نحوه ثبت نام در برنامه شب نشینی مهران مدیری

0

نحوه ثبت نام و شرکت در برنامه شب نشینی مهران مدیری

شب نشینی و نحوه ثبت نام و شرکت در برنامه جدید مهران مدیری و شماره های تماس برای شرکت در برنامه و معرفی مهمانان برنامه رال در این بخش از سایت حرف تازه بخوانید.

این برنامه تا چند روز دیگر فیلمبرداریش شروع شده و مجوز ساخت آن تا ده قسمت صادر شده است.

لوگوی این برنامه تحت عنوان شب نشینی با عکسی از دکور این مجموعه منتشر شده و از هشتم مرداد ماه نیز زمان ثبت نام برای حضور در و شرکت در برنامه انجام میشود

برنامه شب نشینی

ثبت نام در برنامه شب نشینی مهران مدیری

این برنامه نمایش خانگی بوده و این برنامه به تازگی وارد مرحله پیش‌ تولید شده و با حضور تماشاگران ضبط خواهد شد.
فرآیند ثبت‌نام برای حضور در مجموعه شب نشینی از هفته دوم مرداد ماه آغاز خواهد شد.
امیر وفایی، نویسنده پیشین «دورهمی» در این برنامه تحت عنوان نویسنده با مهران مدیری همکاری خواهد کرد. به تازگی همچنین تصویر لوگو برنامه آن منتشر شده است.

برنامه شب نشینی

زمان توزیع برنامه جدید مهران مدیری

درباره جزئیات این برنامه هنوز مطلب بیشتری منتشر نشده و بعد از مشخص شدن روز و ساعت پخش و نحوه توزیع این برنامه ما در این بخش بروز رسانی خواهیم کرد.

مهران مدیری کارگردان، بازیگر و مجری ایرانی است.
وی فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» و سریال‌ هایی مانند «شب‌ های برره»، «پاورچین»، «نقطه‌ چین»، «مرد هزار چهره»، «ویلای من» و برنامه گفتگو محور «دورهمی» را در کارنامه دارد.
مهران مدیری اخیرا سریال شبکه نمایش خانگی سریال هیولا را جلوی دوربین برده است که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

دورهمی در سال های اخیر یکی از برنامه های پر مخاطب شبکه نسیم بود که مخاطبان و بینندگان زیادی را پای گیرنده ها می کشاند و نحوه و اجرای منتقدانه این کارگردان و مجری مشهور از جمله جذابیت های این برنامه بود. بخش نمایشی نیز از دیگر جاذبه های دورهمی بود .
مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ از والدین اراکی درمیدان بروجردی در سر آسیاب دولاب منطقه ای در جنوب تهران کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است.

از سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شده و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت و تاکنون نیز یکی از بهترین های عرصه بازیگری و فیلم سازی ایران می باشد.

نظرات