نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه چند درجه + آدرس سایت مسابقه چند درجه

4

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه چند درجه شبکه نسیم به همراه راهنمای کامل شرکت در این مسابقه جدید شبکه نسیم را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

نحوه ثبت نام و شرکت در «مسابقه چند درجه» + آدرس سایت مسابقه چند درجه

نحوه شرکت در مسابقه چند درجه

برنامه و مسابقه چند درجه به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری که از ۲۲ آذر ماه ۹۹ روی آنتن شبکه نسیم رفته که از ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش خود را آغاز کرده است.

این مسابقه در حدود ۳۰ الی ۳۵ رشته ورزشی و هیجان‌انگیز از جمله پاراگلایدر، غواصی، پاراموتور، سقوط آزاد، پاراموتور، فلای بورد، کایت بورد، موتور کراس، دوچرخه‌سواری تریال و… را به مخاطبان و به خصوص نسل جوان معرفی کند.

این مسابقه پر هیجان ورزشی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و بازپخش و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

مجریان مسابقه عبارتند از : سهیل غلامرضاپور کمدین خندوانه، امید خسروی، میثاق بختیاری هستند.

آدرس سایت مسابقه چند درجه

اگر علاقه مند به شرکت در ابن مسابقه مهیج و پر هیجان ورزشی هستید، برای ثبت نام و شزکت در مسابقه چند درجه به سایت شبکه نسیم مراجعه کنید و همچنین به اینستاگرام مسابقه نیز برای دیدن قسمت های پخش شده و لحظات دیدنی مراجعه کنید.

 

دیگر عوامل سازنده‌:

دیگر عوامل عبارتند از: مشاور طرح: ساسان گلستانه، گروه تصویربرداری: حمید شریعتی، شهاب دریانی، سینا قنبری، نویسندگان: علیرضا تهرانی‌ها، عاطفه الوندی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، مدیر فنی: شهاب بابایی، دستیاران فنی: عباس اکبری، محمد ادیب، منشی صحنه: نسیم مهماندوست، دستیار کارگردان: مهران بوستانی، هلی‌شات: مهران جمشیدیان، شاعر و خواننده تیتراژ: رضا عبدی، مدیر تولید: حمید شریعتی، صدابردار: علی مرادی، عکاس: مهسا غلامی، مهسا کوچک، تدوین: سارا معلم، تدارکات: حبیب رادمهر، اسد اتابکی

4 دیدگاه در “نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه چند درجه + آدرس سایت مسابقه چند درجه

  1. طاهااصلانی گفت:

    طاها

  2. طاهااصلانی گفت:

    عالی من

  3. طاهااصلانی گفت:

    عالیب

  4. طاهااصلانی گفت:

    عالی

نظرات