بازیگر نقش نرگس در سریال پهلوانان نمی میرند کیست + بیوگرافی و عکس جدید

0

فریبا کامران بازیگر نقش نرگس همسر پهلوان نصرت در سریال پهلوانان نمی میرند را بازی کرده کیست؟ با عکس و بیوگرافی کامل فریبا کامران بازیگر نقش نرگس در سریال پهلوانان نمی میرند کیست + عکس های جدید فریبا کامران بازیگر نقش نرگس در سریال پهلوانان نمیمیرند همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش و چهره جدید او پس از گذشت سال ها را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش نرگس در سریال پهلوانان نمی میرند

بازیگر نقش نرگس در سریال پهلوانان نمی میرند کیست + بیوگرافی و عکس جدید

فریبا کامران سال ها پیش و در اوج جوانی در سریال پهلوانان نمی میرند در نقش نرگس همسر پهلوان نصرت بازی کرده و به مناسبت شروع بازی وی از سریال پهلوانان نمیمیرند در آیفیلم، قصد داریم تا به معرفی این بازیگر بپردازیم. با ما همراه باشید

بازیگر نقش نرگس در سریال پهلوانان نمی میرند کیست + بیوگرافی و عکس جدید

فریبا کامران متولد ۱۴ دی ۱۳۴۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای تجمسی از دانشگاه تهران و دانش آموخته مترجمی زبان فرانسه و بازیگری کارگردانی است از تئاتر شروع کردو به تلویزیون رسید ، او دارای همسر و یک دختر می باشد.

بازیگر نقش نرگس همسر پهلوان نصرت در سریال پهلوانان نمی میرند

سوابق بازیگری

خانم کامران فعالیت هنری خود را از با شرکت در چند دور از کلاس های آزاد تئاتر دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال ۱۳۶۶ در رشته هنرهای نمایشی در دانشگاه قبول شد.

اولین بار تصویرش با فیلم جاده عشق در سال ۱۳۷۲ روی پرده سینما رفت ، دو سال بعد در سال ۷۴ با سریال همسایه ها تجربه حضور در قاب تلویزیون را بدست آورد.

بیوگرافی فریبا کامران بازیگر نقش نرگس در سریال پهلوانان نمی میرند

بیوگرافی فریبا کامران بازیگر نقش نرگس در سریال پهلوانان نمی میرند

فریبا کامران ، یک حوادث خوان حرفه ای است. همین مساله باعث شده در زندگی محتاط باشد. اخباری که درباره قتل و آدم ربایی می خواند ، او را از سوار شدن در هر ماشینی منع می کند و همیشه مواظب است چنین اتفاقاتی او را تهدید نکند.

او یک شغل ثابت در کنار بازیگری دارد و کارمند بانک هست و در قسمت اداری بانک مشغول به کار می باشد.

فریبا کامران بازیگر سریال بیداری است و در سال ۸۶ در کنار شقایق نوروزی بازیگر نقش ترنگ در این سریال ایفای نقش کرد

عکس جدید فریبا کامران بازیگر نقش نرگس در سریال پهلوانان نمی میرند

پهلوانان نمی میرند مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی حسن فتحی ساخته سال ۱۳۷۴ است که از شبکه دوم ایران پخش شده است.

این مجموعه تلویزیونی داستانی در زمان قاجار را روایت می‌کند در شهر تهران که پهلوانان ورزش باستانی مورد اعتماد و احترام همه مردم بودند. ناگهان پهلوان اول پایتخت کشته می‌شود. در ادامه شخصیتهای دیگری چون پهلوان جواد کشته می‌شوند.

داستانی در زمان قاجار را روایت می‌کند: در شهر تهران که پهلوانان ورزش باستانی مورد اعتماد و احترام همه مردم بودند ناگهان پهلوان اول پایتخت کشته می‌شود. در ادامه شخصیتهای دیگری چون پهلوان جواد کشته می‌شوند.

نظرات