فیلم کامل روایت عجیب فاطمه سجادی در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۸

0

دانلود زندگی پس از زندگی قسمت ۸ هشتم ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ با حضور فاطمه سجادی تجربه گر مرگ که در زندگی پس از زندگی فصل چهارم قسمت ۸ حضور پیدا کرد و درباره تجربه نزدیک مرگ و کما رفتن و ماجرای اتفاقات و دیدن عالم بزرخ و بازگشت دوباره زندگی صحبت کرد. زندگی پس از زندگی فاطمه سجادی را از دست ندهید

فیلم کامل روایت عجیب فاطمه سجادی در زندگی پس از زندگی 1402 قسمت 8

برنامه زندگی پس از زندگی در ماه رمضان ۱۴۰۲ میزبان خانم فاطمه سجادی اهل افغانستان بود. او گفت من تا کنون سه بار مرگ را تجربه کردم. قسمت هشتم ۸ فصل چهارم زندگی پس از زندگی با حضور فاطمه سجادی پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰ با اجرای عباس موزون از شبکه ۴ پخش شد پخش و تماشای آنلاین و دانلود زندگی پس از زندگی ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ قسمت هشتم را در زیر از آپارات و تلوبیون دانلود کنید

فیلم کامل زندگی پس از زندگی قسمت هشتم ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ (فاطمه سجادی)

بیوگرافی فاطمه سجادی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

فاطمه سجادی متولد هرات افغانستان است. او سال هاست در مشهد زندگی می کند . خانم سجادی برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ وقتی از مشهد به هرات می رود ، بر اثر سقوط به داخل چاه آب به کما می رود .
وی برای دومین بار هنگامی که در کلاس درس دانشگاه حضور پیدا کرد، دچار سر درد و سرگیجه شده و سپس بیهوش میشود.

خانم سجادی از شب مهتابی سخن گفت و لحظه برگشتن روح به جسم و اینکه تو خودت خواستی بمیری!
فاطمه سجادی در صحت های خود در زندگی پس از زندگی گفت: پدرم خیلی غریب بود و به خاطر علاقه به پدر و مادر برگشتم و نمیخواستم قبول کنم که تمام شده . لحظه جداشدن روح از بدن را با چشمانم دیدم و من جسم نداشتم. من خدا را احساس کردم

سجادی تجربه گر خارجی زندی پس از زندگی از ماجرای گرفتار شدن به یک بیماری سخت و زجرآور و کتابی که سبک زندگی ام را تغییر داد!

زندگی پس از زندگی 1402 قسمت 8

همچنین ببینید:

فیلم کامل زندگی پس از زندگی قسمت اول ۳ فروردین ۱۴۰۲ دانیال قاسمعلی

زمان پخش و تکرار فصل چهارم برنامه زندگی پس از زندگی ماه رمضان ۱۴۰۲

بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی فیلم مرگ و دیدن برزخ +فیلم

فصل چهارم زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

دهم فروردین ۱۴۰۲ در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، حکایت شنیدنی و جالب خانم فاطمه سجادی اهل هرات افغانستان در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ از شبکه چهار سیما پخش شد.

داستان

برنامه «زندگی پس از زندگی» برنامه ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطار است. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

تا کنون سه فصل از این برنامه با اجرای عباس موزون در سال ۹۹ – ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ پخش شده و حالا در سال ۱۴۰۲ فصل جدید و چهارم آن روی آنتن شبکه چهار خواهد رفت. این برنامه یکی از برنامه پر بیننده و پرطرفدار ماه رمضانی و لحظه افطار است که به دلیل پرداختن به موضوع مرگ برای همه جالب است.

نظرات