بیوگرافی بازیگر نقش راحیل در سریال ایلدا با بازی ناهید عساکره

0

بیوگرافی بازیگر نقش راحیل در سریال ایلدا با بازی ناهید عساکره

بیوگرافی کامل بازیگر نقش راحیل در سریال ایلدا (ایل دا) با بازی “ناهید عساکره” از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون با عکس های جدید و زندگی شخصی و پیج اصلی اینستاگرام و خانواده و وضعیت ازدواج و همسر و فیلم ها و سریال های وی از شهرت در عصر جدید تا سریال ایل دا را در حرف تازه بطور کامل میخوانید

بیوگرافی بازیگر نقش راحیل در سریال ایلدا (ایل دا) با بازی ناهید عساکره + تصاویر شخصی

بیوگرافی ناهید عساکره بازیگر نقش راحیل در سریال ایلدا

ناهید عساکره متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۲ در آبادان، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است که برای اولین بار در مسابقه عصر جدید معرفی و به شهرت رسید.

سوابق بازیگری

خانم عساکره، بازیگر آبادانی است که یکی از شرکت کنندگان فصل اول مسابقه عصر جدید بود که در بخش نمایش و اجرای تئاتر شرکت کرده بود و توانست با اجرای عالی و درخشانش به مرحله بعدی نیز صعود کند، اما در نهایت به فینال عصر جدید نرسید و از ادامه راه بازماند.

نمایش او درباره دو خواهر بود که در دوران جنگ یکدیگر را گم کرده و بعد از سال ها به هم رسیده بودند.

البته داستان این نمایش، واقعی بوده و او قصه مادر و خاله اش را تعریف کرد که در هنگام جنگ ایران و عراق یگدیگر را گم کرده بودند.

اشکها و احساسات او و مادرش که در برنامه حضور داشت، تماشاگران و بینندگان را نیز تحت تاثیر قرار داد.

بیوگرافی و عکس شخصی ناهید عساکره بازیگر نقش راحیل در سریال ایلدا

او بعد از درخشش در عصر جدید در فیلم هایی چون زنونه ساخته مانی نوری و انتقام آتش  و به وقت شام و …. بازی کرده است. همچنین به تازگی در کلیپ‌ موسیقی من عاشق شدم با خوانندگی رحمان تک دهقان و در مسابقه بازیمون در کنار شکوفه عزیزی و سعید فتحی روشن در نقش شهرزاد حضور داشت.

بازیگر نقش راحیل در سریال ایل دا کیست

در جدیدترین آثار بازیگری این دختر آبادانی شاهد هنرنمایی وی در سریال ایل دا در نقش راحیل در کنار بازیگرانی چون ،فاطمه گودرزی در نقش داگل، مجید مظفری، آوا دارویت در نقش هاویر ، پوریا پورسرخ، جعفر دهقان، دریا مرادی دشت در نقش گندم ، پویان گنجی، سینا رازانی در نقش کریم هستیم که بسیار خوش درخشیده و با توانمندی در اجرا و بازی روان و ساده ، نظر مخاطبان سریال را به خود جلب کند. او در این مجموعه نقش دختری عرب را بازی میکند و عاشق ماور پلیس میشود و ادامه ماجراهای عاشقفانه که در آینده در قسمت های بعدی سریال خواهید دید.

پیج اینستاگرام راحیل در سریال ایل دا

بازیگر نقش راحیل در ایل دا کیست + عکس و بیوگرافی

 

نظرات