخش سریال «بیگانه ای با من است» از امشب ، ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ خواهد بود. بازپخش این سریال ساعت ۳ بامداد، ۹ و ۱۵ خواهد بود و «توطئه در ۳۶۵ روز» از ۲۲ اردیبهشت ماه و در ساعت ۲۲ پخش شده و بازپخش آن در ساعت ۴ بامداد، ۱۰ و ۱۶ خواهد بود.

بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۸۷ ساخته شده است و تهیه‌کنندگی آن را ایرج محمدی و مهران مهام و فیلمنامه نویسی سروش صحت و ایمان صفایی برعهده داشته اند.

در خلاصه داستان آن چنین آمده است: یک نانوای قدیمی به نام احمد پرور فوت می‌کند و بازماندگان وی برای تقسیم ارث و میراث دچار اختلاف می‌شوند. نادر پسر کوچک‌تر وی که در زندگی زناشویی خود شکست خورده و با دختر کوچکش زندگی می‌کند، معتاد است و به همین خاطر از طرف خانواده طرد شده. حال پس از مرگ پدر، نادر به خانه برمی‌گردد و . . .

بازیگرانی چون رضا عطاران در نقش نادر، حمید لولایی در نقش صابر، مرجانه گلچین در نقش بهجت، علی صادقی در نقش کامران، احمد پورمخبر، عباس جمشیدی‌فر، صفر کشکولی، پروین میکده و حلیمه سعیدی و هنگامه حمیدزاده در نقش فرزانه و سوسن پرور در نقش فریده در این سریال بازی کردند

بر این اساس مجموعه های «دور دست ها» از روز ۲۳ اردیبهشت ماه و در ساعت ۱۸ و «خانواده جدید» از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ روی آنتن این شبکه می روند.

ساعت تکرار و بازپخش بزنگاه از تماشا

سریال «بزنگاه» از ۲۶ اردیبهشت ماه در ساعت ۲۰ پخش می شود. بازپخش این سریال ساعت ۲ بامداد، ۸ و یک خواهد بود.

 

نظرات