خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بزنگاه + زمان پخش

0

سریال “بزنگاه”، سریال  خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی رضا عطاران و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال در ژانر کمدی در سال ۸۷ ساخته و برای اولین بار در ماه رمضان همان سال از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که بار دیگر این سریال را پخش و اینگونه بهار را سپری کند. در ادامه مطلب به معرفی سریال “بزنگاه” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در خرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بزنگاه + زمان پخش

 

خلاصه داستان

این سریال روایتگر یک نانوای قدیمی به نام “احمد پرور” است که فوت می‌کند و بازماندگانش برای تقسیم ارث و میراث دچار اختلاف می‌شوند. این امر باعث اتفاقات جذابی می شود.

داستان سریال بزنگاه

“نادر” پسر کوچک‌تر احمد که در زندگی زناشویی خود شکست خورده و با دختر کوچکش زندگی می‌کند، معتاد است و به همین خاطر از سوی خانواده طرد شده. حال پس از مرگ پدر، نادر به خانه برمی‌گردد و…

 

اسامی بازیگران سریال بزنگاه

بازیگران سریال بزنگاه

 

دیگر عوامل

کارگردان: رضا عطاران، نویسنده: سروش صحت و ایمان صفایی، تهیه کننده: ایرج محمدی و مهران مهام، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، مدیر صحنه: سلمان وکیلی، صدابردار: فرشید احمدی، طراح گریم: مهری شیرازی، طراح لباس: فرهاد عزیزی فر، آهنگساز: حمیدرضا صدری، گروه فیلمبرداری: مصطفی سیفری و فرهاد بهشت پسند گوهری.

نیکی نصیریان در سریال بزنگاه

 

زمان پخش سریال بزنگاه

سریال “بزنگاه” قرار است از جمعه (۲ خردادماه) راس ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی فیلم به روی آنتن رسانه ملی رود.

نظرات