بازیگر نقش وحید در سریال نون خ کیست بیوگرافی و عکس های شخصی وحید نون خ

0

در این مطلب بازیگر نقش وحید در نون خ کیست؟ بیوگرافی و عکس های شخصی وحید نون خ با بازی حسین موسوی را با شما به اشتراک گذاشته ایم . با ما در حرف تازه همراه باشید.

بازیگر نقش وحید در سریال نون خ کیست بیوگرافی و عکس های شخصی وحید نون خ

بازیگر نقش وحید در سریال نون خ کیست بیوگرافی و عکس های شخصی وحید نون خ

حسین موسوی بازیگر نقش وحید در سریال نون خ است که پیش از این در آثار هنری چون: دوستت دارم با صدای آهسته، نقل آخر، سنگرهای باران زده، پرونده ناتمام، نقطه ته خط و سریال زمزمه های سکوت، از رئیس جمهور پاداش نگیرید، سریال راز بقا، سریال های نون خ ۱ تا ۴ و … نقش آفرینی کرده است. حسین موسوی متولد سال ۱۳۶۲ از بازیگران کردستانی است و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است.

سیدحسین موسوی همچنین سابقه حضور در فیلم از رئیس جمهور پاداش نگیرید را در کارنامه خود دارد.

از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی رضا مقصودی و محمد رحمانیان ساختهٔ سال ۱۳۸۷ است. سیدحسین موسوی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی بود که مدتی پس از توقیف مجوز اکران گرفت.

سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است و فصل چهارم آن هم‌اکنون در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ در حال پخش است. همچنین این سریال سه سال از پربیننده‌ترین سریال‌های نوروزی صدا و سیما بوده‌است.

در این سریال سعید آقاخانی ، هدیه بازوند، ندا قاسمی ، امیر سهیلی ، حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، صهبا شرافتی و … بازی می کنند.

بیوگرافی بازیگر نقش وحید در سریال نون خ

جوایز و افتخارات

در سال ۱۳۸۵ کسب عنوان تقدیر برای بازی در نمایش ” نقل آخر ” به نویسندگی و کارگردانی جعفر ولدخانی در جشنواره استانی تئاتر
کسب عنوان بازیگر دوم جشنواره تئاتر استانی برای بازی در نمایش “مرد ناشناس ساعت یازده”
کسب اول مقام بازیگری برای بازی و کارگردانی “برزیلیا ”

 وحید نون خ

وحید «نون خ» درباره نقشش در نون خ می گوید: از طرف کارگردان آقای آقاخانی نقش وحید به من واگذار شد، از نظر سنی هم وحید جوان‌ترین شخصیت روستا بود، شخصیت وحید شخصیت پرچالشی نبود، چراکه بنظرم تا فصل سوم کاملا خنثی بود، اما تمام سعی من این بود که مورد پسند مخاطب باشد و در فصل چهارم بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

کار کردن با این گروه بسیار لذت بخش و درعین حال یک کارگاه آموزشی حرفه‌ای بود سعید آقاخانی کارگردان «نون خ» یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان سینما وتلویزیون که کار خود را خیلی خوب می‌داند و ازهمه مهم‌تر بسیار برای مخاطبان اثرش ارزش می‌گذارد.

بیوگرافی وحید حسینی بازیگر نقش وحید در سریال نون خ کیست

بازیگر «نون خ» درباره واکنش‌ها توضیح داد: واکنش‌ها بسیار عالی است و سریال «نون خ» همیشه از پرمخاطب‌ترین آثار تلویزیون بوده که ارتباط بسیار خوبی هم با آن برقرار شده است. بیشترین سوالات هم درباره فصل جدید سریال است.

جا دارد یک تشکر ویژه داشته باشم از جناب آقاخانی همچنین تهیه کننده «نون خ» آقای مهدی فرجی که این فرصت را دراختیار بنده گذاشتند که بتوانم خودم را محک بزنم.

عکس بازیگر نقش وحید در سریال نون خ

بازیگر نقش وحید در سریال نون خ کیست بیوگرافی و عکس های شخصی وحید نون خ

منبع: گردآوری در مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات