بیوگرافی بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا با بازی سارا رسول زاده + عکس شخصی

0

معرفی و بیوگرافی کامل بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا با بازی سارا رسول زاده در این بخش از سایت حرف تازه با عکس های شخصی و چهره و تیپ واقعی و فیلم ها و سریال و همسر و ازدواجش و پیج اینستاگرام “سارا رسول زاده نبازیگر نقش نجلا”  را میخوانید

بیوگرافی بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا با بازی سارا رسول زاده + عکس شخصی

بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست

سریال نجلامجموعه تلوزیونی جدیدی است که در ایام اربعین ۹۹ و در دهه پایانی و آخر ماه صفر در رسانه ملی پخش میشود و نقش اصلی آن را سارا رسول زاده بازی میکند که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. اما سارا رسول زاده کیست و چه فیلم هایی بازی کرده است؟

سارا رسول زاده مجری و بازیگر تئاتر و تلویزیوین و سینما متولد سال ۱۳۶۸ اصالتا تبریزی و فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی است با  سریال عاشقانه در نقش هدیه و سریال پرده نشین به شهرت رسید . در خانواده پنج نفره به دنیا امده و دو خواهر و یک برادر دارد که هیچ کدام از خواهران و برادرش در کار هنری فعالیت ندارند.

بیوگرافی کامل سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا

 

سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا

خانم رسول زاده در این مجموعه در نقش دختری بازی کرده که که برای زیارت اربعین قول عشق به پسری میدهد که در ادامه مسیر داستان، اتفاقاتی دور از انتظار و هیجانی برای آنها رخ میدهد که در قسمت های آتی سریال تماشا میکنید و دیدنش خالی از لطف نیست.

لازم به ذکر است که این مجموعه تلویزیونی یک سریال مناسبتی به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که از شبکه سه سیما ، همزمان با ایام اربعین حسینی از  ۱۷ مهر ماه ۹۹ ساعت ۲۰:۴۵ پخش خود را شروع کرده است.

بیوگرافی و عکس شخصی سارا رسول زاده

اینستاگرام سارا سول زاده

sararasoulzadeh

وی در کنار هنرمندانی چون: با بازی حسام منظور, ملیکا شریفی‌نیا, مصطفی ساسانی, سوگل طهماسبی, آزیتا حاجیان, هدایت هاشمی, جواد پورزند,علی غابشی و مرتضی شاه‌کرم,یاسمن بروی , وحید نفر, بدرالسادات برنجانی محسن پوشانی و ….ایفای نقش کرده است

عکس های سارا رسول زاده در نجلا

اینستاگرام و زندگینامه سارا رسول زاده

بیوگرافی بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا با بازی سارا رسول زاده + عکس شخصی

اسم واقعی و عکس شخصی نجلا در سریال نجلا

منبع: اختصاصی مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات