زمان پخش و معرفی مجری و مهمانان برنامه جمعمون جَمعه + بیوگرافی

0

زمان پخش و معرفی مجری و مهمانان برنامه جمعمون جَمعه + بیوگرافی

“جمعمون جمعه”، نام برنامه جدید تلویزیون با اجرا و کارگردانی محمد مسلمی است که قرار است در ایام نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن برود. زمان پخش و معرفی مجری و مهمانان مسابقه و برنامه جمعمون جَمعه را در این بخش برای شما توضیح میدهیم.

زمان پخش و معرفی مجری و مهمانان برنامه جمعمون جَمعه + بیوگرافی

محمد مسلمی یکی از عمو فتیله ای ها در پیج اینستاگرامش درباره برنامه و مسابقه جمعمون جَمعه نوست:
به لطف پروردگار و همت جمعی از دوستان و هنرمندان برنامه تلویزیونی جمعمون_جمعه ساخته و آماده برای شروع پخش از شبکه سراسری صدا و سیما در ایام نوروز می‌باشد

محمد مسلمی مجری و بازیگر تئاتر و یکی از عمو فتیله های شبکه دو درباره کار جدیدی که با طراحی، اجرا و کارگردانی او روی آنتن میرود، اظهار کرد: «جمعمون جَمعه» نام این برنامه است که به سفارش معاونت سیما ساخته شده است.

وی ادامه داد: «جمعمون جَمعه» احتمالا طی روزهای آینده پخش خود را آغاز می کند در نوروز نیز روی آنتن می رود البته هنوز شبکه پخش مشخص نیست و احتمالا امروز ۲۵ اسفند مشخص می شود.

زمان پخش و معرفی مجری و مهمانان برنامه جمعمون جَمعه + بیوگرافی

شرکت کنندگان و مهمانان مسابقه و برنامه جمعمون جمعه

کارگردان «جمعمون جَمعه» با اشاره به اینکه در این برنامه میزبان ۳۰ تا ۴۰ مهمان از جمله ورزشکاران و هنرمندان به همراه یکی از فرزندانشان است، مطرح کرد: در این برنامه نمایش، ترانه و مسابقه نیز داریم. این برنامه کار جدیدی در تعامل بین پدر یا مادر با فرزند است.

مسلمی با اشاره به اینکه در هر برنامه میزبان ۲ مهمان خواهیم بود، مطرح کرد: حال خوب کار خوب یکی از بخش های برنامه است که ما با یکی از مهمانان برنامه کار خوبی را انجام می دهیم. در بخش دیگر برنامه ما در استودیو میزبان یک مهمان دیگر که همراه با فرزند، برادرزاده و یا خواهرزاده به «جمع مون جمعه» آمده است، هستیم و قرار است اتفاقات طنزی رخ بدهد.

علی فروتن و حمید گلی در جمعمون جمعه

این برنامه به صورت تولیدی به تهیه کنندگی وحید رستگار و نویسندگی کریم خودسیانی روی آنتن می رود و علی فروتن و حمید گلی در ترکیب برنامه نیستند اما به عنوان مهمان در برنامه حاضر شده اند.

 

نظرات